Drugsvoornemens 2008!

Mwah, ik neem het denk ik zo ca. 21.00 uur. Dan pak ik dat vuurwerk nog net mee in de top! :beer:

Zit wel te twijfelen of ik een halve of een hele maya zal nemen. Half heeft als voordeel dat ik dichter bij de realiteit zit en dus zeer moeilijk bad kan gaan. Heel heeft als voordeel dat... wel... ik lekker hard kan trippen! :love:

Een heel natuurlijk! Iedereen happy dus wat kan er misgaan! :D
Ik ga met nieuwjaar ook waarschijnlijk met LSD in, anders wordt plan B ingevoerd en dat is wiet & alcohol & wiet & alcohol!

Oké nu ben ik zeker! Enkel drinken bij gelegenheden en niet meer tot ik de volgende dag gaten in mn geheugen heb..
Meer weed roken..
Meer X :love: (met mate)

minder (vaak) xtc
meer lsd

ketamine en salvia eindelijk eens proberen

maar goed wat doe ik met oudjaarsavond?, die vraag houd me meer bezig:p

Update ;

GHB
Ketamine proberen/regelen
Vaker LSD

En omdat ik die drugs tot mijn beschikking dan heb,wil ik vrijwel geen speed gebruiken.Of het beperken tot max. 1 gram in 2 maanden.We zullen is gaan zien :wave:

minderen met joins roken, kga ook vaporizer kopen want ik rook geen tabak.
to do: salvia ghb lachgas en de rest ziek ik wel ^^

vooral me amuzeren

In 2008 ga ik mijn ghb-gebruik minderen tot enkele keren per week en niet meer dagelijks. Heb de afgelopen dagen een beetje met lichaamlijke afhangelijkheid gezeten en dat is niet leuk. 2 keer per week is voldoende voor mij

Plannen?
Salvia toch een keer proberen.
misschien lsa
Hopelijk ergens in 2008 als ik er klaar voor ben etc een heroic dose paddo's
Als ik eraan kan komen mdma en lsd

Osi` zei:
Een heel natuurlijk! Iedereen happy dus wat kan er misgaan! :D
Ik ga met nieuwjaar ook waarschijnlijk met LSD in, anders wordt plan B ingevoerd en dat is wiet & alcohol & wiet & alcohol!
Tzal dus plan B worden .. Zucht, als ik 1 ding haat is het kameraden die gewoon plots weer van idee veranderen. Nee, ik ga alleen booze doen .. Jeetje zeg.

Zo typisch daar in hasselt. Kbegin die stad meer & meer te haten.
Alsek later kan werken & alleen wonen, wetek ma 1 ding en da's ver ver ver van Hasselt wonen. Immense KUT stad.

wat schaft de pot
nostalgia-series-pippi1a.jpg

Minder bier zuipen :beer: en minder sigaretten roken.
Na de examens ga ik stoppen met in de week te roken. Lijkt me een goed begin.
Op een goed moment nog eens een keertje xtc :love: (is alweer 6 maanden geleden).
En mss wel eens een halve portie paddo's.

:s klote xtc/mdma tolerantie

mijn voornemens:
meer sport (-> snowboard skateboard mtb zwemmen )
minder xtc
meer lsd ,keta , ghb , dxm...

Ik denk toch maar iets nieuws proberen, maar ik ben er nog niet echt achter wát dan precies. Het moet lang genoeg bestaan dat het bewezen kan worden dat er geen lange termijn schade is; het mag sowieso geen lichamelijke schade doen (schade aan hercellen en blijvende neurotransmittor schade tel ik hier ook onder).
Het moet visuele effecten hebben, mentaal maakt me niet uit als het maar geen delerium is, liefst gewoon lijkend op de klassieke tripmiddelen. Als het even kan geen al te extreme bodyload.

Gewoon door gaan met om de maand / 2 maanden LSD gebruiken, misschien nog eens paddo's en blowen in de weekenden denk ik verder. Plus de nog nader te onderzoeken stof die ik wil gaan nemen, wat komt zodra ik het weet.

azgaza zei:
Ik denk toch maar iets nieuws proberen, maar ik ben er nog niet echt achter wát dan precies. Het moet lang genoeg bestaan dat het bewezen kan worden dat er geen lange termijn schade is; het mag sowieso geen lichamelijke schade doen (schade aan hercellen en blijvende neurotransmittor schade tel ik hier ook onder).
Het moet visuele effecten hebben, mentaal maakt me niet uit als het maar geen delerium is, liefst gewoon lijkend op de klassieke tripmiddelen. Als het even kan geen al te extreme bodyload.

Gewoon door gaan met om de maand / 2 maanden LSD gebruiken, misschien nog eens paddo's en blowen in de weekenden denk ik verder. Plus de nog nader te onderzoeken stof die ik wil gaan nemen, wat komt zodra ik het weet.

DMT of Ayahuasca lijkt me, volgens mij ben je ook wel klaar voor de volgende stap? Anders misschien 2C-I? Schijnt niet of nauwlijks slecht voor je te zijn...

Adreno

Adrenochroom zei:
azgaza zei:

DMT of Ayahuasca lijkt me, volgens mij ben je ook wel klaar voor de volgende stap? Anders misschien 2C-I? Schijnt niet of nauwlijks slecht voor je te zijn...

Adreno

Ja ayahuasca leek me interessant, maar ik denk dat ik daar toch nog net iets langer mee ga wachten, ik hebt toch wel respect voor alles dat ik gebruik en ik weet niet of het daar al tijd voor is. DMT roken geldt tevens hetzelfde voor. 2c-xen ga ik inderdaad binnenkort zo veel mogelijk over lezen, het idee van die middelen spreekt me best aan.

mocridhe zei:
Ayahuasca is idd erg heftig volgens mij, dat is iets wat ik ook óóit wel wil meemaken, maar dat staat op de helelangetermijnplanning.

Bij mij staat het op de 'waarschijnlijk binnen 5 jaar' planning, wanneer zie ik wel. Ik denk dat ik wel voel als de tijd er rijp voor is.

Bij mij staat het op de 'waarschijnlijk binnen 5 jaar' planning, wanneer zie ik wel. Ik denk dat ik wel voel als de tijd er rijp voor is.
Hahahaha, 'waarschijnlijk binnen 5 jaar planning' :mrgreen: Ik heb gemerkt dat de drugs die je wilt nemen precies op de juiste tijd in je leven verschijnen, en je er dan ook van moet genieten. (behalve voor de heroine heb ik een uitzondering gemaakt...)

Terug
Bovenaan