Ik blow iets minder heb nog maar 1 keer xtc gebruikt dit jaar en lsd ook al geprobeerd..hydroxytryptamine zei:hmm..
minder blowen
zo nu en dan xtc gebruiken![]()
mdma kristallen, lsd en paddo's voor het eerst proberen.
mocridhe zei:Ayahuasca is idd erg heftig volgens mij, dat is iets wat ik ook óóit wel wil meemaken, maar dat staat op de helelangetermijnplanning.
mocridhe zei:Je springt toch ook niet gelijk in het diepe als je niet kunt zwemmen.
).azgaza zei:mocridhe zei:Ayahuasca is idd erg heftig volgens mij, dat is iets wat ik ook óóit wel wil meemaken, maar dat staat op de helelangetermijnplanning.
Bij mij staat het op de 'waarschijnlijk binnen 5 jaar' planning, wanneer zie ik wel. Ik denk dat ik wel voel als de tijd er rijp voor is.
Adrenochroom zei:Haha houdt ons op de hoogte, morgen niets te doen? Of heb je skeit en trip je hem graag op een doordeweekse dag?
Adreno
Adrenochroom zei:azgaza zei:mocridhe zei:Ayahuasca is idd erg heftig volgens mij, dat is iets wat ik ook óóit wel wil meemaken, maar dat staat op de helelangetermijnplanning.
Bij mij staat het op de 'waarschijnlijk binnen 5 jaar' planning, wanneer zie ik wel. Ik denk dat ik wel voel als de tijd er rijp voor is.
Gewoon gaan praten met die mensen als het je interesse heeft, ik heb zelf 10 mei een introductiedag, daar kan ik mijn keuze beter op basseren dan.
En Azgaza, heb je wel eens over pure mescaline/cacti gedacht? Lijkt me wel wat voor jou aangezien het redelijk verwand staat met LSD!
Adreno
azgaza zei:Adrenochroom zei:azgaza zei:mocridhe zei:Ayahuasca is idd erg heftig volgens mij, dat is iets wat ik ook óóit wel wil meemaken, maar dat staat op de helelangetermijnplanning.
Gewoon gaan praten met die mensen als het je interesse heeft, ik heb zelf 10 mei een introductiedag, daar kan ik mijn keuze beter op basseren dan.
En Azgaza, heb je wel eens over pure mescaline/cacti gedacht? Lijkt me wel wat voor jou aangezien het redelijk verwand staat met LSD!
Adreno
Mescaline lijkt me in principe ook leuk, maar nog al een gedoe om te kweken en een moeilijke zoektocht naar pure mescaline zie ik niet zo zitten, maar mocht ik het ooit tegen komen.. zal ik de kans zeker nemen.
Verder twijfel ik nu ook over het nemen van ketamine ooit.. wel of niet.. maar ik neem geen ander drugsforum behalve dat ik sowieso dóór ga met lsd nemen, want het is gewoon te leuk om niet te doen.
Adrenochroom zei:@ Drientje, heb jij een voorstel dan? :P

Drientje zei:Hey ik zit de hele dag te kijken wanneer ik weer mag gaan slapen...Werkloos zonder geld en met een en ander aan je lichaam waardoor je niet kan werken is heel erg frustrerend. Gezien ik net uit een pep verslaving krabbel en ik uit gevonden heb dat ik trippen wel heel erg tof vind zou ik dat dan ook wel wat meer willen doen. Met mate(n) dan he?
Dus ik zou zeggen waarom niet?
X
Mayan zei:Op fora zeg ik wat ik wil
Als jij er niet tegen kan, hoef je niet op fora te komen
Ik slik ook commentaar.
[SF]Safiertje zei:Mayan zei:Op fora zeg ik wat ik wil
Ik slik ook commentaar.
Bijdehandje.
Tuurlijk mag je zeggen wat je wilt, maar als je zomaar dingen in de lucht roept zullen er niet lang mensen naar je blijven luisteren.
[SF]Safiertje zei:Mayan zei:Op fora zeg ik wat ik wil
Ik slik ook commentaar.
Bijdehandje.
Tuurlijk mag je zeggen wat je wilt, maar als je zomaar dingen in de lucht roept zullen er niet lang mensen naar je blijven luisteren.
Mayan zei:[SF]Safiertje zei:Mayan zei:Op fora zeg ik wat ik wil
Ik slik ook commentaar.
Bijdehandje.
Wie horen wil, moet luisteren.
Wie vraagt, krijgt antwoord.
Maar ik las dat iemand van pep naar trip keert.
Dat is in mijn ogen geen gezonde bedoeling...
Tenzij jij er iets anders had aan toe te voegen?
Natuurlijk kan/mag ik geen vinger wijzen. Dat doe ik ook niet.
Ik spreek enkel mijn gedacht uit
Ik "trip" maximaal 3x per jaar... Anders overdoe je het!
Ik wil steeds de juiste antwoorden ontvangen van mezelf, nooit overdrijven.
[SF]Safiertje zei:Dan kun je ook eerst vragen naar haar beweegredenen ipv direct te oordelen.
En waarom zou je na pep gebruikt te hebben niet meer mogen/kunnen trippen?
Ik ben zelf verslaafd geweest aan pep. Grotendeels omdat ik weg vluchtte voor mijn verleden en dingen wilde onderdrukken. Therapie heeft me nooit echt geholpen. Trippen daarentegen heeft me veel inzichten gegeven over mezelf en me geholpen dingen te verwerken.
Iedereen gebruikt drugs op een andere manier. Drugsgebruikers worden meestal al ontzettend erg veroordeeld door de niet gebruikende buitenwereld. Als andere drugsgebruikers dat dan ook nog gaan doen schiet het niet echt op.. Iemand die alleen tripmiddelen gebruikt is niet beter dan iemand die alleen mdma gebruikt (om maar een voorbeeld te noemen). We zijn allemaal gelijk, we maken alleen andere keuzes.
Drientje zei:Hey ik zit de hele dag te kijken wanneer ik weer mag gaan slapen...Werkloos zonder geld en met een en ander aan je lichaam waardoor je niet kan werken is heel erg frustrerend. Gezien ik net uit een pep verslaving krabbel en ik uit gevonden heb dat ik trippen wel heel erg tof vind zou ik dat dan ook wel wat meer willen doen. Met mate(n) dan he?
Dus ik zou zeggen waarom niet?
X
Oordeel is een groot woord? Maar vervolgens geef je wel je oordeel... nogmaals... (zie dik gedrukte tekst onderaan) Verder lezen er hier wel meer mensen, ook mensen zonder leven zoals ik die bijna het hele forum uit hun kop kennen!Mayan zei:Again: oordelen is een groot woord.
Wat ik van sommige las... Vrij oordelend, nu met de vinger komen wijzen dat ik oordeel.
Hang nu aub niet de hypocriete uit, ik las ook wel meerdere threads door.
Wat aardig van je! Daar zat ze nou echt op te wachten... jou toestemming. Jij tripte ook 3 keer per jaar toch? *bied Mayan een lekker spuitje verse heroïne aan voor na de volgende trip*Mayan zei:Natuurlijk mag je van mij (alles) na trip gebruiken.
Misschien was ze wel gestopt met pep door het trippen? Misschien nam ze pep omdat ze zich kut voelde en heeft ze ontdekt dat ze via trippen een soort therapie kan krijgen. En dat ze dan ook nuchter met haar zorgen en problemen om kan gaan zonder eraan kapot te gaan. (zowel geestelijk als lichamelijk, pep is nou niet echt bepaald gezond toch?)Mayan zei:Maar je "mag" niet met trip beginnen omdat je met pep stopt.
Omdat het geen gezonde situatie is.
Ik snap het prima. Ik hoop dat jij het ook snapt, maar volgens mij zijn je verstandskiezen nog niet door.Mayan zei:Hopelijk snap je het nu?
Dat had je inderdaad kunnen verwachten als je ondoordachte posts maakt... capisch?Mayan zei:Zoals je zegt, iedereen gebruikt drugs op een andere manier.
Maar als je dat post op een forum, is er altijd wel een tegenreactie.
Ik postte net ook iets, en nu heb ik u op mijn dak... dat was toch te verwachten?
Tuurlijk kan je wel trippen voor je plezier... maar je kan er inderdaad ook veel van leren. En ehhh... denk ff na, hoe de neuk wil je een tripmiddel gebruiken als vervanging van pep? Ooit iemand normaal zien functioneren tijdens een trip (behalve mij dan op me werkMayan zei:Trippen doe je in mijn ogen niet voor plezier.
Van het geen ik afleidde werd er trip gebruikt om pep te vervangen.
Misschien is mijn oordeel fout, misschien is mijn oordeel juist.
Een oordeel is geveld, want ik sprak het luidop.
Als ik zwijgen wou kwam ik niet op fora.
)? Nha ik dus ook niet... En dan nog je zou niet eens elke dag kunnen trippen als je zou willen in verband met resestentie enzo. Tuurlijk is je oordeel je oordeel, maar er word niet om je oordeel gevraagt. Je kan hooguit raad geven, of zeggen dat jij het niet zou doen. Verder kan je best makkelijk een ondoordacht oordeel geven inderdaad, maar dan krijg je dit soort gezeik aan je kop.
Ruzie maken doen we niet aan, maar een discusie ontwijken... NO WAYMayan zei:Basta
Amen
En ik wil heus geen ruzie, maar ik ga mezelf ook niet aanmelden om te zwijgen.

Mayan zei:Moet ik me nu aanpassen wanneer men het niet eens is?
Ik dacht het niet...
Dan heb ik liever dat men stil is tegen mij, dan dat men ja knikt.
Ik ga mij niet aanpassen om erbij te horen.
FORGET IT!!!
(kwestie van: met die attitude gaan ze je snel negeren)
Wel liever dat dan, dan mee te huppelen in de stoet.
Wat zij doet laat me koud.
Ik deel enkel mijn ervaring op het geen ik lees.
Door de leffe verwoord ik me blijkbaar weer verkeerd, en kom ik weer vrij agri over.
Geen probleem hoor, heb hier wel meermaals de vinger voor gekregen.
Zeik erop, doe wat je wil, ik verander het niet.
Ik neem niets terug. En al mag heel dit forum mij ervoor negeren.
Je doet maar! Ik lig er allesinds niet wakker van.
Wanneer het forum een probleem met mij heeft zal een mod daar wel iets tussen steken, niet waar?