Gewoon een mooie foto

Moet mijn mening herzien wbt coke...
Nooit het "aangename" ervaren wat beschreven wordt...Tot gisteren...
Ben helemaal rustig, en alles voelt net dat tikkeltje aangenamer...

Vorige week had ik meer een opgejaagd gevoel, en echt pure onrust...

Al zal het bij sporadisch blijven 😁

Is het goeie shit?

Als het zo uit het pakje komt zou ik mijn twijfels hebben. Je verwacht toch brokken. Maar misschien wordt daar wel op de meest grote schaal mee gerommeld..

Ik moet zeggen dat ik ook echt wel zulke poedervorm heb gehad die echt heel goed was, dus geen disrespect voor je source, hoor. Maar je vergelijkt een brokje coke ook met een klompje hasj. Die wil je gewoon hebben.

Is het goeie shit?

Als het zo uit het pakje komt zou ik mijn twijfels hebben. Je verwacht toch brokken. Maar misschien wordt daar wel op de meest grote schaal mee gerommeld..

Ik moet zeggen dat ik ook echt wel zulke poedervorm heb gehad die echt heel goed was, dus geen disrespect voor je source, hoor. Maar je vergelijkt een brokje coke ook met een klompje hasj. Die wil je gewoon hebben.
Nou het waren 2 brokjes ik heb er eerst met een aansteker op geramd voor ik het op die pas heb gelegd, krijg het altijd in brokken. Het is prima spul btw

Flink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is.
Heb is zeker zacht je trekt het zo uit elkaar zit heel iets een tintje aan maar dat zecht niks als ik kijk hoe het uit kookt en hoe hard die word kan ik bijna wel zeggen dat het hele hoge kwaliteit is maar heb deze nog niet laten testen

Heb is zeker zacht je trekt het zo uit elkaar zit heel iets een tintje aan maar dat zecht niks als ik kijk hoe het uit kookt en hoe hard die word kan ik bijna wel zeggen dat het hele hoge kwaliteit is maar heb deze nog niet laten testen
Flink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is.
Dat zegt niks hahha😂 meestal als ik een Surinaamse vingers inkoop is t geel en zacht en dat is top coke , sws boven de 70%

Dat zegt niks hahha😂 meestal als ik een Surinaamse vingers inkoop is t geel en zacht en dat is top coke , sws boven de 70%
Ja, vroeg kocht ik ook wel eens coke met een gele gloed van een Surinamer. Deze was wat brokkelig en tevens een flinke dieselgeur. Het werd door zijn eigen familie gesmokkeld (bolletjes), haha.

Dat was topspul altijd! Wel altijd maar 0,6 á 0,7 gr voor een gram..

Ja, vroeg kocht ik ook wel eens coke met een gele gloed van een Surinamer. Deze was wat brokkelig en tevens een flinke dieselgeur. Het werd door zijn eigen familie gesmokkeld (bolletjes), haha.

Dat was topspul altijd! Wel altijd maar 0,6 á 0,7 gr voor een gram..

0,6 voor de prijs van ruim 3gr RC...
Het mag topspul zijn, het verschil is te groot 😄

Ik ben vorige week vergeten een foto te nemen.

Volgende keer dan, al kan het nog wat duren met die fucking lockdown die er vrees ik weer zit aan te komen...

0,6 voor de prijs van ruim 3gr RC...
Het mag topspul zijn, het verschil is te groot 😄
Haha, klopt. Duur spulletje wel.

Maar ik kan het betalen, hou het zonder moeite bij maximaal één maal per week (en vaak weken tot maanden niet, als ik weer eens helemaal klaar ben met het effect). Daarbij is de kwaliteit die ik kan bemachtigen altijd top, dus ik doe in feite nooit een miskoop.

Vooral de geur en smaak vind ik zo lekker, het gevoel doet me eigenlijk een stuk minder. Ik zie het daarom een beetje als sigaretten roken, of iets dergelijks.

Ben wel benieuwd welke RC je specifiek op doelt? Want bij mijn weten is er tot op heden nog niet echt een goed coke alternatief beschikbaar. Als je toevallig op 3-MMC doelt, ga ik toch liever voor minder geld aan de speed, of voor meer geld aan de coke..

Haha, klopt. Duur spulletje wel.

Maar ik kan het betalen, hou het zonder moeite bij maximaal één maal per week (en vaak weken tot maanden niet, als ik weer eens helemaal klaar ben met het effect). Daarbij is de kwaliteit die ik kan bemachtigen altijd top, dus ik doe in feite nooit een miskoop.

Vooral de geur en smaak vind ik zo lekker, het gevoel doet me eigenlijk een stuk minder. Ik zie het daarom een beetje als sigaretten roken, of iets dergelijks.

Ben wel benieuwd welke RC je specifiek op doelt? Want bij mijn weten is er tot op heden nog niet echt een goed coke alternatief beschikbaar. Als je toevallig op 3-MMC doelt, ga ik toch liever voor minder geld aan de speed, of voor meer geld aan de coke..

Juist, 4mmc is geen RC.
Heb je nog steeds bijna het 3 dubbele dan coke 😄

Dus je betaalt voor een gram en krijgt maar 0,6 of 0,7?
Ja, ik snap je reactie.

Een à twee jaar geleden was het nog gewoon 1,0 gr. Maar de prijs per pakje is bij deze dealer omlaag gegaan (was zegmaar hoog tarief, nu weer oud/standaard tarief). Daarbij is de prijs van coke de afgelopen 10 jaar 0,0% gestegen en ook het brood van de dealer wordt ieder jaar duurder, hè!

Hij is over de prijsaanpassing overigens altijd volledig transparant geweest en ik weet voor 99% zeker dat hij het zelf niet meer versnijdt (geen idee wat er hogerop allemaal gebeurt).

En de door mij genoemde 0,6 à 0,7 gr is misschien wel wat overdreven. Zal eerder richting de 0,7 à 0,8 gr zijn.

Liever kwaliteit dan kwantiteit. Daarbij is hij altijd binnen 15 minuten op locatie.

Ik ben tevreden.

Hupsakee.

mNvv6Cl.jpg

Terug
Bovenaan