needlefreak
Bewuste gebruiker
verwijderd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
needlefreak zei:barry zei:komt het ook niet dat je s'avonds je meer verveeld en daardoor joints/alcohol gebruikt??
werkt dat eigenlijk zo met je dagboek?? ik heb ook zo iets ongeveer, is wel niet te vergelijken natuurlijk, maar dan moet ik elke avond mijn planning van volgende dag opschrijven, dan ruim ik mijn kamer op, dan leer ik, dan ga ik naar de bakker, dan eet ik, dan ruim ik af, dan pauzeer
ik,...
is miss net het omgekeerde van jouw dagboek
en drink je jezelf dan s'avond ook aangeschoten/dronken of is het meer voor de combo met weed??
Ik verlang gewoon dikwijls naar 's avonds.![]()
Vooral als ik me niet goed voel ofzo. Dan wil ik die roes. Maar ik wacht tot 's avonds. Want m'n begeleidster vind het niet goed als ik overdag al in een roes zit. Ze heeft wel gelijk. Daarom hou ik mij eraan. Het liefst zou ze willen dat ik helemaal nuchter blijf. Maar 'k heb haar al duidelijk gemaakt dat ik alcohol en wiet niet ga laten.
Dat dagboek is handig om een overzicht te krijgen van je gebruik. Anders vergeet je dat toch.
Meestal drink ik 2 of 3 halve liters jupiler en 2 a 3 joints. Dikwijls ook veel minder. Soms eens meer. In de verslavingszorg vinden ze elke avond 3 halve liters bier al veel. Vind ik persoonlijk niet, maar ik probeer er nu toch niet over te gaan. Ik probeer soms ook een avond geen wiet en alcohol te gebruiken. Hebben ze graag en is al enkele keren gelukt.![]()
'k Ging eigenlijk proberen om zo weinig mogelijk alcohol en wiet te gebruiken maar het is nu meer wel dan niet. Vandaar dat dagboek om erbij stil te staan.
)DarkScope zei:ik heb een vraag, misschien hebben meerdere mensen er last van. Na mijn laatste keer mdma had ik zon grote dip dat ik wel zeker wist dat al mijn serotonine leeg was ( voor zover dat kan ). En dagen zelf nog weken erna trok ik af en toe mijn kaak scheef en beet ik op mijn tanden. Dit wordt langszaam maar zeker minder. Het kwam/komt ook vooral nog voor als ik zat ben. Weet iemand of dit komt door een heel laag serotonine gehalte, en of het wel ooit over gaat?
Ook hebben ik en een paar vrienden van me al eens gehad dat je een dag lang gewoon om de zoveel tijd je naam hoort, en dan draai je je om en is er niemand. En dat tich keer op een dag. Ikzelf heb dat maar 1 keer gehad, maar vrienden van me zelfs een paar keer, waardoor kan dat komen en duidt dat op een soort psychose ofzo?
nutsss zei:DarkScope zei:ik heb een vraag, misschien hebben meerdere mensen er last van. Na mijn laatste keer mdma had ik zon grote dip dat ik wel zeker wist dat al mijn serotonine leeg was ( voor zover dat kan ). En dagen zelf nog weken erna trok ik af en toe mijn kaak scheef en beet ik op mijn tanden. Dit wordt langszaam maar zeker minder. Het kwam/komt ook vooral nog voor als ik zat ben. Weet iemand of dit komt door een heel laag serotonine gehalte, en of het wel ooit over gaat?
Ook hebben ik en een paar vrienden van me al eens gehad dat je een dag lang gewoon om de zoveel tijd je naam hoort, en dan draai je je om en is er niemand. En dat tich keer op een dag. Ikzelf heb dat maar 1 keer gehad, maar vrienden van me zelfs een paar keer, waardoor kan dat komen en duidt dat op een soort psychose ofzo?
Maar jongen, jij poste toch ook dat je maandenlang ieder week een hele partij pillen naar binnen sloeg en dat het allemaal even prettig bleef. En dat je misschien wel 4 of meer pillen tegelijk nodig had om het weer te laten gebeuren?
Ik weet uit eigen ervaringen dat als ik xtc te veel of te vaak neem dat ik dan de dagen tot weken erna vervelende verschijnselen krijg. Schokken in mn hoofd, een raar tintelend gevoel door mijn lijf. En depressief zoals ik vroeger kon worden dat is niet meer zo. Wel rottig voelen maar handelbaar.
El Retro zei:Ik ben zo lomp als een achterdeur geworden. Korte termijn geheugen, niets meer. Soms niet kunnen volgen in gesprekken, daar altijd met een lachje op men gezicht zitten dromen. Euh ook zoals melis zegt bv. ben ik van plan om een vork te halen, zit ik in de handdoekenkast de handdoeken opzij te doen om dan tot het besef te komen datk hier helemaal niet moest zijn, en ook niet meer weet wat ik van plan was. Soms wel geïrriteerd, vooral thuis dan, niet in de vriendengroep.

daar heb ik ook heel erg veel last van vooral als ik dingen weg leg weet ik vaak na een uur niet meer waar ik ze gelaten heb dan probeer ik sterk na te denken maar ben dan gewoon een heel stuk kwijtMoon zei:Het enige dat ik eraan heb overgehouden is dat mijn korte termijngeheugen helemaal kapot is..
barry zei:dat je dingen vergeet waar je ze gelegt hebt terwijl je ze 5 min geleden nog in je handen had heb ik soms ook last van maar ik denk niet dat dit door de weed komt, wel??
@el retro dat je zo opvliegend bent tegen je ouders is de puberteit man![]()
![]()

Ze kunnen alles wel verbieden wat niet goed is voor je...mja, waar halen we dan nog de kick vandaan?? nutsss zei:DarkScope zei:ik heb een vraag, misschien hebben meerdere mensen er last van. Na mijn laatste keer mdma had ik zon grote dip dat ik wel zeker wist dat al mijn serotonine leeg was ( voor zover dat kan ). En dagen zelf nog weken erna trok ik af en toe mijn kaak scheef en beet ik op mijn tanden. Dit wordt langszaam maar zeker minder. Het kwam/komt ook vooral nog voor als ik zat ben. Weet iemand of dit komt door een heel laag serotonine gehalte, en of het wel ooit over gaat?
Maar jongen, jij poste toch ook dat je maandenlang ieder week een hele partij pillen naar binnen sloeg en dat het allemaal even prettig bleef. En dat je misschien wel 4 of meer pillen tegelijk nodig had om het weer te laten gebeuren?
Ik weet uit eigen ervaringen dat als ik xtc te veel of te vaak neem dat ik dan de dagen tot weken erna vervelende verschijnselen krijg. Schokken in mn hoofd, een raar tintelend gevoel door mijn lijf. En depressief zoals ik vroeger kon worden dat is niet meer zo. Wel rottig voelen maar handelbaar.
spacekonijn zei:ik zou maar even heel rustig aan gaan doen als ik jou was.
alcohol heb je gelukkig maar 1 dag een kater van, niet dat je een hele week naar de klote bent en weer naar het weekend toe leeft. zoals ik bijna wekelijks had in mijn coke/xtc periode.DarkScope zei:spacekonijn zei:ik zou maar even heel rustig aan gaan doen als ik jou was.
ja ben ook gestopt alleen alcohol, maar ja alsof dat zo goed is