zware fouten op xtc nooit meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter kees
  • Startdatum Startdatum
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.

dat iemand zn maat zn lakens heeft ondergekakt? nou ik denk niet dat iemand dat ooit heeft gedaan..

kees zei:
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.

We vinden het ook dapper van je :D

minn volgende keer schijt ik jouw lakens onder vind je me dan ook dapper? :s
Niet zo grappig doen he jongedame :rolleyes:

kees zei:

Je denkt dat ik j uitlach? Ik vind dit een geniale actie..eerlijk waar.

matthijs zei:
kees zei:

Je denkt dat ik j uitlach? Ik vind dit een geniale actie..eerlijk waar.

Respect Yo!

-.-

Je hebt nog geluk gehad dat zijn ouders niet net boven kwamen toen je daar zat. Dan had je denk ik heel wat uit te leggen.

lot zei:
minn volgende keer schijt ik jouw lakens onder vind je me dan ook dapper? :s
Niet zo grappig doen he jongedame :rolleyes:

huhu. Je schijt maar een eind weg meid, maar dan steek k je huis in de fik!

:o :beer:

langs de ene kant vind ik het nog leuk dat ermee gelachen word wou ook liever dat het niet gebeurd was maar je kan de tijd niet terugdraaien moest dat een gewone maat zijn trok ik mij dat geen klote aan maar mijn beste maat is toch iets anders. Maar wat maakt het uit niemand weet toch wie ik ben moest het niet anoniem zijn hadden jullie dit nooit geweten hoor.

kees zei:
langs de ene kant vind ik het nog leuk dat ermee gelachen word wou ook liever dat het niet gebeurd was maar je kan de tijd niet terugdraaien moest dat een gewone maat zijn trok ik mij dat geen klote aan maar mijn beste maat is toch iets anders. Maar wat maakt het uit niemand weet toch wie ik ben moest het niet anoniem zijn hadden jullie dit nooit geweten hoor.

Nahja..ik kan er verder niet zoveel meer mee dn gewoon keihard lachen. Ik ga je scooter niet terugbetalen en die schijt ruim ik al helemaal niet voor je op.

ik weet niet hoe oud je bent kees maar dat er eigenlijk geen echte beste maat bestaat zul je wel begrijpen die kerel die wou je gewoon voor schut zetten door jouw in je broek te laten schijten maar je hebt het nog spectulairs aangepakt

19 en mijn mening is nu helemaal veranderd hij verdiende het en ook ik vertouw nu niemand meer denk zelfs aan iets om hem nog eens te kloten maar weet nog niet wat. Want ik ben te braaf geweest eigelijk. scooter in brand en op mijn gezicht krijgen omdat hij mij 10 min . mij kloot door niet naar het wc te mogen gaan ben te braaf geweest eigelijk.

neen dat is niet mijn stijl xtc en hoge nood laat iemand rare dingen doen. nuchter was me dit nooit overkomen hoor

kees zei:
neen dat is niet mijn stijl xtc en hoge nood laat iemand rare dingen doen. nuchter was me dit nooit overkomen hoor en nu is het jullie beurt was zijn jullie genante momenten tijdens het flashen?

kees zei:
kees zei:
neen dat is niet mijn stijl xtc en hoge nood laat iemand rare dingen doen. nuchter was me dit nooit overkomen hoor en nu is het jullie beurt was zijn jullie genante momenten tijdens het flashen?

Whaha ik heb wel een leuke.
Was mijn eerste keer XTC en ik zat op een camping met wat maten van me. We zaten daar op het terras, komt er een dronken meisje naar me toe, die een grapje maakt over dat die jongens haar willen meenemen. Ik wilde het grapje meespelen en greep haar nice 'n firm bij haar arm en liet niet los. Mijn vrienden hebben me in mijn maag moeten slaan voordat ik haar losliet. Pushte het grapje iets te ver dus. :P

ikzelf niet maar een vriend van een verre neef is een keer met zijn vriendin naar een drukke discotheek gegaan pillekes geslikt maar had al hele dag een schijter maar dacht ie maakt niet uit en op een gegeven moment moest hij naar wc maar die wc was fucking vol met allemaal idioten waardoor hij nergens kon schijten en heeft ie uiteindelijk op de dansvloer in zijn broek gedaan gelijk naar auto toe gerend vriendin kreeg een enorme lachkick waardoor hij haar moest slaan om te stoppen met lachen :mrgreen: 50 km teruggereden met scijt in zijn broek naar huis dus er zijn nog wel ergere situaties

Dan ben ik toch al niet de enige die iets soortgelijk heeft meegemaakt. maar dat moet ook wel zwaar klote zijn.

Ik kwam onder de xtc/speed/drank thuis van het uitgaan, ik liep met de fiets aan de hand naar huis, over het dorp waar ik toen woonde. Het was ´s ochtends een uur of 7.
En de krantenjongen deed z´n route.
Ik heb ´m al z´n kranten afgepakt en heb ´m heel het dorp over gejaagd met de boodschap dat ik verliefd op hem was. Uren later kwam ik thuis en die gast heeft z´n kranten nooit meer bezorgd.
De week erna kwam ik hem op hetzelfde tijdstip en in dezelfde staat weer tegen, en toen pakte hij z´n fietske en ging er als een speer vandoor. Ben ik hem weer achterna gegaan. En heb ik hem weer heel t dorp over gejaagd.

Ik was vaak een aantal dagen achter elkaar wakker en dan werd ik helemaal para van. Ging ik altijd de politie bellen met de mededeling dat er een lijk voor de deur lag. Of ik belde dat ik een alarm hoorde buiten en of ik alle ramen en deuren moest sluiten. En dat ik ´ze´ zag inbreken aan de overkant en dat ik wel even zou gaan kijken alvast.
En dan ging ik vervolgens voor het raam zitten of ze wel langs kwamen rijden om het te checken. Uren heb ik zitten wachten. In het begin kwamen ze wel langs gereden, maar na een paar keer niet meer.

haha lana :D .
kees ik heb nog 1vraag voor je:
waarom z'n bed? :eek:
je had gewoon voor de toilet deur moeten kakkenn jkomt ie eindelijk uit het toilet en vrrrroettt sliert ie uit over je ..........., zou toch veel grappiger geweest zijn :)

weet het maar dat ging allemaal zo vlug op een bepaald moment ik dacht ik zet mij eventjes neer op zijn bed om te bekomen en misschien ging het dan over maar vanaf ik dat deed was het te laat ik kon toch moeilijk in mijn broek schijten.

:)

Ik zou het gewoon afgebold zijn, en in z'n tuin ofzo gaan droppen..
Eventueel het dropje oprapen met een zak en z'n huis besmeuren. :kots:
Zoiets als 'I Shit On You'. :D

Mijn verhaal?

Ik had eens 10 XTC pillen op en besefte 4 uur later pas dat een ex-vriend van me al lang naar huis was. End of story. :wave:

whahaahaha dit verhaal is te geniaal! er speelde een super mooi filmpje af in mijn hersens terwijl ik dit las!

ik vind het wel heel lullig voor de topicstarter. het is dan ook een beetje de vriend zijn eigen schuld.

Terug
Bovenaan