Wat luister je nu? (hardere stijlen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik ben echt gek op deze kleien franse beukende dame, Parfait ramt er altijd heerlijk op los:

Parfait is fan-tas-tisch!

Al helemaal samen met Charlie Sparks. Ze stonden laatst b2b op Rotterdam Rave. Helaas was ik er niet bij. De line-up van die editie ging, zoals gewoonlijk bij RR, weer eens helemaal nergens over zo goed haha

Helden!

Deze nu, Monasterio is nog een plek die op de bucketlist staat:

Brecc! 😍

Die heb ik een keer meegemaakt toen ie net begon door te breken. Was op een klein bootfeestje ergens in Amsterdam. Wat een bak geweld altijd haha

Die Venue, is dat in Rusland? Ik heb er nog niet van gehoord.

Parfait is fan-tas-tisch!

Al helemaal samen met Charlie Sparks. Ze stonden laatst b2b op Rotterdam Rave. Helaas was ik er niet bij. De line-up van die editie ging, zoals gewoonlijk bij RR, weer eens helemaal nergens over zo goed haha

Helden!
Ik was op de ZaterdagNacht op de RR met Rikhter, øtta, Parfait, Franck, Jan Vercauteren en Lorenzo Ragazini Damn wat een heerlijke nacht was dat zeg! Parfait sloot af..... kwijlen daar.

Monasterio is in Moskou vlgs mij, dus snel die oorlog stoppen dan mogen we weer erheen.

Ik was op de ZaterdagNacht op de RR met Rikhter, øtta, Parfait, Franck, Jan Vercauteren en Lorenzo Ragazini Damn wat een heerlijke nacht was dat zeg! Parfait sloot af..... kwijlen daar.
Supervet! Ik had nog getwijfeld om inderdaad naar de afterparty te gaan. De nacht dus.

Persoonlijk dan ook heel erg graag voor Jan Vercauteren. Maar idd Rikhter, øtta, parfait ook allemaal hele vette dj's.

Ik luister nu naar terror en uptempo
All hyped voor ground zero zoon zin in eerste jaar dat ik r heen ga naar dat het logo en naam groot op mn onder arm getatoeerd is

Veel muziek importeren naar Rekordbox om zo direct alles te voelen en te mixen (ja voelen want die bass moet je niet horen die moet je ......)

ik ben geen echte hardstyle fan maar deze set heeft veel elementen die ik van vroeger (jaren 90) herken uit de hardcore scene.

Luister naar Steen & EZG Designer Drugs (Manifest Destiny Remix) van Hard Dance Music op #SoundCloud https://on.soundcloud.com/UWVCw

poesje mauw kom eens gauw want ik heb designer dr*gz :')

ik ga stuk, btw manifest destiny.. één van de toppers in de hardcore scène, ook al ga ik al tijden niet meer volgas probeer ik wel op de hoogte te blijven van deze (uptempo) scène. Puur passie

Terug
Bovenaan