wiet of drank?

wiet of alcohol?

• wiet!

Stemmen: 34 70,8%
  • alcohol

Stemmen: 14 29,2%

• Totaal aantal stemmers
    48

Funky Monkey

Badass junkie
Wiet heb ik opgegeven omdat het gewoon een verrot drugs is. Je word er saai van en dingen die je in je planning had worden toch niet meer uitgevoerd. Geef maar lekker 's avonds een biertje en een bak pinda's. :beer:

teebo

Bewuste gebruiker
wat ik met wiet meegemaakt heb was 100 keer mooier dan wat ik ooit met drank ga meemaken en dat zal ik zeker nooit vergeten. Maar alcohol is gewoon ongelofelijk safe + de ideale partydrug en helaas heb ik wiet ook moeten opgeven aangezien ik er niets meer aan heb buiten een tabaksverslaving :beer:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
alcohol vernietigd de maatschappij .... ( geweld en verkeersdoden)
wiet ook voor de jeugd in opleiding

Dus !!!
Altijd wiet ...

nicolai

Wijs gebruiker
duidelijk wiet...ik wordt juist sloom en duf van (iets te veel) drank. en wordt er ook altijd misselijk van op een gegeven moment.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Wiet is gewoon veel fijner met regelmatig gebruik, ik moet er niet aan denken om me elk weekend helemaal lam te zuipen.

68899

Bewuste gebruiker
El_V zei:
alcohol ofcourse..

azgaza

Badass junkie
Ik vind beide prima dingen om te doen, maar wiet is toch iets dat ik veel vaker en met meer plezier doe.

TrippyShit

Badass junkie
Zou wiet hebben gezecht, maar nadat ik een tijd gestopt ben en nu minder blow vind ik het niet leuk meer, probleem waar ik wel vaker over lees hier.. Alcohol dus!

shokora

Wijs gebruiker
Duidelijk wiet. Ik kreeg er een veel lekkerder gevoel van en je kunt het veel beter sturen. Wanneer ik echt dronken ben, verlies ik steeds meer de controle over mezelf en gaat het meestal gepaard met misselijkheid.

Ik zou sowieso niet zo vaak dronken willen zijn als dat ik stoned ben (zou ook lichamelijk niet echt goed voor me zijn...).

Suntablet

Bewuste gebruiker
wiet wordt ik niet misselijk van, en het is zeker plezant
alcohol wordt ik iets opgewekter van maar dat duurt maar even, daarna wordt ik misselijk of moe

mijn keuze is dus wiet (maar heb het wel graag met een paar pintjes)

jcutter

Badass junkie
Wiet! Drank vult je jasje vol vet waardoor je weer veel moet sporten wil jij je vet gaan verbranden. Daarnaast opent het geen deuren en dat is met cannabis wel het geval, daarom zou ik zelf altijd de vinger wijzen naar een vieze joint die er zo heerlijk uit ziet; een joint is eigenlijk net een uitgewoonde slet: ze zijn smerig, maar als je er eenmaal aan zit dan wil je meer! Bier neemt je ideeén weg, wiet schoteld je visies voor waarmee je weer wat kan. Visies zijn imo altijd mooi meegenomen, ook al is het waardeloos.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Wiet, wiet, en nog eens wiet:P

Zo heel af en toe een biertje mag er ook wel zijn, maar in grote hoeveelheden is wiet veel leuker :grin:

Northawke

Wijs gebruiker
Wiet. Daarvan kan ik makkelijker doseren en de kater bestaat gewoon niet echt. Bovendien slaap je er goed op.

Alcohol vind ik moeilijk te doseren. Voor ik er erg in heb, heb ik te veel gehad (of beter gezegd, meer dan ik zin in heb) en de katers zijn vreselijk.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Wiet: leuker, duurt langer vind ik, creatiever, je kan nog logisch redeneren, mindere kater.

Alcohol: korte ervaring voor een oneerlijke kater. Eens je vertrokken bent, moet je de hele avond blijven "bijnemen". Voelt 's anderendaags ongezonder aan dan de meeste andere harddrugs. Voel me ook meestal dom als ik dronken ben =P

Is van smaak wel de lekkerste drug om te nemen, maarja, als ze andere drugs even legaal zouden zijn dan alcohol, lagen er ook flesjes Bacardi Speeder, en Johnny Acidwalker in de winkel met een lekker smaakje bij.

Als ik enkele glazen alcohol gedronken heb krijg ik zin om wiet te roken. En dan is het joint roken, moe worden, geen zin meer in wat ik ook aan't doen was, slapen =/

xpressurself

Bewuste gebruiker
bekend probleem.. wiet blijf je lekker ontspanne van, alleen is het wel 'n dooddoener als je met 'n paar vriende ergens zit. Je wordt er zo passief van op den duur, alcohol daarentegen houd je goed actief :beer:

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Wiet! En/of hasj natuurlijk.

Heerlijk bij een kop koffie of na het eten. Heerlijk voor het slapen gaan en na een trip. Fijn om seks op te hebben. Ontspannend tijdens MDMA. Rook het puur, door een pijp of vaporizer. Crunch het, maak er stuf van, poeder of juist dikke brokken. In een cake, taart of koekje, in de melk thee of boter. Zet het in je tuin, grow it youself!

Probeer dat maar eens met alcohol.

Monk(ey)

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ik drink haast geen alcohol , ik rook haast geen wiet.
maar als ik dan toch moet kiezen tussen wiet of alcohol
geef mij dan maar wiet.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Alcohol omdat ik het thc gevoel gewoon niet zo fijn vind. Het geeft me een ongemakkelijk gevoel. een paar trekjes van wat hasj kan wel fijn zijn.

Atropa

Bewuste gebruiker
Geen van beide. Wiet raad ik slechts aan voor enkele jaren. Voor het verkrijgen van een kritische visie.

Bovenaan