SneeuwWitje
Wijs gebruiker
space scientist zei:nog steeds clean, scheelt niet veel, maar nog steeds clean
Me2. Het gaat weer de goede kant op

space scientist zei:nog steeds clean, scheelt niet veel, maar nog steeds clean

SneeuwWitje zei:space scientist zei:nog steeds clean, scheelt niet veel, maar nog steeds clean
Me2. Het gaat weer de goede kant op3 mnd clean ! Klinkt kort mar ergens ook weer heel lang haha!
![]()

Riek zei:ach ik heb zo af en toe eens gedaan op het uitgaan
nu drink ik niet meer en ik ben gewoon anti drugs geworden ja![]()

Angramar Temenos zei:Ik ben in elk geval blij voor je dat je eraf bent gekomen, hoe is dat zo goed gelukt?![]()
space scientist zei:ik, en wil die tiefeszooi nooit meer aanraken
wat een teringzooi is het toch
plantenbak zei:space scientist zei:ik, en wil die tiefeszooi nooit meer aanraken
wat een teringzooi is het toch
nou nou.. dat valt ook wel weer mee.
plantenbak zei:ja dat is een ander verhaal, maar als je er mee kan omgaan kan het best leuk zijn.
space scientist zei:plantenbak zei:ja dat is een ander verhaal, maar als je er mee kan omgaan kan het best leuk zijn.
je denkt er mee om te kunnen gaan, dacht ik ook.
Maar er komt een moment..........
ik kan het niet breken, zijn speciale mensen voor me. Niet dat iedereen het gebruikt, maar wel veel. Maar ik ga nu gewoon eerst op deze manier door... heerlijk, als je weer eens wat geld kan sparen ipv sos van kopenyeti zei:Klinkt veelbelovend boefie![]()
Probeer te breken met al je vrienden die cocaine gebruiken zodat je niet meer bij die troep in de buurt komt. Want als het je aangeboden wordt is het verduveld mogelijk om nee te blijven zeggen.
Succes, houdt vol.
van mezelf dat ik niet de kracht heb om te stoppen,