Wat luister je nu?

Stratora

Bewuste gebruiker
Ben niet zo van Techno maar deze meneer draaide op Awakenings afgelopen Zaterdag en daar ging ik toch wel heeeel hard op.....:sunglasses:
Wel lekker dit...

Deadwing

Wijs gebruiker
Relics was mijn eerste Floyd LP en Meddle de tweede en vind ik nog steeds een meesterlijke album met Echoes als absoluut meesterwerk.
Ik ben eigenlijk alleen echt bekend met het werk van Floyd vanaf Meddle. Het oudere werk met Syd Barrett bijvoorbeeld heeft me nooit echt geboeid. Hij wordt nog steeds de hemel in geprezen zo'n beetje door velen maar ik heb hem nooit zo bijzonder gevonden. Helaas heb ik Pink Floyd nooit live gezien. Baal er tot op de dag van vandaag van dat ik ze toen (jaren 80 en 90 ) niet in de Kuip heb gezien. Wel heb ik Roger Waters vorig jaar eindelijk in Ziggo Dome gezien en ik vond hem geweldig. Kreeg ook een kick van gesprekken met die hard Floyd fans die ze zelfs in de jaren 60 en 70 hadden gezien:). Een van de beste concerten die ik ooit heb bezocht.

Deadwing

Wijs gebruiker
Er is gewoon iets heel magisch aan Twin Peaks en dit nummer is er perfect voor. Can't explain it... David Lynch :hearteyes:
Ik heb geloof ik wel alle films en tv series van David Lynch gezien. Vond lang zijn werk geweldig totdat het me wat begon te irriteren. Alles wat hij uitbrengt heeft toch een "kijk mij weer eens apart/bijzonder zijn" gehalte. Dat maakt hem eigenlijk voorspelbaar in zijn onvoorspelbaarheid zeg maar.. Een van zijn beste films is ook de meest toegankelijke vind ik, The Straight Story. Neemt niet weg dat ik oa " Eraserhead, The Elephant Man, Twin Peaks en Blue Velvet" nog steeds geweldige films vind. Zijn schilderijen en muziek zijn vaak ook goed.

Laatst bewerkt:

Deadwing

Wijs gebruiker

Baal er nog steeds van dat ik PG vorig jaar in Ziggo gemist heb..Maar ik heb hem tenminste nog op Werchter in 87 gezien. Fenomenaal optreden!

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb geloof ik wel alle films en tv series van David Lynch gezien. Vond lang zijn werk geweldig totdat het me wat begon te irriteren. Alles wat hij uitbrengt heeft toch een "kijk mij weer eens apart/bijzonder zijn" gehalte. Dat maakt hem eigenlijk voorspelbaar in zijn onvoorspelbaarheid zeg maar.. Een van zijn beste films is ook de meest toegankelijke vind ik, The Straight Story. Neemt niet weg dat ik oa " Eraserhead, The Elephant Man, Twin Peaks en Blue Velvet" nog steeds geweldige films vind. Zijn schilderijen en muziek zijn vaak ook goed.
Ik begrijp wat je bedoelt en dat is ook de reden dat ik er vaak geen zin in had om het te kijken. Moet echt in de mood zijn voor Lynch. Toch, als ik ervoor in de mood ben kan ik echt genieten van die vreemde vibes in zijn werk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

F@cking dope...

En wat ik ook zo mooi vind: ik tref steeds meer mensen die net als mij Drum and Bass heads zijn. Soort van je tribe vinden. :grin:

@Koffieb00n

Ken je Monty?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dit zijn echt nummers waar ik heel lekker op ga onder invloed, maar nuchter vind ik het niet te vreten
Kan ik ergens wel begrijpen. Moest er zelf even inkomen met hem. Op een gegeven moment voelde ik die groove (nuchter). I love it. Vooral in de auto.

Stratora

Bewuste gebruiker
Maf hoe je muzieksmaak soms veranderd.
Techno nooit interessant gevonden maar deze gast op Awakenings afgelopen weekend vond ik toch wel vet.
Playlist luister al de hele week in de auto op weg naar werk.😂😎

Bovenaan