SneeuwWitje
Wijs gebruiker
Alweer 9 mndjes gestopt
en hoef het egt niet meer
!

Andyy zei:euhm nu vanaf afgelopen zaterdag, tot de eerstvolgende keer dat ik ga nemen ( en NEE dat is niet volgende maand al, maar over een poosje.. denk zelf met oud en nieuw.)
yellowmoon zei:eenmaal verslaafd altijd verslaafd, ook al ben je dr gestopt, blijf je verslaafd daar is niks aan te doen
Drugsmeisje zei:Ik zou het wel graag willen uitproberen,
Maar ik ben tenslotte 16 , heb geen werk![]()
En ik weet nou al dat ik er zo 1..2..3.. verslaafd aan ben
Toch zou ik het uit willen proberen haha :P
Druppeltje zei:het overleven van rampen---> is sterker worden.
NorthernLightBE zei:Druppeltje zei:het overleven van rampen---> is sterker worden.
Als je overleeft.
Again.Drientje zei:Wie is Wies?
Oom Klaas zei:2 weken
Niet echt bewust, had er gewoon geen zin in.
Voorlopig laat ik het sowieso even liggen.
Hahahahahaha. Doordeweeks gebruiken is NIET recreatief.IJsselstein zei:Zou wel willen stoppen maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar sowieso kwaliteit hiero is om te huilen. Trekt binnenkort wel weer aan denk ik.
Gebruik recreatief ongv 2 gram per week waarvan 1 gram verdeeld door de weeks en 1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt.
IJsselstein zei:Zou wel willen stoppen
IJsselstein zei:Maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar
IJsselstein zei:1 gram verdeeld door de weeks
IJsselstein zei:1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt.
Drientje zei:Hahahahahaha. Doordeweeks gebruiken is NIET recreatief.IJsselstein zei:Zou wel willen stoppen maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar sowieso kwaliteit hiero is om te huilen. Trekt binnenkort wel weer aan denk ik.
Gebruik recreatief ongv 2 gram per week waarvan 1 gram verdeeld door de weeks en 1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt.
Riek zei:nu drink ik niet meer en ik ben gewoon anti drugs geworden ja![]()
)Kippetje zei:Beste Dania,
Vertrouw op je gevoel... ik heb dat ook altijd gedaan en al mijn vermoedens of gedachtes dat iets niet klopte... klopte ook. En uiteraard heb je wantrouwen lijkt me logisch.

Dreuge zei:Drientje zei:Hahahahahaha. Doordeweeks gebruiken is NIET recreatief.IJsselstein zei:Zou wel willen stoppen maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar sowieso kwaliteit hiero is om te huilen. Trekt binnenkort wel weer aan denk ik.
huh hoezo nietrecreeren is toch zoiets als chillen??? kan toch ook doordeweeks?
dania zei:Met recreatief gebruik wordt AF EN TOE gebruik bedoeld, dus eens op een feestje of festival. Weet niet eens of elk weekend nog wel recreatief is, dan lijkt het mij al een habit.