zware fouten op xtc nooit meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter kees
  • Startdatum Startdatum
Immo zei:
Een van de betere topics hier, elke keer gegarandeerd een glimlach op m'n gezicht als ik het verhaaltje weer eens lees. :lol:

Ik las 'm net voor het eerst, wel een heldenverhaal inderdaad. :lol:

De slechte spelling maakt het bovendien aanzienlijk vermakelijker.

Maandelijkse schop
Kick_Can_emoticon.gif

Hahaha :D Ging kapot bij het lezen van dit verhaal. Helaas heb ik zoiets zaterdag op ruigoord ook gezien. Ik was lekker aan het dansen en opeens ruikt het erg smerig,ik dacht nog dat iemand een ruft had gelaten maar het bleek nog iets ergers te zijn. Ik keek naar links en iemand ging op de dansvloer schijten! Ik geloofde mijn ogen eerst niet was ook niet helemaal nuchter maar hij deed het echt! Broek uit en een dikke drol op de dansvloer. Ben noch steeds geschokt. Gadverdamme wat een ranzige actie. Maarja,die man had al wat op dus daar zal hij schijt aan gehad hebben.

vork zei:
Hahaha :D Ging kapot bij het lezen van dit verhaal. Helaas heb ik zoiets zaterdag op ruigoord ook gezien. Ik was lekker aan het dansen en opeens ruikt het erg smerig,ik dacht nog dat iemand een ruft had gelaten maar het bleek nog iets ergers te zijn. Ik keek naar links en iemand ging op de dansvloer schijten! Ik geloofde mijn ogen eerst niet was ook niet helemaal nuchter maar hij deed het echt! Broek uit en een dikke drol op de dansvloer. Ben noch steeds geschokt. Gadverdamme wat een ranzige actie. Maarja,die man had al wat op dus daar zal hij schijt aan gehad hebben.

er schieten me een heleboel opmerkingen en vragen te binnen, maar de belangrijkste: je rook die schijtlucht al voordat hij begon :s stonk hij zo erg??

Wat voor vragen nog meer dan? Ah was echt een smerig,de 4-fmp begon net op te komen en toen gebeurde er zoiets. Heel snel ergens anders gaan staan 8)

Terug
Bovenaan