Wat luister je nu?

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik had als kind zo'n teringhekel aan popmuziek. Ik luisterde alleen maar blues en jazz en snapte niet waar die pop-kutherrie in godsnaam goed voor was en waarom dat op tv en radio de hele dag werd gedraaid.

Nu ik wat ouder ben, kan ik sommige kutherrie uit de jaren '80 toch wel waarderen. Maar echte muziek, zoals mijn geliefde jazz en blues, wordt het nooit in mijn oren.

Nog steeds snap ik niet wat mensen bezield om elke dag dezelfde zielloze popmuziek op de radio te luisteren, terwijl er zoveel goede muziek bestaat.

 

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik had als kind zo'n teringhekel aan popmuziek. Ik luisterde alleen maar blues en jazz en snapte niet waar die pop-kutherrie in godsnaam goed voor was en waarom dat op tv en radio de hele dag werd gedraaid.

Nu ik wat ouder ben, kan ik sommige kutherrie uit de jaren '80 toch wel waarderen. Maar echte muziek, zoals mijn geliefde jazz en blues, wordt het nooit in mijn oren.

Nog steeds snap ik niet wat mensen bezield om elke dag dezelfde zielloze popmuziek op de radio te luisteren, terwijl er zoveel goede muziek bestaat.

Verschillende genres kunnen natuurlijk best tegelijk gewaardeerd worden. Hoewel ik geen jazz, blues of klassiek kenner ben, kan ik op zijn tijd best genieten bv van Chet Baker en Miles Davis. Ook van klassieke muziek kan ik erg genieten terwijl mijn duidelijk voorkeur toch altijd naar popmuziek zal uitgaan. En dan nog vooral naar de wat minder commercieel bekende artiesten.
 
Bovenaan