Keertje hero probere, maar waar te vinden?

btw, de drie andere manieren van heroïne consumeren raad ik af.

- oraal: de beschikbaarheid is dan zeer laag en het wordt omgezet in morfine voordat het het czs bereikt. je kan dan dus net zo goed morfine slikken
- snuiven: kans op overdosering bestaat, laat je niet verassen, ALS je per se wilt snuiven neem dan om de 10 minuten kleine lijntjes. unless you've got a death wish. dit komt omdat bij snuiven de hero niet gelijk werkt maar je wat minuutjes erop moet wachten. bij roken en vooral bij injecteren gaat dat binnen x seconden.
- injectie ,intraveneus: spreekt voor zich.

Nou, als er iets is dat je niet wil proberen dan is het Hero....

Eerst krijg je het ontiegelijk heet en ga je zweten, daarna krijg je overal jeuk en dan kots je je hele lichaam leeg....

Bovenstaande is ongeveer wat er gebeurt bij een eerste keer Heroinegebruik.
Niks spannends aan en al helemaal niet gezellig....

fneawognfkgln zei:
gebruik een buisje dat niet te snel uit elkaar schiet (cave, opgerold papier), met een lengte van 5 à 10 cm en een ca. duimbreedte dik

Ik gebruik altijd een buisje zelf gemaakt van zilverpapier. Als je telkens datzelfde buisje gebruikt hangt er na een tijdje genoeg bruine vanbinnen om nog een druppeltje op te roken. Je moet wel zorgen dat de binnenkant mat is. Hetzelfde zoals je je bruine op de matte kant van je zilverfolie legt en niet op de blinkende kant. Als je dit doet heb je telkens nog wat bruine in je buisje zitten en als alles op is rook je je buisje op. :)

NuEvenNiet zei:

Eerst krijg je het ontiegelijk heet en ga je zweten, daarna krijg je overal jeuk en dan kots je je hele lichaam leeg....

Mijn ervaring is compleet anders. Ik denk dat wat jij omschrijft de effecten zijn van een te hoge begindosis. Misselijkheid en braken is bij mij te voorkomen door niet te eten een paar uur voor een dosis, het zweten valt bij mij enorm mee, het wat jij noemt 'heet krijgen' ervaar ik als een warme gloed over m'n lichaam. De jeuk is het enige vervelende bij mijn heroïne-ervaringen, zowel de eerste, de doseringen bij binges en de doseringen na lang niet-gebruik (weken, maanden).

Ervaringen verschillen per persoon, maar ik denk dat de effecten die jij noemt het gevolg zijn van een te hoge dosis en slechte voorbereiding.

Overigens helpt het om een redelijke dosis antihistamines te nemen, vrij goed tegen de bijwerkingen. Ik gebruik hiervoor quetiapine 100 mg oraal, maar mirtazapine 45 mg en promethazine 25 mg werken ook heel goed. Of selectieve histamine type 2 antagonisten ook werken, weet ik niet, ik heb wel positieve ervaringen met ranitidine 150 mg maar dit kan ook placebo zijn o.i.d.; het was namelijk maar één keer.

needlefreak zei:
fneawognfkgln zei:
gebruik een buisje dat niet te snel uit elkaar schiet (cave, opgerold papier), met een lengte van 5 à 10 cm en een ca. duimbreedte dik

Ik gebruik altijd een buisje zelf gemaakt van zilverpapier. Als je telkens datzelfde buisje gebruikt hangt er na een tijdje genoeg bruine vanbinnen om nog een druppeltje op te roken. Je moet wel zorgen dat de binnenkant mat is. Hetzelfde zoals je je bruine op de matte kant van je zilverfolie legt en niet op de blinkende kant. Als je dit doet heb je telkens nog wat bruine in je buisje zitten en als alles op is rook je je buisje op. :)

Aluminium folie buisje is idd het beste! Bedankt voor je aanvulling

Djodjo zei:
Ik zou er niet aan beginnen.
Maar mocht je het een keer geprobeerd hebben, vertel je ervaring.
Maar het geeft echt niks, als je eens een keer niet alles van je drugsverlanglijstje uitprobeerd. Ik zou de hero gewoon wegschrappen.
Of je moet van jezelf weten, dat je sterk in je schoenen staat.

Over de sos kan ik ook zeggen, dat de zin erin dagelijks rondspookt in mijn gedachten. Dat wil ik niet ontkennen. Krijg het die verrekte hersens niet meer uit.Het is ook voor mij een geweldig iets, maar zo ontzettend geestelijk verslavend. Maar ik ben blij, dat ik weerstand kan bieden.

coke is gewoon bucht
heb je geen zak aan man
daar ga je ni van:s
en dan zo duur voor dat eve zo een stom buchtgevoel
nee hoor:s

Wellicht is het dát ofwel dat deze persoon middelen als amfetamine of mdma prefereert, met een duidelijke en sterke lichamelijke stimulatie, om lekker te kunnen jumpen en/of stampen, boven het enigszins subtiele effect van cocaïne dat bij mij vooral in uitdrukking komt door mentale alertheid en helderheid van cocaïne, gepaard met een gevoel van perfectie.

NuEvenNiet zei:

Waarom zeggen ze dn dat je al vanaf je eerste keer verslaafd kunt raken aan heroine???

Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.

^_^ zei:
Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.

Niet om af te schrikken.

Dit zijn statistisch aangetoonde zaken. Bij spuiten heeft een groot percentage direct een verslavingsneiging, die zich ontwikkeld na een aantal keren gebruik daarna.

Ik ben het helemaal eens met zommes. Als je een gebruiker bent die een keer per jaar eens een pilletje hier of een snuifje daar neemt, dan is de overstap naar heroine absurd. Mensen, waar hebben we het over???

Heroine, Crack en dat soort onzin, daar moet je gewoon niet mee beginnen!!!

^_^ zei:

Dat eerste is waar.

Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!

Ik vind die jeuk eigelijk helemaal niet zo irritant, ik neem het er gewoon bij.
En kotsen, als je een uur of 3 voor dat je gaat gebruiken niet meer eet ga je niet zo vlug kotsen hoor. En dat warme gevoel vind ik eigelijk wel zalig, vooral in de winter :P

fneawognfkgln zei:
^_^ zei:

Dat eerste is waar.

Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!

Ja ik zeg ook niet dat het niet lekker is. Ik vind alleen dat je er niks aan hebt omdat je met die drugs alleen maar gaat liggen, een lekker gevoel hebt, en dan daarna alleen maar zin hebt in meer van dat spul zonder dat je er wat aan gehad hebt. Behalve dan een paar uur een lekker gevoel. Ook ik ben opzich wel nieuwsgierig naar wat voor gevoel dat kan zijn maargoed ik sluit het op dit moment wel uit dat ik het ooit wil gaan doen.

^_^ zei:
fneawognfkgln zei:
^_^ zei:

Dat eerste is waar.

Ja ik zeg ook niet dat het niet lekker is. Ik vind alleen dat je er niks aan hebt omdat je met die drugs alleen maar gaat liggen, een lekker gevoel hebt, en dan daarna alleen maar zin hebt in meer van dat spul zonder dat je er wat aan gehad hebt. Behalve dan een paar uur een lekker gevoel. Ook ik ben opzich wel nieuwsgierig naar wat voor gevoel dat kan zijn maargoed ik sluit het op dit moment wel uit dat ik het ooit wil gaan doen.

ik ken iemand die slikt een strip valiums op, drinkt een paar biertjes, en die gaat van alles ondernemen, de stad door fietsen, en van alles en nog wat!

^_^ zei:
fneawognfkgln zei:
^_^ zei:

Dat eerste is waar.

Hm, nou ik ben bang dat dit een vooroordeel is hoor, ik ervaar mijn opiaatgebruik toch heel anders dan simpelweg "een lekker gevoel", ik ga al helemaal niet liggen en ik heb daarna minstens een paar dagen helemaal geen zin erin... En ik heb er dan zeker wel wat aan gehad. Nee, bij coke heb je als het uitgewerkt is (of eerder) sterk de neiging om meer te pakken, maar als je bij bruin eenmaal op de goede dosis zit ben je wel ff zoet, en om daarna gelijk door te gaan met een nieuwe dosis? Ik doe het nooit, vind het onverantwoordelijk en heb er al helemaal geen zin in, als ik net nuchter ben kan ik daar ook van genieten... Tja dit is slechts mijn ervaring hoor, maar toch denk ik dat je een heel verkeerd beeld hebt van heroïne. Tja, wie niet, maar oké, ga dan niet dingen zeggen erover, en zeker niet "dat je er niks aan hebt voor recreatief gebruik".

fnea.

Ik had vanavond ook vage zooi . ik ben niet echt heel bekend met hero maar deze was na t smelten echt een vies zwart drapje

Kim zei:
Ik had vanavond ook vage zooi . ik ben niet echt heel bekend met hero maar deze was na t smelten echt een vies zwart drapje

Dat hoort zo, je hebt het gechineesd neem ik aan?

Good quality dope melts when you heat it, turns into a light brown oil and can move easily around the foil. Carlos: "If it leaves a trail of little black specks, then you're okay." When the oil sets it turns into a resin-like substance. The resin should be hard as glass and transparent. "It's also a good tip to take the drop of resin from the foil and hold it up to the light. If it comes easily off the foil without crumbling and if you can't see any impurities when you hold it up, then you can assume your dope is good."
http://www.drugtext.org/sub/chase1.htm

Mulholland Drive zei:
Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!

Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.

Ik doe heel erg m'n best om er zo verantwoordelijk mogelijk mee om te gaan. Ik rook zo'n twee maal per week heroïne. De dagen dat ik niet rook, heb ik er geen behoefte aan. Op dit moment is het niet moeilijk voor mij: ik heb veel afleiding en een leuk leven. Veel vrienden en een leuke relatie.

Degene die mij nog kennen van 'vroeger' op dit forum, toen was ik dus wél verslaafd aan heroïne. Maar sinds ik ben gestopt met die verslaving heb ik het af en toe gebruikt en het is nooit meer in de buurt gekomen van een verslaving. Verder heb ik er nooit echt moeite mee gehad. In totaal ben ik een half jaar écht verslaafd geweest aan heroïne. Benzo's en Ritalin, dat was totaal twee jaar. Het verschil met toen: ik had toen geen leuk leven en veel problemen.

Hoe het ook moge zijn, het zou stom zijn te ontkennen dat ik me op glad ijs bevindt. Het is tenslotte wel een opiaat. Maar het is een risico dat ik wil nemen, het voelt juist voor mij en het is gewoon heerlijk om in het weekend lekker weg te nodden bij opium dreams.

fnea.

Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten

Kim zei:
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
:rolleyes:
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen... :beer:

fneawognfkgln zei:
Mulholland Drive zei:

Hoe het ook moge zijn, het zou stom zijn te ontkennen dat ik me op glad ijs bevindt. Het is tenslotte wel een opiaat. Maar het is een risico dat ik wil nemen, het voelt juist voor mij en het is gewoon heerlijk om in het weekend lekker weg te nodden bij opium dreams.

fnea.

Goed dat je leven op orde is en gevuld met goede dingen. Het is ook juist dat je inziet dat er risco's aan zijn verbonden.

Toch denk ik dat 2 keer per week erg veel is, en als je leven wat minder loopt heb je dan geen terugval kansen?

Het is gewoon 104 keer per jaar man. Dat vind ik echt veel. Maar ik vind heroine zo afschrikwekkend dat ik überhaupt een enkele keer al bizar vind.

Misschien ben ik wat conservatief hierin...Ik respecteer je keuzes, en ik neem van je aan dat dit voor jou werkt.

Ik snap ook helemaal de behoefte om het elk weekeinde te doen.

Kim zei:
Frisko zei:
Kim zei:
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen... :beer:

Nee stomme belg hero helpt de crash verminderen

woah idd!

Bij crack komt die crach toch al na 5 minuten? En die is een van de ergste die je kan hebben...

Mulholland Drive zei:
fneawognfkgln zei:
Mulholland Drive zei:

fnea.

Goed dat je leven op orde is en gevuld met goede dingen. Het is ook juist dat je inziet dat er risco's aan zijn verbonden.

Toch denk ik dat 2 keer per week erg veel is, en als je leven wat minder loopt heb je dan geen terugval kansen?

Het is gewoon 104 keer per jaar man. Dat vind ik echt veel. Maar ik vind heroine zo afschrikwekkend dat ik überhaupt een enkele keer al bizar vind.

Misschien ben ik wat conservatief hierin...Ik respecteer je keuzes, en ik neem van je aan dat dit voor jou werkt.

Ik snap ook helemaal de behoefte om het elk weekeinde te doen.

Hey man, serieus bedankt voor je reacties,... Meen ik echt...

Maar toch zit ook deze post vol met vooroordelen, mythes en leugens over diamorfine... De twee belangrijkste:
1) Toch denk ik dat 2 keer per week erg veel is, en als je leven wat minder loopt heb je dan geen terugval kansen? >> Terugval, in heroïneverslaving? Nee, dat wil ik nooit meer. Maar wat je ook doet terwijl je dit schrijft, is suggereren dat een terugval je OVERKOMT. Dat is niet waar. Als je ergens verslaafd aan aan hert woorden dan, heb je dat dondersgoed door, óók voordat het te laat is. Ik heb met mijn moeder, psychiater en mijzelf vooral afgesproken dat als dat punt nadert, wanneer ik het gevoel heb dat ik niet meer baas over.
2) Maar ik vind heroine zo afschrikwekkend >> ... Waarom? Leg eens duidelijk uit waarom het zo afschuwelijk is... Dan gaan we eens samen kijken of dat de realitiet is of vooroodelen Doen?

Oké maar serieus dat meen ik bedankt voor je reactie.

Kim zei:

Jeetje Kim, maanden geleden zat jij precies als nu op het forum... Meen ik me te herinneren,,,

En nu lees ik lees dat je nog in dezelfde situatie zit... Erg jammer hoor.

Nu heb je het zelf al over het shotten van heroïne.

Heb je in die tijd geen professionele hulp gezocht? Heb je niet geprobeerd er vanaf te blijven?

Heroïne intraveneus.
Je zit in een zeer sterke negatieve spiraal.
OPEN YOUR EYES!
WAKE UP!
Alléén JIJ kan er wat aan doen. Dan kunnen al die artsen wel praten enlullen, daar zijn ze erg goed in, maar uiteindelijk ben je toch degene die het zelf moet doen!!!

Wat doe je nu voor werk, school?

De ware liefde al tegengekomen toevallig?

Woon je nu al op je eigen?

Belangrijkste vraag:
-- WIL je minderen, WIL je stoppen, of WIL je in ieder geval je gaan inzetten voor een beter leven: --
-
En dan: heb je het al eens geprobeerd... Hoe lang heb je het durven doen, dat stoppen?

En natuurlijk: wat vindt jij de oorzaak of oorzaken, waardoor je toch steeds overnieuw gaat beginnen?

fnea.

Over de geestelijke én lichamelijke gezondheid en over de effecten van basecoke hierop... Heb je daar weleens aan gedacht...?

fnea.

Kim zei:
Frisko zei:
Kim zei:

Nee stomme belg hero helpt de crash verminderen
ey hollandse HOER,als je binnekort niks maar dan ook NIKS meer van je crack roken voelt zal je wel moeten hééé!!!!!
happy life verders fucking klerewijf!!!!!!!!!!!!! :wink: :wink: :x :x :x :x

nutsss zei:
Frisko zei:
nutsss zei:
da's ook niet aardig....
slechtt moment van de dag miss,beetje prul met de vriendin en kan der nie bereiken!!!
voel me kut :rolleyes:

jaaa begrijp ik heel goed maar dan kan je toch niet zo op kimmie reageren? Vooruit ga je excuus aanbieden. :wink:
nein,moet van 2 kanten komen hé papa :wave: :mrgreen:
nee maar als ik afga op verhalen van mensen om mij heen en van wat ik wist,of dacht dat ik wist dan is het algemeen geweten dat crackjunks ooit MOETEN overstappen op bruine spuiten OF coke spuiten omdat het roken hun niks meer doet!!
correct me if i'm wrong but i dont think so... :)

dus heb ik eig wel gelijk hé???

Terug
Bovenaan