Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Wie kent dit nummer nog van heel lang geleden?
Ikke!

Maar wat nou als je geen goede baard kunt groeien? Mijn baard is niet perfect dicht: beetje patchy op plekken. En sommigen kunnen helemaal geen baard groeien. Dit is gewoon beard-shaming.

Ik zag dit altijd als onschuldig liedje...

Deadwing

Wijs gebruiker
Ikke!

Maar wat nou als je geen goede baard kunt groeien? Mijn baard is niet perfect dicht: beetje patchy op plekken. En sommigen kunnen helemaal geen baard groeien. Dit is gewoon beard-shaming.

Ik zag dit altijd als onschuldig liedje...
Ach, het is gewoon een mooi en erg onschuldig liedje voor mij. Maar als je het over baarden en ook haar van mannen in het algemeen hebt. Het is misschien maar een idee van mij maar als ik naar mannen kijk in video's van de jaren 60 en 70 dan lijkt het wel alsof de meesten toen toch meer haar hadden dan nu.. Ik mag als man van in de 50 gelukkig over haar en baardgroei niet klagen. Hoewel ik een baard niet echt prettig vind.. Ik had een redelijk volle baard na een maand of zo al afgeschoren. Toen was ik 25 waarschijnlijk. Sindsdien nooit meer overwogen.

En als we af moeten gaan op de enige social media van de 16e eeuw dan lijkt het wel alsof elke kerel in die tijd op z'n minst een Sinterklaas baard had of een snor die het hele gezicht onder leek te bedekken. Ook niet erg realistisch denk ik..

Lemmy

Badass junkie

@Deadwing :grinning::grinning:

Lemmy

Badass junkie
Het moge bekend zijn dat ik Collins Genesis beter vind dan Gabriel Genesis. Maar toen die laatste nog de frontman was, hebben ze hier en daar toch ook wel pareltjes gemaakt. Zoals dit:

Deadwing

Wijs gebruiker
Het moge bekend zijn dat ik Collins Genesis beter vind dan Gabriel Genesis. Maar toen die laatste nog de frontman was, hebben ze hier en daar toch ook wel pareltjes gemaakt. Zoals dit:

Ik heb Gabriel Genesis altijd veel beter gevonden. Neemt niet weg dat de eerste twee Genesis platen zonder PG heel erg goed zijn. Gabriel solo vind ik ook veel en veel beter dan alles wat Collins ooit heeft uitgebracht.. Ik heb ook iets tegen die man zelf. Misschien ten onrechte.

Bovenaan