Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:Dit biertje was een puur Hollandse Heineken. Ik drink het nu uit de fles om kracht te geven aan mijn lorazepam en wiet. Het biertje is op kamertemperatuur, maar dat geeft niet zo erg als we functioneel aan het drinken zijn.
Het is een goed biertje, dit biertje.

Petrovic zei:Bowmore 12.![]()

shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur
Svali zei:shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur
In vijf weken zal ik omgerekend zo 'n 350 glazen bier op hebben, dus beter geef je die naam aan mij.
alcoholist zei:Svali zei:shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur
In vijf weken zal ik omgerekend zo 'n 350 glazen bier op hebben, dus beter geef je die naam aan mij.
mooi getal,maar om mij bij te houden zul je echt veel meer in huis moeten hebben,letterlijk
shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur

Tufnut zei:Waarom zouden we dat denken dan? Weet jij iets wat wij niet weten?
mooi getal,maar om mij bij te houden zul je echt veel meer in huis moeten hebben,letterlijk
Skippy zei:Een vies lauw euroshopper biertje![]()
Svali zei:mooi getal,maar om mij bij te houden zul je echt veel meer in huis moeten hebben,letterlijk
Je maakt me echt nieuwsgierig...
Ik ontmoet zelden mensen die meer drinken dan ik doe, en al hoop ik ergens dat je ook meer drinkt (om mezelf gerust te stellen), aan de andere kant komt ook dat stukje "stoerheid" om de hoek kijken van; "Kijk eens hoe veel ik op kan". Ik vraag het me af...