Don Casanova
Belezen gebruiker
who the fuck is talking to you anyway :P 
ja dat is waar ( maar gebruikte het niet om die reden :P )Saivy zei:baarsjesbewoner zei:van wat ik heb gedaan vond ik poppers toch wel de stomste drug, een minuut lang zie je sterretjes en daarna heb je hoofdpijn. Op de voet gevolgd door nicotine overigens. Je hebt zin in een peuk, je steekt er een op maar de smaak is niet lekker, je rookt hem op en het knagende gevoel is weg..... ( voor een uurtje )
Als laatst wil ik cocaine toevoegen, het maakt mensen vervelend en hebberig. ( van wat ik heb gezien in mijn omgeving )
Poppers is dat niet zoiets dat meestal door homo's wordt gebruikt om de aarsopening te doen ontspannen??![]()

berbe zei:coke sucks vind er geeen bal aan
is voor wat je voelt zijn (veel ) geld niet waard
khaat coke
khaat coke gebruikers
geef mij mar pep
veel harder gaan veel lekkerder gevoel als coke
sos is voor mensen die gewoon wille stoefe dat ze het kunne betale
meer heb jer ook ,nii aan
snobdrugs is het
SpacingBen zei:Saivy zei:Weed & Heroïne.. Je wordt er loom & lui van..
Zo hey, Weed? Dat loom en luie kan ik me momenteel wel in vinden ja, maar bij ''normaal'' gebruik, en wanneer je het puur rookt, is het ook mogelijk dat je juist een energy boost krijgt! Nooit ervaren? Nooit puur gerookt misschien?
Ps, vind nicotine de meest stomzinnige drugs.. Toen ik hiermee begon, wou ik het liefst dood, ik rookte toen bewust om eerder dood te gaan..
Nu rook ik alleen nog pure wiet om het juist langer vol te houden op deze planeet![]()
caatje zei:Ik vind coke zonde van t geld. Redelijk prijzig en de effecte zijn te kort.
zommes zei:DarkScope zei:zommes zei:Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.
hoe bedoel je dat dan?
Helaas zijn er genoeg mensen die amper (of niks) verdienen en dan toch hun kostbare euro's uitgeven aan cocaine, een saaie en niets toevoegende drug die het geld imo absoluut niet waard is.
Zo bedoel ik dat dan. Kan je je daar niet in vinden? Dan ben je een potentiele debiel die daar zijn geld aan uit geeft.
ieder zijn dingberbe zei:zommes zei:DarkScope zei:zommes zei:Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.
hoe bedoel je dat dan?
Helaas zijn er genoeg mensen die amper (of niks) verdienen en dan toch hun kostbare euro's uitgeven aan cocaine, een saaie en niets toevoegende drug die het geld imo absoluut niet waard is.
Zo bedoel ik dat dan. Kan je je daar niet in vinden? Dan ben je een potentiele debiel die daar zijn geld aan uit geeft.![]()
ja helemaal mee eens:d
cokegebruikers=>randdebielen
no effence cokeusers
*kruist eve de vingers*![]()
Psykaholik zei:ieder zijn dingberbe zei:zommes zei:DarkScope zei:zommes zei:Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.
hoe bedoel je dat dan?
Zo bedoel ik dat dan. Kan je je daar niet in vinden? Dan ben je een potentiele debiel die daar zijn geld aan uit geeft.![]()
no effence cokeusers
als er debielen zijn die coke fijn vinden en hun geld daar aan willen opsmodderen is het hun probleem.
degene die coke gebruiken zeggen 9/10 ook dat wij debielen zijn die van die vettige speed zitten te snuiven
uw mening telt nietEllesdee zei:Psykaholik zei:ieder zijn dingberbe zei:zommes zei:DarkScope zei:zommes zei:Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.
hoe bedoel je dat dan?
no effence cokeusers
als er debielen zijn die coke fijn vinden en hun geld daar aan willen opsmodderen is het hun probleem.
degene die coke gebruiken zeggen 9/10 ook dat wij debielen zijn die van die vettige speed zitten te snuiven
ik vind jullie ook debielen![]()
ook al gebruik ik geen van beide :P
Azraël zei:lol @Darkscope
'de afdraaier' ... wat een prachtig woord!! (Ik ben Belg btw)
davie zei:sommige smartschop drugs.