Gewoon een mooie foto

Soow die glimt!
Ik heb al veel gezien maar zoals dat nog nooit.
Ja, klopt. Ik weet allen niet zeker of dit nu goed is of niet. Zoek maar eens op boorzuur.

Maar ik heb al een aantal maal met EZ-thuistests getest en er komt altijd 'very high cocaine content' uit. Nog nooit echt laten testen bij een testcentrum.

Ik haal dit wel bij een zeer goede bekende en het is super sterk spul, dus ik geloof het verder wel. Slecht is het toch wel voor je, haha.

Ja, klopt. Ik weet allen niet zeker of dit nu goed is of niet. Zoek maar eens op boorzuur.

Maar ik heb al een aantal maal met EZ-thuistests getest en er komt altijd 'very high cocaine content' uit. Nog nooit echt laten testen bij een testcentrum.

Ik haal dit wel bij een zeer goede bekende en het is super sterk spul, dus ik geloof het verder wel. Slecht is het toch wel voor je, haha.
Heeft inderdaad wel iets weg van boorzuur haha maar als je het echt wil weten zou je het een keer kunnen wassen met droge aceton om te zien wat er van je packie overblijft.

Vraagje aan de coke liefhebbers hier...
Hoe snel snuiven jullie?
Daarmee bedoel ik niet de snelheid op zich 🤣
Qua tijdsinterval/ hoeveelheid

Is dat een dikke lijn elk uur?
Of elke 20min tot je zit waar je wilt zijn?

Meet je daarmee de zuiverheid ?

Meet je daarmee de zuiverheid ?
Ja, maar dan moet je wel precies de juiste hoeveelheid erin gooien. Als je zomaar wat erin stopt, krijg je inderdaad altijd very high cocaine content..

Terug
Bovenaan