BillyBilo zei:opium is heel donker van kleur en het lijkt niet eens op heroine.
Dan was het dus hero lijkt me zo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
BillyBilo zei:opium is heel donker van kleur en het lijkt niet eens op heroine.

€430 op een dag basen wel? Nu ben ik persoonlijk niet zo van het open deuren intrappen, maar deze schreeuwde mijn naam.Miriam zei:waarom zou je dat in godsnaam doen? hero is echt not-done![]()
ExceptionalInsight zei:€430 op een dag basen wel? Nu ben ik persoonlijk niet zo van het open deuren intrappen, maar deze schreeuwde mijn naam.Miriam zei:waarom zou je dat in godsnaam doen? hero is echt not-done![]()
ArieKanariE zei:ik denk dat er heel erg veel hier zijn, die denken dat ze ooit eens opium gerookt hebben, terwijl ze eigenlijk gewoon heroine gerookt hebben.
ik weet totaal niets van opium af dus het is echt just a hunch![]()
wat kost opium eigenlijk?
![]()
Pikachu zei:Opium is één van de weinige opiaten die ik eventueel nog wel een keer wil doen.
Maar opium is zeldzaam in Nl dus?

loadrunner zei:Het word nu gebruikt als medicijn om Echte pijn te verzachten
speeseend zei:lichamelijke pijn Echter dan bijvoorbeeld geestelijk lijden?
yellowmoon zei:voor een keertje proberen zelfs te gevaarlijk maar ja moet je zelf weten
eigenlijk het moet wel een echte paradijs ziijn
drollegekte zei:Paradijs? Tot je nek in de schulden zitten? Jezelf totaal verwaarlozen? Het contact met de buitenwereld helemaal verliezen? Is dat nou een paradijs..
Tellius zei:Ik wil ook een keer hero proberen. Dat lijkt mij een zeer waardevolle ervaring wat enorm veel toevoegd aan mijn leven
JCutter, je hebt toch gewoon een leuk gevoel voor cynisme, toch? Anders zie ik geen andere mogelijkheid dan hier terplekke mijn pet op te eten.
Tellius
Mr 187 zei:Hehe weet je frisko ik ga je nu wat vertellen wat voor mij geld maar denk ik ook voor jou...
1.je kan coke niet verglijken met iets anders,het is en blijft een gelegenheid drug zolang je er niet voor steelt en met mate gebruikt.
2.De verslaving of liever gezegt de gewoonte want dat is het, kan je niet vergelijken met een lichamelijke verslavende drug zoals hero.
3.Het is wel zo dat je oude wereldje van vroeger voor goed is verpest,was het eerst nog een biertje en een peuk,dan hoort nu een snuf erbij..het is geestelijk.......maar wel een lastige...