Wat vind jij de domste drug ooit?

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
baarsjesbewoner zei:
van wat ik heb gedaan vond ik poppers toch wel de stomste drug, een minuut lang zie je sterretjes en daarna heb je hoofdpijn. Op de voet gevolgd door nicotine overigens. Je hebt zin in een peuk, je steekt er een op maar de smaak is niet lekker, je rookt hem op en het knagende gevoel is weg..... ( voor een uurtje )

Als laatst wil ik cocaine toevoegen, het maakt mensen vervelend en hebberig. ( van wat ik heb gezien in mijn omgeving )

Poppers is dat niet zoiets dat meestal door homo's wordt gebruikt om de aarsopening te doen ontspannen?? :confused:
ja dat is waar ( maar gebruikte het niet om die reden :P )

pasquali

Bewuste gebruiker
ik vind nicotine ook kut en vooral omdat ik er aan verslaafd ben geraakt , echt heel erg.
Voor de rest vind ik cocaine en speed absoluut niet interessant en relaxed.

Jopie55

Newbie
Van alle drugs die ik ooit heb gebruikt, vind ik coke de meest domme drugs.

Ik heb het een aantal maanden elk weekend gebruikt, en op een gegeven moment begint het erg lekker te worden. Een beetje te lekker zeg maar.

Dankzij een bepaald persoon ben ik in gaan zien dat ik op het randje van verslaving ballanceerde. Ik heb mezelf kunnen "redden" van de shit..

Ben er heel erg blij mee en trots op mijzelf dat ik er vanaf ben.
Ik geef toe dat ik een junk ben, vind drugs lekker om af en toe te gebruiken, maar met mate en vooral recreatief!

Dus coke? Niet doen.. Tis echt shitspul, en heel goedkoop.....

Peace!

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
ow wat nog meer kut is, ritalin, heb dat een hele tijd geleden een paar maanden lang elke dag gebruikt en ben uiteindelijk verslaafd geraakt. maar das over gelukkig want ik heb een kut tijd doorgemaakt maar nu is alles beter, heb me wel voorgenomen om nooit meer iets te snuiven

zeker sos ja, 50 euro betalen voor een grammetje en dan nog niet eens echt wazig worden, nee dat vind ik te duur.

Doe mij dan maar mdma, heb voor dit weekend 2 gram voor 30 euro en dat is dan weer wel goed wazig worden :mrgreen:

floyd

Experimenterende gebruiker
tabak vind ik echt wel een domme drug (ben zelf ook roker) :smoke:
die craving is er en dan rook je een saffie en dan...noppes eigenlijk

alcohol is ook een van de mindere drugs vind ik, hoe mensen simpel kunnen doen als te veel op hebben, echt geen zicht.
vooral de schaal van de alcohol-problematiek vind ik dramatisch.
der zijn super veel alcoholverslaafden in de maatschappij maar doordat het een 'maatschappelijk aanvaarde' drugs is wordt er bijna niet/te weinig over gesproken.

berbe

Bewuste gebruiker
coke sucks vind er geeen bal aan
is voor wat je voelt zijn (veel ) geld niet waard
khaat coke
khaat coke gebruikers
geef mij mar pep
veel harder gaan veel lekkerder gevoel als coke
sos is voor mensen die gewoon wille stoefe dat ze het kunne betale
meer heb jer ook ,nii aan:confused:
snobdrugs is het

Azraël

Belezen gebruiker
coke snuiven... zoveel geld voor zo'n kort kuteffect. 't Smaakt wel lekker..
Ikzelf word er zenuwachtig van en ONzelfzeker alsof iedereen je aankijkt en doorheeft dat je een junk bent.. beangstigend. Vind 't geen sociale drug..

J0rrit

Badass junkie
berbe zei:
coke sucks vind er geeen bal aan
is voor wat je voelt zijn (veel ) geld niet waard
khaat coke
khaat coke gebruikers
geef mij mar pep
veel harder gaan veel lekkerder gevoel als coke
sos is voor mensen die gewoon wille stoefe dat ze het kunne betale
meer heb jer ook ,nii aan:confused:
snobdrugs is het

nee ben ik het niet helemaal mee eens. Coke is zeer lekker, alleen je kunt er te weinig van pakken omdat het zo duur is. Sowieso duurt het effect té kort, maar daarentegen duurt speed te lang, als je rond 1 uur op een feestje ng ff een rush wil hebben door een lijn pep te snuiven, kun je met een beetje pech de hele nacht niet slapen. Volgende dag ben je niks waard. Dat is kut. Sowieso is t heel slecht voor je, dat voel je ook---> door de afdraaier namelijk.

Coke is wel een stuk duurder en een stuk minder waard voor je geld ( kwa duur ), maar daarentegen wel lekkerder en minder slecht. Als je dat er voor over hebt is t goed.

berbe

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Saivy zei:
Weed & Heroïne.. Je wordt er loom & lui van..

Zo hey, Weed? Dat loom en luie kan ik me momenteel wel in vinden ja, maar bij ''normaal'' gebruik, en wanneer je het puur rookt, is het ook mogelijk dat je juist een energy boost krijgt! Nooit ervaren? Nooit puur gerookt misschien?

Ps, vind nicotine de meest stomzinnige drugs.. Toen ik hiermee begon, wou ik het liefst dood, ik rookte toen bewust om eerder dood te gaan..

Nu rook ik alleen nog pure wiet om het juist langer vol te houden op deze planeet :beer:

dus jij denkt echt dat je van wiet langer leeft
zal jij teleur gesteld worden:d

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind de gebruikers van coke ook dom, als ze als een grote vent in de kroeg staan te brallen en te blafbekken. En cola-tic staan te zuipen.
En als het op is, ze eruit zien en doen als een hoopje bijmekaargeraapte ellende.

berbe

Bewuste gebruiker
zommes zei:
DarkScope zei:
zommes zei:
Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.

hoe bedoel je dat dan?

Helaas zijn er genoeg mensen die amper (of niks) verdienen en dan toch hun kostbare euro's uitgeven aan cocaine, een saaie en niets toevoegende drug die het geld imo absoluut niet waard is.

Zo bedoel ik dat dan. Kan je je daar niet in vinden? Dan ben je een potentiele debiel die daar zijn geld aan uit geeft.
:grin: :grin: ja helemaal mee eens:d
cokegebruikers=>randdebielen:tongueout:
no effence cokeusers
*kruist eve de vingers* :tearsofjoy:

Psykaholik

Wijs gebruiker
berbe zei:
zommes zei:
DarkScope zei:
zommes zei:

hoe bedoel je dat dan?

Helaas zijn er genoeg mensen die amper (of niks) verdienen en dan toch hun kostbare euro's uitgeven aan cocaine, een saaie en niets toevoegende drug die het geld imo absoluut niet waard is.

Zo bedoel ik dat dan. Kan je je daar niet in vinden? Dan ben je een potentiele debiel die daar zijn geld aan uit geeft.
no effence cokeusers
ieder zijn ding
als er debielen zijn die coke fijn vinden en hun geld daar aan willen opsmodderen is het hun probleem.
degene die coke gebruiken zeggen 9/10 ook dat wij debielen zijn die van die vettige speed zitten te snuiven

Ellesdee

Badass junkie
Psykaholik zei:
berbe zei:
zommes zei:
DarkScope zei:
zommes zei:

hoe bedoel je dat dan?

no effence cokeusers
ieder zijn ding
als er debielen zijn die coke fijn vinden en hun geld daar aan willen opsmodderen is het hun probleem.
degene die coke gebruiken zeggen 9/10 ook dat wij debielen zijn die van die vettige speed zitten te snuiven

ik vind jullie ook debielen :wink:
ook al gebruik ik geen van beide :P

Psykaholik

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
Psykaholik zei:
berbe zei:
zommes zei:
DarkScope zei:
zommes zei:

hoe bedoel je dat dan?

no effence cokeusers
ieder zijn ding

ik vind jullie ook debielen :wink:
ook al gebruik ik geen van beide :P
uw mening telt niet
u heeft geen recht van spreken tenzij er u iets gevraagd word XX :P

davie

Wijs gebruiker
sommige smartschop drugs. Ik weet de namen niet zo.

Ik vind coke zeker geen domme drugs. Een van de betere voor af en toe.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
buthaan gas. ''multi gas'' zoals ze het noemen
dat spul om je aansteker te vullen.

is niet bedoelt om als drug te gebruiken, is super ongezond en degene die gebruikt, stinkt heel de dag naar gas uit zn bek.

Bollie

Bewuste gebruiker
Cannabis: Het effect is niets waard en ik word er gewoon moe en loom van.
Na een joint wil ik gewoon zo snel mogelijk in mijn bed liggen. Allesinds geen party drug voor mij :)

Rain

Bewuste gebruiker
Ik vind ephedra een domme drugs. Je hebt er amper effect van, voelt alleen maar irritante tintelingen. En bij gebruik kan je niet slapen als je dat wilt. Tenzij je'd'r een zooi alcohol overheen gooit.

Heroine/Crack vind ik junk drugs.. Deze drugs zijn te verslavend, te duur en leiden tot niets.. Behalve dat je het nog eens wilt proberen..

Purple haze

Bewuste gebruiker
Lsd, dat lijkt me niks. Netzoals speed. Cannabis en alcohol gebruik ik alleen maar en dat wil ik ook zou houden.

azgaza

Badass junkie
Ik ben twee vrienden verloren omdat ze verslaafd raakten aan de heroine, dus dat vind ik wel zo ongeveer de domste' drug. Hoewel xtc mensen ook wel tot idioten weet te verwerken; als het meer daar om gaat.

Ik heb zelf geen drugs gebruikt die ik waardeloos vind.

Bovenaan