wiet of drank?

wiet of alcohol?

• wiet!

Stemmen: 34 70,8%
  • alcohol

Stemmen: 14 29,2%

• Totaal aantal stemmers
    48
Mijn ervaring:

Wiet ----------> op de bank zitten ( tv, console )
Alcohol ----------> out of control ( normen vervagen, de kans op 't gebruik van andere soorten harddrugs neemt toe )

Aangezien ik een relatie heb, ga ik, puur pragmatisch, voor de eerste optie.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Absoluut wiet :grin:
Alcohol is niet aan mij besteed, kan het effect niet waarderen.
En de kater is het op geen enkele manier waard vind ik.

Flameon

Badass junkie
Met name in mijn studententijd beide genoeg gedaan. Toch altijd de voorkeur gegeven aan het relax roken van een jointje met vrienden. Nu is dat niet veranderd. Op stap lust ik nog wel eens graag een pilsje, maar dan met mate meestal

Ewie

Belezen gebruiker
Best moeilijk...

Als ik thuiszit met wat vrienden 's avonds of in het weekend is weed leuker, vooral omdat je er geen kater van krijgt de dag erna. Ga je uit veel liever alcohol, anders zit je half dood in een hoekje en/of ben je niet echt spraakzaam.

Mja, beide hebben zo hun voor en nadelen, liefste toch een xtc en een paar glaasjes water op een avond.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
weeeed ofcourse:grin: the ultimate peace relaxe drug,, alcohol is de hele maatschappij aan verslaaft maar dat noemen ze geaccepteerd,, ik kan er niet tegen,, en daarom ga ik nu ff die dikke opsteken :stoned:

riflexz

Bewuste gebruiker
wiet, om gewoon lekker te chillen, met of zonder volk. maar hiervan ben ik eigenlijk altijd lui, en mottiug. en vind ik totaal niet leuk om uittegaan. als ik uitga, drink ik liever alcohol, is veel leuker om uitgegaan, en op het einde van de nacht een jointje, is altijd heerlijk :stoned:

Meta4

Experimenterende gebruiker
Alleen alcohol is niet mijn ding, maar in combinatie met een joint weer wel...
Komt heeeeel erg weinig voor dat ik drink, dus ik ga voor WIET :)

mellow

Experimenterende gebruiker
Wiet natuurlijk,
Elke dag zat zijn voor je gaat slapen zou niet kunnen
een jointje roken voor je gaat slapen is juist perfect
En je doet miss veel minder dan dat normaal in je planning staat,
maar ik kan nog normaal functioneren als ik stoned ben, en niet als ik zat ben..

Judas

Wijs gebruiker
wodka, rode wijn & champagne, dat versterkt de reeds aanwezige gezelligheid en geilheid in me. :P
niet zoveel dat je er lam van wordt, gewoon stevig met mate :grin: en niet meer dan 1 a 2x in de week zodat het geen gewoonte wordt.

met wiet heb ik persoonlijk al jaren niets meer. zit er niet op te wachten om suf en/of maf te worden. rook sowiezo niet, houdt ook wat dat betreft liever mijn longen schoon. at het altijd, maar dan duurt het zolang voor er wat gebeurt. doseren is dan ook een probleem :beer:

wasted

Newbie
Ik vind wiet persoonlijk fijner dan alcohol. Met wiet op voel k me persoonlijk altijd wel chill en met drank niet altijd.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Als ik op een groot feest ben (Hardcore) zie ik liever 50.000 man aan de pillen speed en coke dan dat die 50.000 man aan de alchol zit.

ik vind alchol een raare drug een van de slechste :kots:

Bovenaan