WEED OF ALCOHOL ?

Van (veel) alcohol heb ik de volgende dag meer last dan van (veel)wiet. Sowieso ben ik ook vaker ziek geworden van alcohol dan van blowen, dus is alcohol voor mij het hardste.

Alcohol is een stuk intenser vind ik zelf. Het veranderd je gedrag behoorlijk en dat doet wiet stukken minder.

het zijn 2 totaal verschillende drugs. alcohol is verdovend en wiet stimulerend/hallucinerend.

en wat bedoel je precies met het hardst?

Ik vind dat je deze 2 dingen niet kan vergelijken eigenlijk, ik hou van allebij op zijn tijd, ik ben een halfjaartje verslaafd geweest aan weed, heb met hulp op tijd gestopt, het is moeilijk om er mee te stoppen, alcohol heb ik maar een paar keer gedaan, elke dag een biertje maar daar wordt je niet dronken van en was gewoon een gewoonte.

Maar wat bedoel je precies met de hardste drug, en waarom wil je dit weten?

@TS

Als je de vraag nou iets beter omschrijft kunnen we er beter een antwoord op geven. Hier kan ik niets mee.

Immo zei:
Alcohol is een stuk intenser vind ik zelf. Het veranderd je gedrag behoorlijk en dat doet wiet stukken minder.
Inderdaad. + Van alcohol sterven rechtstreeks elk jaar tienduizenden mensen en van wiet geen enkele.

buzzrider zei:
Immo zei:
Inderdaad. + Van alcohol sterven rechtstreeks elk jaar tienduizenden mensen en van wiet geen enkele.

er word ook veel meer alcohol verkocht dan wiet, ik vind wiet minder hard omdat ik van wiet naar mezelf ga luisteren, als ik voel dat ik genoeg gehad heb dan stop ik, en bij alcohol wil ik nog wel eens wat overmoedig raken

al heb ik meer problemen met wiet gehad dan met alcohol

Ik kan redelijk veel zuipen en de volgende ochtend gewoon normaal functioneren, maar als ik een paar joints rook, is wakker worden fucking kut, en ben ik tot savonds laat een zombie. Wiet doet mijn sociale leven kwaad, terwijl alcohol mijn lichaam vernield. Moeilijke keuze voor mij persoonlijk, maar als ik beide neem (zoals nu) merk ik vaak dat alcohol toch het meest met me doet.

Dus: alcohol

Ik ga voor Weed.. :stoned:

Alcohol sloopt je uiteindelijk..je maakt je lichaam kapot!
NIet dat ik anti-alcohol ben...op ze tijd ff lekker lam worden is ook super :D

Maar de gevolgen van langdurig alcohol gebruik zijn gewoon niet leuk meer! Ik ken mensen die er aan kapot zijn gegaan...Drink met mate :)

Af en toe vraag ik me toch egt af waarom de jeugd aan het comazuipen is...daar doe je het toch niet voor! Wakker worden in het ziekenhuis...tof hoor!

Ik denk dat alcohol schadelijker is dan weed (voor zover je t kan vergelijken dan)..
Er gebeuren meer ongevallen door alcohol dan door weed.
Je kan jezelf dood drinken maar volgens mij is jezelf dood blowen mission impossible.
Tevens heb ik de dag erop een kater als ik veel gedronken heb en bij weed wordt ik lekker uitgeslapen wakker.
Er zijn meerdere mensen met een alcoholverslaving dan andersom.
Jezelf stoned maken is vele malen goedkoper dan dronken worden.

Ja ik denk dat alcohol 'erger' is dan weed

Lekker intressant :rolleyes: iedereen heeft zo zijn voorkeur en redenen, weed maakt je meer een 'loner' terwijl ik met alcohol toch wel wat socialer word. Nadeel is dat je, integenstelling tot weed, van (te)veel alcohol wel een kater krijgt en op een moment stoppen moet wil ik alles binnenhouden...

Ewie zei:
Lekker intressant :rolleyes: iedereen heeft zo zijn voorkeur en redenen, weed maakt je meer een 'loner' terwijl ik met alcohol toch wel wat socialer word. Nadeel is dat je, integenstelling tot weed, van (te)veel alcohol wel een kater krijgt en op een moment stoppen moet wil ik alles binnenhouden...
Dat is het net, met alcohol kan je veel makkelijker over de schreef gaan.

Terug
Bovenaan