Gewoon een mooie foto

Duidelijk geen coke maar wel mooie foto's :yum:

Bekijk bijlage 10662Bekijk bijlage 10663
Are you ready that someone will pull you out of your body, right into space floating through the stars, not even knowing you existed. Just one with the flow of the stars, travelling through the cosmos, where you arrive at your solar system, your planet, your earth, your body and then to wake up and say WTF HAVE I JUST WITNESSED! Sun you are reborn.

zo ziet de mijne er ook uit.. is deze ook niet pijnlijk voor de neus?
Ik verneem er niks meer van na n half jaar bijna n gram per dag naar binnen te hebben gedrukt.
Pijnlijk heb ik het nooit echt gevonden maar je voelt 'm zeker wel.

Editje: dit is trouwens niet 'cool' bedoeld ofzo (is het ook absoluut niet, weet alleen niet echt wat het juiste woord is hahah), ik heb gewoon altijd geen moeite gehad met spul door de neus jagen. Miauw doet volgens vrienden altijd wel ff goed zeer aan de neus.

Laatst bewerkt:
Sinds ik mijn Galaxy S10 heb ben ik me steeds meer in fotografie gaan verdiepen, ik vindt het echt leuk om even een momentje te nemen om even mijn omgeving te inspecteren en alles in me op te nemen. Niks mooier dan zo'n moment mooi vast kunnen leggen.
Ik ga maandag mijn eerste echte camera kopen, kan niet wachten!
Hier nog een oude foto met nachtmodus op een heldere avond/nacht.20200321_194729.jpg

In de distributie of productie?

In alles eigenlijk,ben me de laatste tijd aan het verdiepen in wat er zoal aan bij en versnijmiddellen in zitten.

En dan heb ik het niet over manitol of inositol o.i.d.

Heb laatst een goede test kit aangeschaft om detectie van allerlei RC's,levamisole,fenacetine,amfetamine en allerlei andere middelen die er niet in horen te zitten.

Fenacetine en Levamisole koken namelijk gewoon mee als je het met ammonia uitkookt.

Maar kunnen door middel van deze test kit gedetecteerd worden en om er vervolgens uit gewassen te worden

Fenatine was je er uit met een acetone was maar levamisole valt niet mee,komt een iets ingewikkelder proces bij kijken maar het is zeer zeker te doen.

Ik heb nog een leuke foto gevonden.
Afgelopen zomer waren wat vrienden van mij aan het vissen en ik kwam even een jointje roken. De pieper ging af nadat ze al 2 dagen niks hadden dus de energie zat er goed in.
De teleurstelling was daardoor alleen maar groter toen bleek dat een meerkoet het aas ook heel smakelijk leek...
20200407_193921.jpg
Overigens is de meerkoet direct van de haak gehaald, waarna deze foto is genomen en hij is vrijgelaten. Hij was alleen 'n beetje geschrokken en we zijn er voorzichtig mee omgegaan.

Terug
Bovenaan