Wat te doen tegen een vreetkick

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
dit wil wel eens helpen

-twee glazen water
-broodje kaas met curry, uit de oven
-blik knakworsten
-broodje bapao

dan is die van mij wel over

inferno33

Bewuste gebruiker
Geen geld meenemen, een vriendin nemen die niet van boodschappen doen houd, en verhuizen naar the middle of nowhere..

Kluizenaarsleven met wiet, lijkt me lang zo slecht nog niet:P

Valentijntje

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
dit wil wel eens helpen

-twee glazen water
-broodje kaas met curry, uit de oven
-blik knakworsten
-broodje bapao

dan is die van mij wel over

dat wil hij juist net niet.. voor de weegschaal :wink:

@ Topicstarter..

Je kan wel vreten, maar dan moet je het er de volgende dag wel weer eraf trainen..

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Heb er ook telkens weer last van! Ik neem me altijd voor om gwn niet toe te geven aan de vreetkick.. Uiteindelijk als ik stoned ben boeit het geen fock meer en vreet ik me gwn vol!! :mrgreen:

Deze avond toch maar eens proberen er niet aan toe te geven..

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Vaak heb ik als ik stoned ben een heel raar gevoel in mijn mond. Kriebelig of juist dat ik mijn tong en het eten in mijn mond helemaal niet voel. Vaak ben ik zo gebiologeerd door dit gevoel dat ik de ene hap na de andere neem, enkel om mij te verbazen over het aparte gevoel :rolleyes:

Als het de grootste stonedheid weg is rest bij mij ook alleen nog PACMAN :mrgreen: waardoor ik ook alles naar binnen werk wat er naar binnen te werken valt.. Het liefst chocola :hearteyes: , chips :hearteyes: , shoarma :hearteyes: en pasgeleden een ijsje.. dit was een komische ervaring :)

Sithis

Newbie
Als ik een echte blow avondje ga houden maak ik altijd pasta klaar.
Dat is echt heerlijk om te eten.

* Mocht je niet goed tegen een beetje onsmakelijk eten kunnen (Pasta sliertjes uit de mond hangen enzo) eet het dan pas op waneer je alleen bent, hoef je je ook niet te schamen.*

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Ik krijg altijd een "plekbek" dan ga ik meestal flink drinken en dan blijft de vreetkick ook niet lang weg.. meestal gewoon koekjes of chips.. een manier om t te voorkomen is bij mij altijd zorgen dat ik alleen drinken heb, ik zoek het nooit om boterhammen te smeren of iets klaar te maken als ik stoned ben :stoned: :mrgreen:

Bovenaan