Afghaan-Gek zei:
de stoffen die bij verbranding van wiet vrijkomen zijn NIET te ergelijken met de stoffen die vrijkomen uit tabak.
in wiet zitten kankerbestrijdende stoffen
( Klinisch onderzoek heeft uitgewezen dat de controlegroepen die uitsluitend cannabis roken statistsch gezien minder kans op longkanker hadden dan niet-blowers.)
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.. Ik geef je aan de ene kant gelijk dat cannabis rokers minder kans hebben op longkanker, aan de andere kant vind ik dat je onzin uit kraamt zodra je zegt dat er 'kanker bestrijdende' stoffen in wiet zitten.
Er is namelijk ook nog geen middel gevonden tegen kanker, en als die in THC te vinden was dan zou het allang al bekend zijn.
Hoe dan ook, het valt me op dat hier een hoop verwijten worden gemaakt door mensen die er absoluut geen verstand van hebben. Over jullie 'schapen' wil ik niet zoveel kwijt, slechts een ding.. Fuck you. Het is jammer dat ik hier op dit forum meer discussies aantref gebaseerd op pure leugens dan op de waarheid. Ik zeg niet dat ik alle antwoorden heb, maar ik wil gerust eens discussiëren met iemand die beweerd dat wiet slecht voor je is, en die met bewijzen kan komen. Dingen zoals 'Een joint is 4x / 8x /10000x schadelijker dan een sigaret' , is absoluut onzin.
Ask me for proof, and I will give you thruth.
Have a nice day everyone!