burnevil92
Belezen gebruiker
Hallo ,
Ik zou graag jullie meningen weten wat jullie de hardste drugs vinden ? Weed of Alcohol ?
Ik zou graag jullie meningen weten wat jullie de hardste drugs vinden ? Weed of Alcohol ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad. + Van alcohol sterven rechtstreeks elk jaar tienduizenden mensen en van wiet geen enkele.Immo zei:Alcohol is een stuk intenser vind ik zelf. Het veranderd je gedrag behoorlijk en dat doet wiet stukken minder.
buzzrider zei:Inderdaad. + Van alcohol sterven rechtstreeks elk jaar tienduizenden mensen en van wiet geen enkele.Immo zei:Alcohol is een stuk intenser vind ik zelf. Het veranderd je gedrag behoorlijk en dat doet wiet stukken minder.

iedereen heeft zo zijn voorkeur en redenen, weed maakt je meer een 'loner' terwijl ik met alcohol toch wel wat socialer word. Nadeel is dat je, integenstelling tot weed, van (te)veel alcohol wel een kater krijgt en op een moment stoppen moet wil ik alles binnenhouden...Dat is het net, met alcohol kan je veel makkelijker over de schreef gaan.Ewie zei:Lekker intressantiedereen heeft zo zijn voorkeur en redenen, weed maakt je meer een 'loner' terwijl ik met alcohol toch wel wat socialer word. Nadeel is dat je, integenstelling tot weed, van (te)veel alcohol wel een kater krijgt en op een moment stoppen moet wil ik alles binnenhouden...