Tufnut zei:Maar je gebruikt wel coke, dus dat is blijkbaar leuk genoeg om te doen. Is het dan niet zo dat speed voor jou te lekker is?
Nou dit zal wel heel dom klinken, maar ik gebruik Coke alleen omdat dat hetgeen is wat een enkele keer gebruikt wordt onder vrienden. En dan heb ik liever dat dan niks. Ik weet het, klinkt heel erg dommaar heb liever iets in mijn neus dan niets op avonden dat mensen iets pakken. Voorheen nam ik dan speed en zij Coke........maar aangezien ik speed idd TE lekker vindt blijf ik daar van af
![]()
Is dat zo? Volgens mij kan een speed verslaving ook errug vervelend en hardnekkig zijn?Svali zei:Ik zal niet zeggen dat het verstandig is en doe het ook niet te vaak, een coke-verslaving is veel hardnekkiger dan een speed-verslaving.
:Pdarteltje zei:(gelukkig) nog nooit speed gebruikt want ik ben super verslavings gevoelig.Vind coke heerlijk omdat ik daar(eindelijk) eens onbezorgd(niet verder denk dan mn neus lang is). Máár vind het gevoel van coke echt super! Want: ik kan onder onder woorden brengen wat ik nou eigenlijk echt voel/vind/wil en als die ander dat dan ook heeft gebruikt, krijg je geen ruzie/woorden of gef*ckt gevoel doordat iemand anders iets zegt wat jou niet aan staat, maar kun je 'normaal' reageren en 'het er over hebben'. En de sex(wat doet speed daar mee?)... Hmmm! Maar das een ander topic wat ik gestart ben... :P
Is dat zo? Volgens mij kan een speed verslaving ook errug vervelend en hardnekkig zijn?
Tufnut zei:Met coke heb je om de 30-45 minuten het gevoel naar meer en daar geeft je op een avond vaak aan toe. dat maakt het verslavingsgevoeliger denk ik.
Persoonlijk gebruik ik coke én speed. (Wel niet samen.) Van speed maak ik steeds bommetjes die ik doorslik, omdat het te hard brand in m'n neus naar m'n zin. Kiezen tussen de twee, vind ik een beetje een zinloze discussie. Het zijn beiden uppers, en je kan vergelijkingspunten vinden, ok. Maar langs de andere kant: Er zijn bijvoorbeeld ook enorm veel soorten bier. Je zou ze allemaal kunnen proeven tot je er eentje gevonden hebt dat je voor de rest van je leven wil zuipen, en dan ook enkel dat bier zuipen, maar persoonlijk hou ik wel van wat afwisseling. Ik bedoel, voor mij is het gewoon allebei welkom op z'n tijd, net als zoveel andere dingen in het leven.Svali zei:Tufnut zei:Met coke heb je om de 30-45 minuten het gevoel naar meer en daar geeft je op een avond vaak aan toe. dat maakt het verslavingsgevoeliger denk ik.
En des te langer je het gebruikt des te erger het wordt.
) dan wil ik dat toch wel even gezegd hebben. Om te nuanceren: Onder normale omstandigheden kan ik ze allebei even makkelijk links laten liggen. Maar om de zoveel maanden betrap ik mezelf er dan weer op dat ik opeens per sé coke wil. Helemaal out of the blue, na maanden clean te zijn... best raar hoor.DrugsDealertje zei:Yo peepz,
Net een lekker lijntje coke gedaan.
Maar nu vraag ik me toch eens af, is het beter om speed te nemen?
Ik hoor vaak dat dat grotere rommel is omdat het nog chemische is als coke.
Maar speed is wel 10x zo goedkoop, heb het nog nooit gedaan maar misschien binnenkort wel een keer.
Deel alsjeblieft hier wat ervaringen en wat info, ben benieuwd.
Grtz

darteltje wrotegelukkig) nog nooit speed gebruikt want ik ben super verslavings gevoelig.Vind coke heerlijk omdat ik daar(eindelijk) eens onbezorgd(niet verder denk dan mn neus lang is). Maar vind het gevoel van coke echt super! Want: ik kan onder onder woorden brengen wat ik nou eigenlijk echt voel/vind/wil en als die ander dat dan ook heeft gebruikt, krijg je geen ruzie/woorden of gef*ckt gevoel doordat iemand anders iets zegt wat jou niet aan staat, maar kun je 'normaal' reageren en 'het er over hebben'. En de sex(wat doet speed daar mee?)... Hmmm! Maar das een ander topic wat ik gestart ben...
pascal828 zei:^vind ik ook.
voor 15-jarigen moeten hard-drugs zeker niet zo dicht bij de hand liggen.
Het is gewoon stom om het zo makkelijk kunnen te verkrijgen.
De schoonheid zit er juist in naar het zoeken en de moeite die je ervoor moet doen.
Dan weet je ook of je het echt wilt.