Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Man, jullie hebben beiden fout gereagerd, maar wie schijt er nu ook een vriend z'n bed onderkees zei:Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
zommes zei:Hahaha, bedankt Ellesdee.
Geniustomz0r zei:zommes zei:Hahaha, bedankt Ellesdee.
staat niet voor niks bij onzinExceptionalInsight zei:Ik geloof er geen hol van
Tis niet eerlijk, hij geeft iets en een ander pakt iets afraizeredge zei:flauw hoor jij schijt de boel onder en hij steekt je scooter in de fik
kees zei:misschien ben ik wel te braaf geweest je eigelijk wel maar een leuk detail zijn ouders en familie denken nog altijd dat hij in zijn bed gescheten heeft heb ik vernomen via mijn ouders ( zijn goede vrienden van zijn ouders) en ik kon beneden niet naar het wc gaan omdat ze al vermoedens hadden van druggebruik en als je dan met zo een gestelde kop dan je laat zien . maar jullie hebbe gelijk ik heb mij laten doen hij vroeg erom.

Ellesdee zei:
Pikachu zei:Ellesdee zei:
Epic lulz!
kees zei:Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Ik stond net af te wassen en moest er ineens weer aan denken....Marla Singer zei:kees zei:Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Nee, ik heb nog nooit onder invloed van xtc bij mijn vrienden in bed gekakt...![]()
LOL LOL LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was dit topic weer even vergeten, thanks for bumping mop!