foreverinspace
Belezen gebruiker
Hehe nog nooit gezien maar ziet er niet slecht uit , hoeveel % is het en hoe is de smaak?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
foreverinspace zei:Hehe nog nooit gezien maar ziet er niet slecht uit , hoeveel % is het en hoe is de smaak?
MisterD zei:jacky d met cola f*kking lekker
NegatievelingPaperplane. zei:Wat zal het geweest zijn? Een biertje toen ik aan de snoepjes zat?
Drink helemaal niet meer, ook niet op speciale gelegenheid. Stomme drank.

mandragora zei:Groene thee

zjimiz zei:mandragora zei:Groene thee
je moet de Japanse variant eens proberen; voor zover je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk.
Dat is echt een nieuwe ervaring.
Met name de roasted brown rice green tea is geweldig
![]()
zjimiz zei:je moet de Japanse variant eens proberen; voor zover je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk.
![]()
mandragora zei:zjimiz zei:je moet de Japanse variant eens proberen; voor zover je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk.
![]()
Jep heb'm gevonden hier heeft het de naam: Japan Gen Mai Cha (bancha)
Ruikt inderdaad een beetje naar een rijstkoek, Zitten bruine/witte geroosterde en gepofte rijstkorrels doorheen de groene thee, apart smaakje niet slecht. Al blijf ik opteren voor de groene thee zonder rijst, vind'm lekkerder. Heb van de theezaak 10 groene thee staaltjes gekregen die ik uitproberen mag. Wat een smaaktrip zeg, lekker!
OT: Japan Gen Mai Cha![]()

zjimiz zei:De Matcha thee ken ik wel, behoorlijk pittige thee, op een lege maag is het onbegonnen werk in mijn ervaring, je moet wel iets gegeten hebben. Je proeft dat er een hele berg gezonde stoffen inzitten, want het geeft een behoorlijke energie boost
darkbull zei:wijntje.
iemand ook een apk gedronken? zoja, waar is dit de naam voor? een RC denk ik?