Je weet dat je hard gaat als....

deadlock

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Net als dat je het recht hebt anoniem te zijn, maar je wel verplicht bent een legitimatiebewijs bij je te dragen. Ik vraag me nog altijd af hoe dat zit. Deadlock naamzoek.
Het mag als de openbare veiligheid in geding is. Maar dat is natuurlijk voor een brede interpretatie vatbaar.

Als je iemand een vraag stelt,en bij het antwoord,
niet meer weet wat de vraag nu ook al weer was die je stelde

(onderinvloed van hasjmelk)

seth

Gast
als je compleet para word over het feit dat er iemand aan de deur staat, en pas veel later beseft dat je pizza hebt laten komen...

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
je totaal geen angsten meer hebt, wat resulteert in onterechte mishandeling, om vervolgens in te storten en jankend op de grond te liggen en alle opgekropte problemen van n hele tijd eruit gooien :(

blu

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
je totaal geen angsten meer hebt, wat resulteert in onterechte mishandeling, om vervolgens in te storten en jankend op de grond te liggen en alle opgekropte problemen van n hele tijd eruit gooien :(

Hier had ik bij willen zijn.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
blu zei:
TRAVOLTA zei:

Hier had ik bij willen zijn.

haha nee, t was heel erg genant maar t heeft wel even (lekker cliche) mn ogen geopend en alles op een rijtje gezet :wave:

Aalpoepert

Badass junkie
..je een dikke lijn keta neemt en een anta-flu in je mond stopt tegen de smaak, je na een flinke trip nog half trippend vol verbazing die anta-flu, die inmiddels kleur heeft verloren en doorzichtig is geworden uit je mond haalt en je even overtuigd bent van een mirakel en dat er zich tussen je tanden een kristal heeft gevormd.

Karhu

Wijs gebruiker
Aalpoepert zei:
..je een dikke lijn keta neemt en een anta-flu in je mond stopt tegen de smaak, je na een flinke trip nog half trippend vol verbazing die anta-flu, die inmiddels kleur heeft verloren en doorzichtig is geworden uit je mond haalt en je even overtuigd bent van een mirakel en dat er zich tussen je tanden een kristal heeft gevormd.

Haha, nice!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
I always wondered if this is what galaxies look like if you were some abnormally gigantic being the size of a galaxy cluster. Would the universe simply... dissolve around you as you float in space, existing as a frozen shape that moves eternally slow to us little people here on Earth...? :hearteyes:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
TRAVOLTA zei:
je nog ff comedy central wil kijken en dora is op tv :)

Dat heb ik altijd als ik stoned ben. Dan val ik op de bank in slaap en wordt ik wakker met Dora op de buis. Ik ga maar eens slaapjes doen.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Als je bij een tankstation staat, je afvraagt waarom er muziek wordt gedraaid, en je dan beseft dat het gewoon een auto is die de radio aan heeft. :openmouth:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Je midden in de nacht bij een stille kruising waar geen één auto voorbij gaat je voor het verkeerslicht staat te wachten dat geel knippert..

OF

Dat je op je fiets gaat zitten en ontdenkt dat je stuur gesloten is..........dan kom je erachter dat je verkeerd om zit :confused:

jcutter

Badass junkie
Of als je wakker wordt naast je moeder, jij een vieze poep geur opsnuift en ziet dat de lakens onder zijn onder gepoept, en jij je moeder probeert wakker te maken en in de gaten krijgt dat ze niet meer ademt en alle andere kenmerken van een lijk vertoond :)

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
je onder t dansen opeens verstijfd, je ogen zichzelf zo erg opsperren dt t pijn doet en je alleen niet meer kan knipperen. (om vervolgens even af te koelen en wachten tot t ergste van de rush voorbij is).

of (classic) als je ogen beide aan andere kant uitkijken.

san am

Belezen gebruiker
als je denkt dat je gezicht als zand uit elkaar valt en je er op zit te kauwen. (2cb, gister)

alcoholist

Wijs gebruiker
san am zei:
als je denkt dat je gezicht als zand uit elkaar valt en je er op zit te kauwen. (2cb, gister)

:tearsofjoy:

ook gek als je bij elke lantarenpaal die je voorbij komt een probleem ziet staan,lag er maar papiergeld

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Dat je probeert je hard te concentreren op iets en dan plotseling een soort van back to world gevoel hebt en beseft dat je gewoon zielloos voor je uit aan het staren bent.
(bij pepmiddelen toch)

mephuser

Belezen gebruiker
Als ik zoals nu, heeeel goed moet contcentreren op het lezen, en dt het haast niet lukt om goed en zonder fouten een berciht te plaatsen :rock: Blauwe bomen :hearteyes:

Je overlegt met je tripmaatjes wanneer je nou over het beekje moet springen, omdat het steeds smaller en breder word (lsd)

Je een half uur naar jezelf zit te staren in de spiegel (mdma)
Je dit vervolgens maar op de bank met z'n 3en gaat doen (mdma)

Je 's nachts met een zonnebril op door het bos loopt (mdma)

Je jezelf helemaal de man voelt met een op de straat gevonden afknoopbare capouchon op je hoofd (mdma)

Je als een gek wegrent voor iemand die stopt met de auto, later met gebalde vuisten terugloopt omdat een vriend is achter gebleven en je die eigenlijk wel wilt redden, en je erachter komt dat het een kameraad is (lsd)

Je om de 10 meter een man een hond ziet uitlaten (md(m)a)

Je niet weet wat je met een gevonden spin moet doen, en hem vervolgens maar opeet. (mdma)

Je jezelf betrapt op het met gebalde vuisten en klappende kaak ijsberen in de gang, terwijl de kamer vol zit met andere trippende vrienden (mdma)

Je een boek openslaat, en vervolgens na lang scheel kijken en puzzelen de zin ' Snap jij er nog wat van?' als eerste leest. (mdma)

Laat de mensen maar zeggen wat ze willen, maar ik hou van drugs, helemaal om de hilariteit achteraf.
Respect voor veel gebeurtenissen van medetrippers! Kan er echt om stukgaan :grin:

luchtigtoetje

Badass junkie

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ja we hebben gelachen hoor :hearteyes: :hearteyes:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Wanneer het enigste wat je nog herinnert is het beeld van 2 mensen die bij je aan tafel zitten en dat ze onbegrijpbare zinnen spreken, en direct erna de gedachte dat je alleen aan tafel zit en die anderen er onmogelijk konden zijn...

Matheson

Belezen gebruiker
Als je na een dag goed smoken naar huis loopt en je met je voetstappen en alle geluiden die het veroorzaken een supervet nummer aan het maken bent.

De touwtjes van m'n jas die bungelden, m'n broekspijpen die langs elkaar gingen, m'n voeten op de straat, het klonk voor mij echt als een heel nummer ofzo. Ik kon ook nog 'scratchen' als ik met m'n voet op de straat 'stifte'. De hele beat enzo kon ik dus ook zelf beinvloeden had ik het idee. Uiteindelijk toen ik een brug opliep was dat ook echt de opbouw, en toen ik naar beneden ging de climax.

Later dacht ik eraan hoe heerlijk ik ging en hoe voorspoedig m'n reis naar huis ging. Toen kwam ik met de toen geniale quote: 'Don't ever look back'. Wat ook best even toepasselijk was voor m'n leven nu. Vrij grote bullshit natuurlijk, maar ik voel me toen wel even alsof ik in een film zat a la : 'One man, double the action, triple the excitement'.

Ja, toch best trippy. :grin:

Aalpoepert

Badass junkie
Snelle Selle zei:
Je het vervolgens maar op de bank met z'n 3en gaat doen (mdma)

Je jezelf helemaal de man voelt met een op de straat gevonden afknoopbare capouchon op je hoofd (mdma)

Je niet weet wat je met een gevonden spin moet doen, en hem vervolgens maar opeet. (mdma)

Je jezelf betrapt op het met gebalde vuisten en klappende kaak ijsberen in de gang, terwijl de kamer vol zit met andere trippende vrienden (mdma)

Je een boek openslaat, en vervolgens na lang scheel kijken en puzzelen de zin ' Snap jij er nog wat van?' als eerste leest. (mdma)
Deze zijn leuk! Vooral die eerste doet het hem

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb zelf eigenlijk maar één voorbeeld van een bewijs dat ik te ver was gegaan.

Ik zat in de metro met mijn rug naar de deur. En ik hoorde een hele groep schreeuwende negerinnen achter me. Maar omdat ik niet geconfronteerd wilde worden met een; "Wat kijk je, macamba!", bleef ik voor me kijken. De metro was immers onderweg van de een-na-laatste halte naar waar ik eruit moest, dus ze gingen nergens naartoe.

Ik kon mijn nieuwsgierigheid wel stillen op het moment dat ik uitstapte. En op het moment dat de metro bij mijn halte tot stilstand komt, sta ik op. Ze zijn nog steeds druk in gesprek en ik herken wat Antilliaanse woorden die ik per ongeluk heb opgepikt. Nog steeds op belachelijk luid volume.

Ik draai me om, de deuren zijn nog dicht... NIKS! Helemaal niemand! Heel de metro was leeg.

Dat was de eerste keer dat ik drie nachten doorging. En ik heb wel ervaring met dat bekende- na een feestje muziek horen in het gedreun van de trein enzo. Maar dit was een geheel nieuwe ervaring.

Bovenaan