Homoseksualiteit onder invloed van alcohol

Hoe loos is da nu om zat zijn in een link te leggen met homosexualiteit.

of eigenlijk zijn alles homo's zware alcoliekers en is dit echt de waarheid! :eek:

Best een hoop homofoben hier zeg. Dacht dat drugsgebruikers zo tolerant waren, haha. Wat maakt het gvd allemaal uit tot wie je je aangetrokken voelt, alcohol of niet. We leven toch niet meer in de middeleeuwen?
Ben zelf hetero maar kan me best iets bij de O.P. voorstellen. Als je maar genoeg zuipt kan er van alles gebeuren tenslotte. :beer:

Stelletje Aarsgieren! Sterrenslag doe je maar ergens anders!

Hahahaha!

Ik herken hier wel wat in, ik heb dat niet specifiek met alcohol, danwel de combinaties; Coke/Drank Coke/Wiet.

Zal jullie sterker vertellen; heb t een maand geleden ook geprobeerd, maar dat was t dan weer niet.... een vrouwenlichaam is echt veeeeeel mooier.... :rolleyes:

Niet te moeilijk over doen, zou ik zeggen, gewoon een keer lam worden in een nichtenkit, dan weet jij hoe een pot honing zich voelt.... :smoke:

Rollatorrrrr

Dzy zei:
Ik heb ergens last van, en ik heb daar nog nooit iemand anders over gehoord.

Als ik wat te veel heb gedronken, dan boeien vrouwen me totaal niet meer, dan ga ik lekker flirten en dansen met mensen van het mannelijke geslacht. Ik weet niet hoe dit kan, op dat moment kan het me niet schelen en vind ik het alleen maar grappig. Sommige andere mensen wat minder. Vandaar dat ik ook nauwelijks alcohol meer consumeer. Kennen andere mensen dit probleem?

Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen. Weet iemand anders een verklaring?

''je ware ik komt naar boven'' waarschijnlijl????!!!:S
ik heb alleen meer zin an un vrouwtje als ik drank op heb geen mannen mot er nie aan denke

Met drank op wil ik gewoon alles wel neuken. :beer:

Maar ik ben mentaal niet zo gefliptflapt dat ik het ook nog ga doen. :P

The-Ultimate-Dje zei:
Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen.

:lol:

die vind ik nou leuk bedacht :mrgreen:

Valt me op dat herenliefde ook hier niet geaccepteerd word. Ik word ook onpasselijk bij de gedachte aan 2 mannen die aan natuurgeweld deelnemen, maar het zou me niet veel verbazen als tenminste de helft hier bi-curious is. As for me; ik kan ook niet zeggen dat ik 100% overtuigt ben van mijn heterosexualiteit, ook al voel ik me niet aangetrokken tot mannen. Ik denk dat iedereen wel zo iets in zich heeft zitten, en degenen die het hardste ANAAL VANDAAL roepen zijn vaak de ergsten.

Waar is de openheid heen die normaalgesproken van DF afdruipt?

zolang je maar niet aan een piemel denkt is het oké,
wanneer ik dronken ben toon ik ook meer gevoelens naar mijn mannelijke vrienden toe en dansen we ook face to face, als je dat doet ben je gewoon een gezonde ziel,

als je denkt dat je gay bent moet je het gewoon proberen, en god zal over je beslissen

proton zei:
waarom alcohol? denk dat een pilletje meer doet hoor....
wappie-bi noemen ze het wel.... :D

"denk"...erm... weet wel zeker :D

ik heb wel eens bolletjes geslikt met een viezerik die ik niet kende, toen we op straat lagen te slapen na te hebbe gefeest begon hij plots over men bil te vrijven, dat vergeet ik nooit meer!!!!

als ik een bolletje heb geslikt kan ik zelf met een vrouw van 200kg flirten,maar toch niet met een man :wave:

maar men gevoels zijn dan wel zeer diep voor bijde, dan zit alles percies diep in men buik

als ik meer gevoel voor mannen zou krijgen,,omdat ik wat bier heb gedronken,,,,drink ik nooit meer. :o

dat risico neem ik liefer niet,,,dat ik met een bezopen kop bij een kerel in bed beland :eek:
:wave:

ja dr is inderdaad maar 1 antwoord op denk ook ik.
misschien toch es gaan na denken over je geaardheid
maar dan ook echt.

er zijn maar weinig mensen die aan de uitersten van de lijn hetero-homo staan. daarmee wil ik zeggen dat er maar weinig mensen zijn die 100 % hetero of homo zijn. welke homo knuffelt niet een keer met een vriendin, welke hetero heeft niet eens een diepgaand gesprek met een vriend, of geniet van eenarm om hem heen als het even moeilijk gaat. genoeg hetero's met vrouwelijke trekken. je kunt het zo zien denk ik:

warshaw_curve_1_6.jpg
afbeelding ter illustratie

toooz zei:
zolang je maar niet aan een piemel denkt is het oké,
wanneer ik dronken ben toon ik ook meer gevoelens naar mijn mannelijke vrienden toe en dansen we ook face to face, als je dat doet ben je gewoon een gezonde ziel,

als je denkt dat je gay bent moet je het gewoon proberen, en god zal over je beslissen

ben ons gaat het meestal ook zo.. gewoon een beetje geinen met de vriendengroep is het dan.. maar gelukkig zitten er ook vrouwen bij die groep dus kun je daar ook lekker gek mee doen..

meestal is het gewoon een zatte bedoeling en gaat het nergens meer over

Terug
Bovenaan