Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben echt gek op deze kleien franse beukende dame, Parfait ramt er altijd heerlijk op los:
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
Deze nu, Monasterio is nog een plek die op de bucketlist staat:
Ik was op de ZaterdagNacht op de RR met Rikhter, øtta, Parfait, Franck, Jan Vercauteren en Lorenzo Ragazini Damn wat een heerlijke nacht was dat zeg! Parfait sloot af..... kwijlen daar.Parfait is fan-tas-tisch!
Al helemaal samen met Charlie Sparks. Ze stonden laatst b2b op Rotterdam Rave. Helaas was ik er niet bij. De line-up van die editie ging, zoals gewoonlijk bij RR, weer eens helemaal nergens over zo goed haha
Helden!
Supervet! Ik had nog getwijfeld om inderdaad naar de afterparty te gaan. De nacht dus.Ik was op de ZaterdagNacht op de RR met Rikhter, øtta, Parfait, Franck, Jan Vercauteren en Lorenzo Ragazini Damn wat een heerlijke nacht was dat zeg! Parfait sloot af..... kwijlen daar.
Voelen!
Veel muziek importeren naar Rekordbox om zo direct alles te voelen en te mixen (ja voelen want die bass moet je niet horen die moet je ......)
De Parkzicht tijd....ik ben geen echte hardstyle fan maar deze set heeft veel elementen die ik van vroeger (jaren 90) herken uit de hardcore scene.
ik ben geen echte hardstyle fan maar deze set heeft veel elementen die ik van vroeger (jaren 90) herken uit de hardcore scene.
Die lyrics...... Follow us to the Cocaine Bar and the LSD Island 🤣
Ik was erbij 😍 Vet om deze tribute live meegemaakt te hebbenDeze man was zijn tijd ver vooruit.
Al 20 jaar dood en nog steeds niet vergeten. Respect.
(beter filmpje)
Ik zit hem nu al bijna 18 uur te luisteren, wat een heerlijke bak techno geweld dit!Ik ben fan!
Jezus wat is dit goed zeg 😍😍😍😍Ik zit hem nu al bijna 18 uur te luisteren, wat een heerlijke bak techno geweld dit!
Voor de liefhebbers, hij doet een all nighter in Club Now&Wow Rdam op 29-12Jezus wat is dit goed zeg 😍😍😍😍
www.unwindevents.nl