Drugs en relatie

cunt

Wijs gebruiker
als ik aan het daten ben met een meisje, en het word wat serieuzer vertel ik altijd van m'n gebruik, ik zie m'n gebruik niet als problematisch omdat het tegenwoordig vrij weinig is.
als zei er problemen mee heeft is dat erg jammer, ik ga niet voor een meisje m'n levensstijl aanpassen.
ben er altijd eerlijk over, en als iemand het niet accepteert dan is dat niet mijn probleem.

Fishhead07

Wijs gebruiker
cunt zei:
als ik aan het daten ben met een meisje, en het word wat serieuzer vertel ik altijd van m'n gebruik, ik zie m'n gebruik niet als problematisch omdat het tegenwoordig vrij weinig is.
als zei er problemen mee heeft is dat erg jammer, ik ga niet voor een meisje m'n levensstijl aanpassen.
ben er altijd eerlijk over, en als iemand het niet accepteert dan is dat niet mijn probleem.

de enigste en beste manier lijkt mij :wink:

Tja ligt eraan hoe leuk het meisie is. Voor mijn meisie heb ik alles over en hoef ik niet eens na te denken om drugs aan de kant te schuiven als dat moet.

:)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mn vriend gebruikt zelf ook wel eens wat, niet in de mate waarin ik het doe, maar hey verschil moet er zijn :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
Safire zei:
Mn vriend gebruikt zelf ook wel eens wat, niet in de mate waarin ik het doe, maar hey verschil moet er zijn :P

Precies maar zolang je allebij iets gebruikt en het van elkaar weet is het geen probleem denk ik.

Ik doe het meestal samen met me meisie, Soms een van ons 2e :P of allebij niet :)

Ben toch blij dat we het beide doen anders krijg je toch spanningen lijkt mij.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Safire zei:

Precies maar zolang je allebij iets gebruikt en het van elkaar weet is het geen probleem denk ik.

Ik doe het meestal samen met me meisie, Soms een van ons 2e :P of allebij niet :)

Ben toch blij dat we het beide doen anders krijg je toch spanningen lijkt mij.

als er niet voldoende aandacht en uitleg aan iets besteed wordt dan krijg je zowiezo problemen zoals dat gaat bij vrouwen :grin: , en dat gaat niet alleen om druggebruik...

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik en mijn vorige vriend wisten het niet van elkaar.
We rookten wel samen een joint.
Maar dat we ook wel wat anders gebruikte vertelden we elkaar niet.
Naar een paar maanden kwamen we er pas achter maar nooit samen gebruikt.

Doodkapje

Wijs gebruiker
PaRa[NL] zei:

eerlijkheid droeg vast hoog in het vaandel dan... :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
PaRa[NL] zei:

Haha dat is tof! :mrgreen:

liquid state

Belezen gebruiker
Bij mijn relatie ging het een beetje vreemd.

Ik had haar verteld dat ik wel eens x deed. En ze heeft het toen ooit een keer geprobeerd (een halve van 280 mg) was erg leuk en lief en cozy, maar ze zou het niet snel weer doen.
Toen ben ik een beetje los gegaan in februari echt elke week of 2 keer in de week. Hierdoor het besluit om gewoon met hardrugs te stoppen...

Toen deed ik ineens wel wat vaker paddos,(ontwennings iets denk ik) en ze was er eerst op tegen. Ze had een afkeer van alle drugs behalve blowen.
Tot ze uiteindelijk een keertje een beetje paddos had gedaan, en ze vond het best leuk. Of ze het nog een keer zou doen maar dan een hele portie of een hele halve... dat moet ze nog maar doen. Ik was wel blij dat ze ook een keertje in mijn wereld heeft gezeten.(Ik vind blowen niet lekker en wordt er depri van.)

Qocaïne

Badass junkie
Ik ben direct eerlijk geweest tegen mijn vriendin.
Heb verteld wat ik allemaal heb gebruikt, en wat ik van plan ben in de toekomst.

Heb tevens duidelijk gemaakt dat wanneer zij om één of andere manier problemen heeft met mijn experimentele gebruik.. ik direct zal stoppen!

liquid state

Belezen gebruiker
Ja dat heb ik ook gezegd dat als ze echt wil dat ik stop dan doe ik dat wel... maar alleen als zij dan ook stopt met smoren... paddos voor mij is blowen voor haar.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Ik ben direct eerlijk geweest tegen mijn vriendin.
Heb verteld wat ik allemaal heb gebruikt, en wat ik van plan ben in de toekomst.

Heb tevens duidelijk gemaakt dat wanneer zij om één of andere manier problemen heeft met mijn experimentele gebruik.. ik direct zal stoppen!

Goed zo drugs gaan neit voor het meisie. Maar het meisie voor de drugs. Me vriendin gebruikte en ik niet dus was net andersom :P nu doen we het samen beter kan niet :grin: als 1 van de 2 stopt stoppe we beiden.

:wave:

Dub23

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik gwn en mijn vriendin weet ervan!!Ze maakt er ook niet echt een probleem van gelukkig en,weet het aardig in de hand te houden.

acidboy

Badass junkie
De basis van je relatie moet gewoon openheid en eerlijkheid zijn. Mijn ex gebruikte helemaal niets, af en toe een jointje, alcohol sowieso nooit eigenlijk. Maar ze wist wel dat ik zo'n beetje elke dag blowde... en daar vroeg ze ook naar, en dan hadden we het daar over (ze stelde vragen over hoe ik me erbij voelde en ik vertelde dat dat niet echt goed was en nouja, etc etc.). Maargoed, zij was ook wel een geval apart. Ik heb geen idee hoe andere niet-gebruikende vriendinnen zouden zijn.
Nu is namelijk eentje in het spel gekomen die ook gebruikt... and that feels fucking great, bovendien is openheid en eerlijkheid nog steeds de basis... anders gaat het niet werken. Geen enkele relatie denk ik, including friendships.

Weednator

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Nu is namelijk eentje in het spel gekomen die ook gebruikt... and that feels fucking great,

Vraagje :

Is dan de drang om meer te gebruiken niet groter ? Als je een vriendin hebt die niet gebruikt ga je eigelijk nooit gebruiken als zij erbij zit.

acidboy

Badass junkie
Weednator zei:
acidboy zei:
Nu is namelijk eentje in het spel gekomen die ook gebruikt... and that feels fucking great,

Vraagje :

Is dan de drang om meer te gebruiken niet groter ? Als je een vriendin hebt die niet gebruikt ga je eigelijk nooit gebruiken als zij erbij zit.

Ben minder gaan gebruiken door dr, op het moment zelfs geheel gestopt. Vraag me af hoe lang ik dat volhoud, de motivatie is er enigzins.

Weednator

Bewuste gebruiker
Volhouden !

Bij mij zou het in ieder geval fout lopen als ik een vriendin had die ook drugs gebruikt. Vooral als ze ook harddrugs neemt.

Doodkapje

Wijs gebruiker
@acidboy : dit zeg je : Vraag me af hoe lang ik dat volhoud, de motivatie is er enigzins.

wacht je nu op je eigen afgang ofzo? je bent al zeker dat je het niet volhoudt als je het zo formuleert. positive thinking :wink:

acidboy

Badass junkie
Doodkapje zei:
@acidboy : dit zeg je : Vraag me af hoe lang ik dat volhoud, de motivatie is er enigzins.

wacht je nu op je eigen afgang ofzo? je bent al zeker dat je het niet volhoudt als je het zo formuleert. positive thinking :wink:

Ik ken mezelf, ik ben een pessimist (realist noem ik het vaak...) Maar afgang is een groot woord, terugval, dat is het juiste woord denk ik.

En ach, terugval.. als ik het gebruik al drastisch kan minderen zal dat goed voor me zijn, lichamelijk gezien. Maar ook geestelijk, zal er wel voldoening uithalen, en wie weet gaat dat me motiveren om uberhaupt te stoppen.
Moet een beetje zelfrespect terugwinnen voor mezelf denk ik.

Sorry voor het offtopic gaan.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb anderhalf jaar tijd een vriendin gehad die tegen drugs was.. af en toe wat paddestoelen was geen probleem maar verder wist ze van helemaal niks. Daar begin ik echt niet meer aan, ik voelde me een beetje gevangen altijd. Ik ben nu happy single en ik ben alleen bereid iets met een meid op te bouwen die op dit gebied een beetje hetzelfde is als ik. Ik heb wel ervan geleerd altijd open en eerlijk te zijn van begin af aan, dat heb ik in m'n vorige relatie dus niet gedaan.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Hebben jullie nooit een vriend/vriendin gehad die dankzij jou drugs is gaan gebruiken? Ik heb een ex-vriendin aan een nicotine en wiet verslaving geholpen terwijl ik zelf alleen puur wiet rook.

Fishhead07

Wijs gebruiker
MichaelMayhem zei:
Hebben jullie nooit een vriend/vriendin gehad die dankzij jou drugs is gaan gebruiken? Ik heb een ex-vriendin aan een nicotine en wiet verslaving geholpen terwijl ik zelf alleen puur wiet rook.

Bij mij eerder andersom zelf nooit hardrugs (lees behalve 1 keer een halvie sos weggesnoven, achteraf knap ziek eigenlijk eerste keer meteen in 2 lijnen die sos naar binne) gedaan en door me vriendin gaan gebruiken :P maarja zei daardoor weer door mij keta, ghb, kristalle gaan testen en gebruiken :P

Haha maarja blijft eigen keus he :) heb er geen minuut spijt van en als ik het over zou doen zou ik eerder al gaan gebruiken :flushed:

In het begin vond me vriendin het niet zo erg, naarmate de relatie vorderde, begon ze het steeds minder leuk te vinden.
Het ging hier vooral om gebruik in het weekend.

Ik zou trouwens zelf geen vriendin willen die regelmatig drugs gebruikt, best egoïstisch van me. :flushed: Maarja zo heeft iedereen ze eisen toch :wink:

azgaza

Badass junkie
MichaelMayhem zei:

Ik heb het andersom meegemaakt; maar slechts voor een klein gedeelte, mijn laatste ex blowde al 6 jaar elke dag en ik toen nog een keer per maand bij gelegenheden, maar door hem ging ik het ook dagelijks doen wat ik ook veel te leuk vond. Het was meer het ontdekken van 'héé dit kan ook'. Verder heb ik nooit door hem iets gebruikt en geen mensen ook iets door mij; hoewel mijn huidige vriend na mijn gepraat wel lsd wil nemen terwijl hij dat eerst niet wilde, maar dat is lsd.. dat vind ik niet echt een slechte invloed.

Fishhead07

Wijs gebruiker
azgaza zei:
MichaelMayhem zei:

Ik heb het andersom meegemaakt; maar slechts voor een klein gedeelte, mijn laatste ex blowde al 6 jaar elke dag en ik toen nog een keer per maand bij gelegenheden, maar door hem ging ik het ook dagelijks doen wat ik ook veel te leuk vond. Het was meer het ontdekken van 'héé dit kan ook'. Verder heb ik nooit door hem iets gebruikt en geen mensen ook iets door mij; hoewel mijn huidige vriend na mijn gepraat wel lsd wil nemen terwijl hij dat eerst niet wilde, maar dat is lsd.. dat vind ik niet echt een slechte invloed.

drugs is drugs dus :wink: of het nou lsd is of wiet of xtc.

Maarja mooi toch als jullie daar samen van kunnen genieten.

azgaza

Badass junkie
Fishhead07 zei:
azgaza zei:
MichaelMayhem zei:

drugs is drugs dus :wink: of het nou lsd is of wiet of xtc.

Maarja mooi toch als jullie daar samen van kunnen genieten.

Ik vond het zelf niet zo'n slechte invloed omdat hij al blowt en al vaker paddo's heeft gedaan, ook voor hij mij kende, maar het lijkt me inderdaad leuk om het ook eens met hem te doen, ik vind dat met mensen trippen de band toch wel versterkt dus dat is altijd leuk.

Ankxx

Belezen gebruiker
Mijn ex-vriend vond het maar niks dat ik af en toe eens blowde enzo, en daarom had 'ie het maar uit gemaakt :confused:
Zonder me eerst te vragen of 'k wou stoppen, wat ik voor hem zeker gedaan zou hebben...

SperSIZEboon

Badass junkie
Ankxx zei:
Mijn ex-vriend vond het maar niks dat ik af en toe eens blowde enzo, en daarom had 'ie het maar uit gemaakt :confused:
Zonder me eerst te vragen of 'k wou stoppen, wat ik voor hem zeker gedaan zou hebben...

zulke mensen zijn je dan geeneens waard, althans zo zie ik het

Ankxx

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
Ankxx zei:

Achteraf heb ik dat ook ingezien, het spijtige is dat ik nog steeds van hem hou...

SperSIZEboon

Badass junkie
Ankxx zei:
SperSIZEboon zei:
Ankxx zei:

Achteraf heb ik dat ook ingezien, het spijtige is dat ik nog steeds van hem hou...
hoelang geleden had je wat met em dan?

Ankxx

Belezen gebruiker
Zo'n 2 maanden geleden was het uit
Na een relatie van 2 jaar zou je toch wel denken dat hij echt van me hield
Zker omdat we elkaars eerste keer in bed waren,
en dan maakt hij het uit voor zoiets. zonder er zelfs over te praten
Pff

SperSIZEboon

Badass junkie
ik hou ook nog op een bepaalde manier wel van mn ex en mis dr soms,maar je mist toch altijd alleen maar de leuke dingen.

niet zo vreemd ook na een lange relatie,wordt vanzelf wel minder nog

Ankxx

Belezen gebruiker
nja, denk het ook wel

dn waren we aan het praten over waar we gingen wonen wanneer we gingen samenwonen en wanneer we gingen trouwen en hoeveel kinderen we zouden krijgen etc etc
We hadden echt een hele toekomst voor ons liggen, maar ja
Life goes on :(

SperSIZEboon

Badass junkie
Ankxx zei:
nja, denk het ook wel

dn waren we aan het praten over waar we gingen wonen wanneer we gingen samenwonen en wanneer we gingen trouwen en hoeveel kinderen we zouden krijgen etc etc
We hadden echt een hele toekomst voor ons liggen, maar ja
Life goes on :(

je bent 16 en dan heb je het daar al over? :confused:

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Ankxx zei:
:grin: ik dus wel :P

vrouwen he :rolleyes: mijn ex had ook al een naam voor ons kindje verzonne hahaah :P mafkezen :smoke:

maarre ze moet me maar nemen zoals ik ben... als k nou ram verslaafd ben snap ik dat ze er moeite mee heb... maar aangzien ik dit (nog) niet ben :mrgreen:

Bovenaan