Wat luister je nu?

Geniaal talent. Tekst zelgeschreven
Je like.met hartjes.ben benieuwd. Waarom.
Muziek en/.of beeld, of kende.je hem.al

De tekst die hij zelf schreef als jonkie

Die wijsheidz boodschappen knap metaforisch duidelijk maakt . Danhet je iig talent als schrijver...zal.niet snel iets voor Df.zijn maar soms leer ik ook een nmr van df

Wat denken jullie. Drugs of helemaal opgaan in de muziek?..
Als het toch dope ws heeft het zijn talent niet aangetast .

ja e rzijh mensen die dansen alsof ze epilepsie hebenn. Maar ook die heerlijk dansen.. Jan ik nooi of leuk vinden in te kunnen. Maar ik geniet echt vand iemand die helemaal dansend de word(gabber met gram coke die hakken tellen niet mee.

Tool is en blijft m'n allergrootste match.. hun muziek zit precies op m'n hoger awareness trillingsniveau ofzo..

Tool: Reflection komt op m'n begrafenis. Exactly hoe ik me kan voelen.

Wat denken jullie. Drugs of helemaal opgaan in de muziek?..
Als het toch dope ws heeft het zijn talent niet aangetast .

ja e rzijh mensen die dansen alsof ze epilepsie hebenn. Maar ook die heerlijk dansen.. Jan ik nooi of leuk vinden in te kunnen. Maar ik geniet echt vand iemand die helemaal dansend de word(gabber met gram coke die hakken tellen niet mee.

hmm ik gok voornamelijk in z'n performance en muziek al verteld z'n lichaam dat ie een stimmetje wel lust.. of marathons loopt 🤣

Nog even over Lana Del Rey: jarenlang vond ik het maar een saaie trien, maar dan opeens viel het kwartje vorige week. Door Summertime Sadness.

Haar nummers zijn briljant in hun eenvoud en dan die teksten...

En dit geeft met telkens weer dat fokking kippenvel, niet normaal:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan