Homoseksualiteit onder invloed van alcohol

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb ergens last van, en ik heb daar nog nooit iemand anders over gehoord.

Als ik wat te veel heb gedronken, dan boeien vrouwen me totaal niet meer, dan ga ik lekker flirten en dansen met mensen van het mannelijke geslacht. Ik weet niet hoe dit kan, op dat moment kan het me niet schelen en vind ik het alleen maar grappig. Sommige andere mensen wat minder. Vandaar dat ik ook nauwelijks alcohol meer consumeer. Kennen andere mensen dit probleem?

Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen. Weet iemand anders een verklaring?

icon_lol.gif

Ik kan me wel herinneren dat ikzelf, met teveel drank op, naakt in een badje met 2 vriendinnen ben beland..
Geen verdere details :P

Ben verder trouwens niet bi hoor!!!

Maar goed..
om er maar ff serieus op in te gaan...
onder invloed van mdma wil je niet met jongens zoenen>?

Nee onder mdma heb ik dat totaal niet Ellesdee, ook bier in combinatie met wiet of andere drugs zorgen er totaal niet voor, alleen puur alcohol.

Persoonlijk heb ik nooit gehoord over dit "fenomeen". Maar stel dat er een kerle in zou gaan op jou geflirt? Zou je dan door gaan of afkappen?

alcohol zorgt er voor dat remmingen vervagen of wegvallen.
en face it, iedereen is in meer of minder mate 'bi'.
iedereen heeft een vrouwelijke en mannelijke kant.
bij de een is dat meer uitgesproken dan bij de andere.
en bv alcohol kan der voor zorgen dat iemand zijn eerder onbewuste 'andere kant' wat naar boven brengt.

ik zou me der niet te veel zorgen over maken.
explore it zou ik zeggen
en leer jezelf beter kennen.

en denk vooral niet te veel in vakjes...

mmmm, je bent echt geen bi of iets?

Het enige dat ik kan melden, is dat er wel is meisjes zijn die mijn *** probeerde te prikkelen, en dit niet lukte door de grote hoeveelheid alcohol..
(alles bleef slap)

Toch zijn het de keren onder invloed van alcohol dat IK mijn handen niet thuis kon laten met een leuke dame in de buurt :beer:

Ps, DZY, je maakt geen grappen eh? (lijkt t beetje op)

Ik heb er geen last van. Onder invloed vind ik meisjes alleen maar mooier en liever. Ze zeggen toch dat mensen die zat zijn de waarhied spreken :s Sterkte!

Omfg, een vleeslolly? :eek:

Maar Dzy is er al zo'n beetje achter.
Deze jongen is een GelegenheidsHomo.

Maar dat was al wel bekend volgens mij :)

Haha, hier heb ik nog nooit van gehoord en ben er ook onbekend mee :D Vind het wel fucking grappig. Proost! :beer:

Hier is maar een conclusie op. Je bent diep van binnen homo en door de alcohol kom je daar achter. :( Balen voor je.

ik heb dit ook al eens gehoord van een vriend van me, dat hij een jonge wou kussen. dit doordat hij straalbezopen was.
dit is ook maar een keer bij hem voorgekomen.

bestaat dat gelegenheidshomo? of isdat gewoon verzonnen?

Dat woord heeft iemand bedacht, hier op DF. Ik heb even getwijfeld om m'n nick er naar te veranderen :P

EDIT: Wel mooi dat ik in ieder geval niet de enige ben :P

Terug
Bovenaan