holy shit :Pseth zei:als je op vraag van de persoon achter je de tabak doorgeeft, en dan beseft dat er niemand is.
holy shit :Pseth zei:als je op vraag van de persoon achter je de tabak doorgeeft, en dan beseft dat er niemand is.
Pammer zei:holy shit :Pseth zei:als je op vraag van de persoon achter je de tabak doorgeeft, en dan beseft dat er niemand is.
Het mag als de openbare veiligheid in geding is. Maar dat is natuurlijk voor een brede interpretatie vatbaar.Exceptional Insight zei:Net als dat je het recht hebt anoniem te zijn, maar je wel verplicht bent een legitimatiebewijs bij je te dragen. Ik vraag me nog altijd af hoe dat zit. Deadlock naamzoek.
TRAVOLTA zei:je totaal geen angsten meer hebt, wat resulteert in onterechte mishandeling, om vervolgens in te storten en jankend op de grond te liggen en alle opgekropte problemen van n hele tijd eruit gooien![]()
blu zei:TRAVOLTA zei:je totaal geen angsten meer hebt, wat resulteert in onterechte mishandeling, om vervolgens in te storten en jankend op de grond te liggen en alle opgekropte problemen van n hele tijd eruit gooien![]()
Hier had ik bij willen zijn.

Aalpoepert zei:..je een dikke lijn keta neemt en een anta-flu in je mond stopt tegen de smaak, je na een flinke trip nog half trippend vol verbazing die anta-flu, die inmiddels kleur heeft verloren en doorzichtig is geworden uit je mond haalt en je even overtuigd bent van een mirakel en dat er zich tussen je tanden een kristal heeft gevormd.
TRAVOLTA zei:je nog ff comedy central wil kijken en dora is op tv![]()
TRAVOLTA zei:of (classic) als je ogen beide aan andere kant uitkijken.
Geniaalluchtigtoetje zei:Als je de volgende dag 30 nieuwe vriendschap verzoeken op facebook hebt![]()
Olijfboompje zei:Geniaalluchtigtoetje zei:Als je de volgende dag 30 nieuwe vriendschap verzoeken op facebook hebt![]()
![]()
Zweedse vrouwen en duitse bierdrinkers?luchtigtoetje zei:Olijfboompje zei:Geniaalluchtigtoetje zei:Als je de volgende dag 30 nieuwe vriendschap verzoeken op facebook hebt![]()
![]()
Zaten zelfs mensen uit Zweden en Duitsland bij![]()
Olijfboompje zei:Zweedse vrouwen en duitse bierdrinkers?luchtigtoetje zei:![]()
san am zei:als je denkt dat je gezicht als zand uit elkaar valt en je er op zit te kauwen. (2cb, gister)
Xeloc zei:Heb je jezelf een bericht gestuurd?![]()
luchtigtoetje zei:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja we hebben gelachen hoor![]()
![]()
Deze zijn leuk! Vooral die eerste doet het hemSnelle Selle zei:Je het vervolgens maar op de bank met z'n 3en gaat doen (mdma)
Je jezelf helemaal de man voelt met een op de straat gevonden afknoopbare capouchon op je hoofd (mdma)
Je niet weet wat je met een gevonden spin moet doen, en hem vervolgens maar opeet. (mdma)
Je jezelf betrapt op het met gebalde vuisten en klappende kaak ijsberen in de gang, terwijl de kamer vol zit met andere trippende vrienden (mdma)
Je een boek openslaat, en vervolgens na lang scheel kijken en puzzelen de zin ' Snap jij er nog wat van?' als eerste leest. (mdma)
Het zijn altijd dezelfde.Chris Pontius zei:En diezelfde wijven heb ik ook gehoord.![]()