Keertje hero probere, maar waar te vinden?

elgeoffio

Experimenterende gebruiker
K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen.
Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit.
Enkel paar x per jaar :hearteyes:

Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd.
Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc.
Dit vind ik zelf beter dan coke.
Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en
daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur.

Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en
de kans op verslaving.
Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero.
Ook de cokedealers niet :smilingimp:
Iemand tips hoe ik er kan vinden? :P
Morphine wil ik ook es probere, mja da's nog moeilijker te vinde denk ik.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Nou loop eens naar zo'n figuur die strompeld over de kade of straat met vlekken in ze broek en shit in his face,en vraag hem waar hij scoort...

Kerel niet doen!!!!!

Sommige dingen moet je niet willen weten toch?

Damn...ze bestaan nog steeds anno 2006,de potentiele herojunks....

Wake up and don't cross the line....zou ik zeggen...

En wat betreft morfine....laat die shit pas in je pompen als je het echt nodig hebt.......

yellowmoon

Bewuste gebruiker
voor een keertje proberen zelfs te gevaarlijk maar ja moet je zelf weten
eigenlijk het moet wel een echte paradijs ziijn

Frisko

Badass junkie
elgeoffio zei:
K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen.
Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit.
Enkel paar x per jaar :hearteyes:

Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd.
Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc.
Dit vind ik zelf beter dan coke.
Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en
daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur.

Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en
de kans op verslaving.
Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero.
Ook de cokedealers niet :smilingimp:

whaha wat een verhaal joh....

vooral dit :
elgeoffio zei:
Nu heb ik ALLES al van drugs geprobeerd.

kerel der zijn 100en verschillende soorten drugs...ook veel minder gevaarlijke verdovende middelen dan heroine!!
ik zou je leven niet op het spel zetten omdat jij wat snoepgraag bent qau drugs...
wat als je het nou eens leuk vind,denk je nou echt dat je het dan niet weer gaat doen????
get real dude!!!
verder als je het echt wil proberen en er moeite voor doet vind je het wel,ik kan het hier in een vingerknip krijgen maar ik hou me daar niet mee bezig...
tis voor mij al moeilijk genoeg om van de sos af te blijven!!!!! :( :(

nutsss

Wijs gebruiker
Is dit niet tegen de regels van het forum?

Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.

Frisko

Badass junkie
nutsss zei:

Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.
idd,die gaat er ZEKER onderdoor denk ik...
als je echt maar een paar x per jaar drugs neemt kan je(vind ik) niet zeggen dat je niet verslavingsgevoelig bent,aangezien je niet genoeg drugs neemt achter elkaar om verslaafd te KUNNEN geraken!!!
miss een beetje zin er soms in ja,maar dat noem ik niet verslaafd :( :wave:

Mr 187

Bewuste gebruiker
nutsss zei:

Die mensen moeten we beschermen nutsss...
Wij allemaal denken mischien welleens hoe zou dat zijn wat voel je dan.....maar wij allemaal hoop ik, laten het bij die gedachten....het is een grens...een gevoel...een ervaring die je niet moet willen ondergaan om de simpele reden van de vele voorbeelden op straat....

En met deze grensoverschrijding hoef je niet aan te komen met het was maar voor 1x.........dat is al teveel vind ik...

Als een van mijn vrienden zo zou denken valt ie direct voor mij af.....permanent..

Frisko

Badass junkie
Mr 187 zei:
nutsss zei:

Wij allemaal denken mischien welleens hoe zou dat zijn wat voel je dan.....maar wij allemaal hoop ik, laten het bij die gedachten....het is een grens...een gevoel...een ervaring die je niet moet willen ondergaan om de simpele reden van de vele voorbeelden op straat....

En met deze grensoverschrijding hoef je niet aan te komen met het was maar voor 1x.........dat is al teveel vind ik...

Let it be....
hmmmz,ben ik het deels mee eens,en deels niet :(
ik zit ook met het gedacht dat ik heroine (OOOOOOOOIT) als ik oud(35-40) en wijs genoeg ben wel eens wil chinezen!!!
gewoon om het gevoel eens licht te hebben...

maar dat is mijn gedacht NU hé!!
maar waarschijnlijk tegen dan zie ik er toch vanaf,...
mn sos addiction heeft me echt doen nadenken en daar ben ik langs de ene kant ook blij mee,maar langs de andere wou ik dat ik nooit coke onder mn neus had gekregen!!!! :( :)

Mr 187

Bewuste gebruiker
Hehe weet je frisko ik ga je nu wat vertellen wat voor mij geld maar denk ik ook voor jou...

1.je kan coke niet verglijken met iets anders,het is en blijft een gelegenheid drug zolang je er niet voor steelt en met mate gebruikt.

2.De verslaving of liever gezegt de gewoonte want dat is het, kan je niet vergelijken met een lichamelijke verslavende drug zoals hero.

3.Het is wel zo dat je oude wereldje van vroeger voor goed is verpest,was het eerst nog een biertje en een peuk,dan hoort nu een snuf erbij..het is geestelijk.......maar wel een lastige...

Frisko

Badass junkie
kerelke,in extreme gevallen is geestelijke coke afhankelijkheid erger als bij heroine!!!

en sos een gelegenheidsdrug,yep is waar...
maar hoeveel mensen die het zo voor het rapen hebben houden zich ook aan die norm????
juist ja : bitter weinig!!!

no offence but je spreekt er zo over alsof je mega veel ervaring met die zaken hebt...(ik helemaal niet maar ik weet veel van hier,en van CAD,en van verslaafde mensen in mijn omgeving!!!)
enige wat ik weet is dat die witte duivel gemeen is!!
HEEEEEEEEEEEEEL GEMEEN!! :rolleyes: :rolleyes: :) :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Mr 187 zei:
nutsss zei:

Uiteraard! Mijn opmerking was daarom ook bewust zo gedaan. Soms helpt een cynische opmerking beter om de ernst in te laten zien. Het spreekt voor zich -hoop ik- dat ik hier niet aanbied om het bij me op te komen halen...

caatje

Badass junkie
elgeoffio zei:

Ga met Darkscope zoeken want die vind zomaar in een leegstaand appartement de gekste dingen :P

Deranged

Badass junkie
Frisko zei:
kerelke,in extreme gevallen is geestelijke coke afhankelijkheid erger als bij heroine!!!

maar hoeveel mensen die het zo voor het rapen hebben houden zich ook aan die norm????

no offence but je spreekt er zo over alsof je mega veel ervaring met die zaken hebt...(ik helemaal niet maar ik weet veel van hier,en van CAD,en van verslaafde mensen in mijn omgeving!!!)
Je snapt het iig wel.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
IK zou het wel gewoon aan de junk vragen. Leg hem uit dat je goeie shit wilt, en dat je waarschijnlijk verslaaft wordt als het goeie is, en dat ie zo op lange termijn meer geld van je kan verdienen dan als die je troep verkoopt.

Succes gegarandeerd.

Frisko

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
IK zou het wel gewoon aan de junk vragen. Leg hem uit dat je goeie shit wilt, en dat je waarschijnlijk verslaaft wordt als het goeie is, en dat ie zo op lange termijn meer geld van je kan verdienen dan als die je troep verkoopt.

Succes gegarandeerd.
couldn't agree more!!!
zo lukt het vast wel :grin: :P

Kim

Wijs gebruiker
Hero is best makkelijk te krijgen in de grote stad.
ik haalde het ook altijd ind e stad lekker goedkoop en is goed spul

J0rrit

Badass junkie
jongens jongens jongens.die gene hoeft tog niet mteen te spuiten? dan raak je wss verslaafd ma n paar keer proberen kan miss wel, verschilt per persoon. snuif of rook t, bij snuiven heb je t voordeel dat t minder snel opkomt en je dus niet flasht, bij roken heb je dat wel n beetje.t flashen van de spuit is namelijk zo verslavend. ma roken kan best het is miss wel een heel goed gevoel, maar ik zou r zelf nix aanvinden, ik werd er ram sloom van, nergens zin in, en omdat nou te gaan gebruiken als recreatie ipv coke xtc speed ofzo.als je geen problemen hebt enz. en je je goed voelt raak je heus niet mtewen verslaafd.

Mac...

Badass junkie
Hmm, heb eigenlijk geen goed woord ervoor over en denk dat andere heroïnegebruikers het vast ook geen verstandige keus zullen vinden, maar hey: Doe wat je niet laten kan!!

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Ik wil ook een binnenkort een fatsoenlijke opiaat proberen. tot nu toe heb ik alleen hoge dosis codeine gehad, hierdoor werd ik duf en mijn ademhaling werd langzaam en minder diep. maanzaad was wel chill op zich maar voel me zo`n hippy als ik die thee moet zetten.

Kan je in de stad ook gewoon pijnstillers kopen (hydrocodone,oxycodone etc) of moet je toch voor de heroine gaan ?

Hoe verslavend zijn deze pijnstillers ? heeft iemand er ervaring mee?

zommes

Badass junkie
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die zich goed voelt en geen problemen heeft, de behoefte heeft om aan de heroine te gaan. Je bent blijkbaar op zoek naar een nieuwe weg om in te vluchten.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Frisko zei:

Hehehe.. kerelke? :mrgreen:

Luister Lambik,wat ik wilde zeggen is dat hero lichamelijk verslaafd is en daarom niet te verglijken is met coke...

Extreme gevallen buiten beschouwing gelaten.

Djo

Badass junkie
Ik zou er niet aan beginnen.
Maar mocht je het een keer geprobeerd hebben, vertel je ervaring.
Maar het geeft echt niks, als je eens een keer niet alles van je drugsverlanglijstje uitprobeerd. Ik zou de hero gewoon wegschrappen.
Of je moet van jezelf weten, dat je sterk in je schoenen staat.

Over de sos kan ik ook zeggen, dat de zin erin dagelijks rondspookt in mijn gedachten. Dat wil ik niet ontkennen. Krijg het die verrekte hersens niet meer uit.Het is ook voor mij een geweldig iets, maar zo ontzettend geestelijk verslavend. Maar ik ben blij, dat ik weerstand kan bieden.

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
Denk ff na voor je aan die sh*t begint want het is echt gewoon k*t troep. Je ziet er zoveel mensen aan kapot gaan die begonnen ook van Ja ik kan het wel hebben en ik raak toch niet verslaafd, maar 99% van hun is nu verslaafd en 90% daarvan liggen nu onder een brug te stelen en uit vuilnisbakken te eten. Denk na man! :angry:

stuikerken

Belezen gebruiker
Hero is wel gemakkelijk te vinden. Wel beter dat je ervanaf blijft maarja, wie ben ik om het je te verbieden. :)
Dus als je het dan toch eens probeert hou het bij die ene keer.
Ik zelf vond hero niet zo verslavend. Heb het een paar keer gedaan in het weekend, en had nooit de drang om in de week ook te gebruiken. Coke daarentegen vind ik veel verslavender, geestelijk dan. Volgens mij is de lichamelijke afkick van hero het ergste, en juist daarom dat de meeste gebruikers als het te laat is blijven voortdoen uit schrik voor de afkickverschijnselen die verschrikkelijk erg moeten zijn. Gelukkig heb ikzelf nooit deze pijn gevoelt. :)

zommes

Badass junkie
reggae-weedjunk zei:
Denk ff na voor je aan die sh*t begint want het is echt gewoon k*t troep. Je ziet er zoveel mensen aan kapot gaan die begonnen ook van Ja ik kan het wel hebben en ik raak toch niet verslaafd, maar 99% van hun is nu verslaafd en 90% daarvan liggen nu onder een brug te stelen en uit vuilnisbakken te eten. Denk na man! :angry:

Wat valt er allemaal te jatten onder een brug dan?

Psykaholik

Wijs gebruiker
zommes zei:
reggae-weedjunk zei:

schooiers hun kleren die er liggen te slapen :wave:

zommes

Badass junkie
schranziewanzie zei:
zommes zei:
reggae-weedjunk zei:

schooiers hun kleren die er liggen te slapen :wave:

Aaaaaah! Stom dat ik daar niet aan gedacht had :wink:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
In antwerpen is het zeker te vinden, wel niet bij de junkies gaan zoeken dan zit je verkeerd. In theehuizen kunnen ze u misschien verder helpen.
Zie je eentje met veel waterpijpen probeer het daar maar s.

En niet al te hard luisteren naar wat ze hier zeggen, je moet het gewoon niet spuiten en dan valt dat heus wel mee.

BTW dat je vanc oke zenuwachtig wordt is omdat je het nog niet genoeg hebt gedaan, van coke wordt je altijd zenuwachtig de eerste 2-3 keer. Pas dan is je lichaam klaar om die warme feel te krijgen van een lijn. Dus toch maar die coke beetje beter proberen.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Een drugsforum houdt in dat het voor beide kanten geld, de goede en de slechte kanten.

Klopt, maar er bestaan al topics over verslaving. Juist om die reden.
Deze topic is niet zo een, de OP heeft namelijk zijn besluit al gedaan, hij wil heroine proberen en weet niet waar hij het moet krijgen. Hij heeft geen trek in mensen die hem proberen te overtuigen om het niet te doen, daar heeft ie niet om gevraagt, het zijn waardeloze posts, voor hem en voor ons.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Trouwens het kan heel makkelijk dat je van coke of elke andere stimulant een zenuwachtig gevoel krijgt. Dat heb ik ook, en het komt niet omdat ik het niet vaak heb gebruikt. Het is niet voor niks een stimulant.

karton

Experimenterende gebruiker
alles hangt van de persoon af. ik heb zelf ook verschillende keren bruinen geprobeerd. heb me paar keer grammetje gekocht.
en ik moet zeggen, vind er niet zoveel aan.
de smaak om het te chineze vink ik echt slecht en snuive vind ik ook niet lekker. stuike doede derwel van maar ook niets meer.
ben blij dak et toch es geprobeerd eb. het is nu toch wel al 1,5-2j gelede en heb er sindsdien nog geen ene keer zin in gehad en ga het ook nooit meer kopen.
geef mij maar de hallucinogenen.

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Ik wil ook een binnenkort een fatsoenlijke opiaat proberen. tot nu toe heb ik alleen hoge dosis codeine gehad, hierdoor werd ik duf en mijn ademhaling werd langzaam en minder diep. maanzaad was wel chill op zich maar voel me zo`n hippy als ik die thee moet zetten.

Kan je in de stad ook gewoon pijnstillers kopen (hydrocodone,oxycodone etc) of moet je toch voor de heroine gaan ?

Hoe verslavend zijn deze pijnstillers ? heeft iemand er ervaring mee?

hydrocodon of oxycodon is heel moeilijk te verkrijgen, fentanyl kun je proberen maar dan heb je ook meteen 1 van de meest sterke opiaten, ik zou dan als je het toch wil proberen voor morfine ofzo gaan, daar kun je vrijgemakkelijk aan komen, of skag natuurlijk, maar dan heb je ook wel iets.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Hoe je goede heroïne kan vinden voor een redelijke prijs?

Antwerpen of Rotterdam, loop rond in de buurt van een verslavingsopvang of -centrum of methadonpost en als je iemand ziet die duidelijk hooked is vraag je hem om een tientje bruin, met een beetje geluk krijg je dan een halve gram (½ gr = zoiets als 0,35 gr op straat natuurlijk).

Het overkopen van kleine hoeveelheden van junks heeft als voordeel bij het kopen van een dealer, is dat ze altijd goede kwaliteit hebben en kleine hoeveelheden willen doorverkopen, zeg maar een tiende gram voor twee euro ofzo.

De eerste paar keer heroïne kan je flink ziek worden en over het algemeen wordt er niet echt van genoten. Als je maar een paar keer per jaar gebruikt zal je er niet zo veel aan heben dus, je moet er namelijk echt aan gewend raken. Maar gebruik het te vaak en je tolerantie schiet omhoog en je raakt zowel lich. als geestelijk afhankelijk. = geen pretje, geloof me.

Heroïne is een hemels genotsmiddel, mits je het kunt handlen. Stevig in je schoenen staan is niet genoeg.

Als je het echt wilt proberen, tja ik zal je niet tegenhouden, maar de consequenties zijn voor je eigen.

fnea.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
sleutelpuntje roken. voel je niks dan doe je dat nog een keer en dat doe je net zo lang totdat je wat voelt. uiteraard geschiedt het roken met intervallen van elk dertig à zestig seconden.

ik neem aan dat je bekend bent met de manier waarop je heroïne moet roken. dit vergt wat oefening en ik raad je aan eerst te oefenen met een andere substantie ( zou alleen niet weten welke )

een paar tips:
- gebruik een zo klein mogelijke vlam, verstelbare aansteker is ideaal
- vouw het folie horizontaal en verticaal en maak zo een beetje een kuiltje
- verhit het folie eerst goed met een grote vlam!!! er zit soms een onzichtbaar klein plastic laagje op. dat wil je niet oproken. plastic never got anyone high.
- gebruik een buisje dat niet te snel uit elkaar schiet (cave, opgerold papier), met een lengte van 5 à 10 cm en een ca. duimbreedte dik

de smaak van de rook is verschrikkelijk. het smaakt ontzettend bitter en zuur tegelijk en het haalt heel je keel open tenzij dat je een roker bent.

ik raad je ook aan eerst een klein beetje poeder te verhitten zonder het op te roken. zo kan je zien wat er gebeurt. het is namelijk niet wat de meeste mensen verwachten.

wat er gebeurt (ALS je niet genaait ben en stophoest poeder heb gekocht ofzo ;p ):
* het gaat roken
* het bruine poeder wordt een zwarte gel/olie
* tijdje niks als je niet te snel verhit, geduld
* het zwarte olie wordt een poepbruine vloeistof
* deze glijdt heen en weer over het folie en laat hierbij een zwart spoor achter wat lijkt alsof het keutelt zeg maar
* uiteindelijk wordt het een keiharde, zwarte soms ietwat brokkerige substantie. dit gaat gepaard met HEEL veel rook, het grootste gedeelte rook van de hele sessie komt hier vrij, zeg maar 60-80%. wees hierop voorbereid, zorg dat je nog genoeg kan inhaleren dat je longen niet vol zitten als het in de 'bruine vloeistof'-fase is, anders vergaat het en dat is een doodzonde, dan had je het net zo goed aan mij kunnen geven.

fnea.

Bovenaan