Wat luister je nu? (hardere stijlen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Dmitri, alles lekker?

Bekijk bijlage 35479

Aha, jij bent wat meer van de zweefteef kant. I see. Goed om te weten. Ook daarin kan ik voorzien

(Geen haat trouwens. Ik luister(de) zelf vaak zat naar dit soort nummers)
Ik kan dat zeker waarderen ja en echt van genieten.
Vaak wel afwisseling van korte periodes met Millennium hardcore - frenchcore - uptempo - jump/tek.

Edit: tegenwoordig ook weer iets meer (early) hardstyle

Oehlala! Bedoel je dan ook echt early als in 2000-2004? Want damn... kieteldekietel heerlijk!
Oef nu laat je me even nadenken over de term early. Ja ook wel die periode. Denk dan aan Zany en The Prophet.

Maar over het algemeen moet ik toch wel zeggen dat het bij mij tot 2009 gaat denk ik. Frontliner, noisecontrollers, Ran-D, Dblock Stefan etc.

Oef nu laat je me even nadenken over de term early. Ja ook wel die periode. Denk dan aan Zany en The Prophet.

Maar over het algemeen moet ik toch wel zeggen dat het bij mij tot 2009 gaat denk ik. Frontliner, noisecontrollers, Ran-D, Dblock Stefan etc.
Ja precies. Das de 'classics' periode.

Even grofweg:

-Early hardstyle '00-'04 (ook wel op te splitsen weer in twee tijdsblokken als we gaan mierenneuken)
-Classics: '05-'12 (geldt hetzelfde voor)
-En vanaf 2013 kwam er echt de stroming 'raw' bij en toen ben ik afgehaakt.

Ja precies. Das de 'classics' periode.

Even grofweg:

-Early hardstyle '00-'04 (ook wel op te splitsen weer in twee tijdsblokken als we gaan mierenneuken)
-Classics: '05-'12 (geldt hetzelfde voor)
-En vanaf 2013 kwam er echt de stroming 'raw' bij en toen ben ik afgehaakt.
Precies, je hebt helemaal gelijk ja!
In de classics periode was ik een jaar of 15. Helaas niks 'live' op de dansvloer van meegekregen dus😢

Gadver RAW.....mij niet gezien inderdaad....het is er niet beter op geworden helaas.

Godnondeju, verlaag ik mijzelf een beetje tot jullie niveau onder de rivieren is het ook weer niet goe

Oke busted.
Ik sta ook elk jaar op Karnaval festival te stuiteren😜 moet zeggen dat het toch wel een goei fiske is altijd.
Da's de enige dag dat ik wegga met carnaval. De rest kan me gestolen worden.

jump-style.gif

Even throwbackje naar de jeugdtijd :kissingsmiling:

Wat de fuck moet ik nou weer met een plaatje. We gooien weliswaar allemaal platen hier in het topic, maar niet op zo'n manier hé.

Terug
Bovenaan