Mijn laatste drankje was een..

Pandan zei:
Jameson, puur, zonder ijs, want ijs is voor watjes.

Hier wat sambuca weer.. ook puur. Fles(sen) bijna op, nu maar eens wat anders halen , wat is jou volgens jou een goede whiskey/vodka? (liefst whiskey) :)

Lekkerste whiskey's vind ik toch: Jameson, tellamore dew, glenfiddich, famous grouse, bushmills.

25tolife zei:
Pandan zei:
Jameson, puur, zonder ijs, want ijs is voor watjes.

Hier wat sambuca weer.. ook puur. Fles(sen) bijna op, nu maar eens wat anders halen , wat is jou volgens jou een goede whiskey/vodka? (liefst whiskey) :)
Jameson is om te beginnen helemaal top, niet duur en heerlijk soepel.

Pandan zei:
Voor mij was het een heerlijke Glenfiddich single malt scotch die 21 jaartjes oud was. Heerlijk!

Inderdaad heeeeerlijke wiskey, ik drink nauwelijks maar dit drankje kan me wel lekker smaken op z'n tijd.
Spijtig van het hoge prijskaartje dat er aanvasthangt :)

Gin tonic,

helaas was het Schweppes Tonic, maar in ieder geval geen Gordon's gin maar Bombay..

kon vroeger geen van deze drankjes wegwerken, maar nu ben ik verliefd geworden op Gin tonic, mits je goeie gin en tonic. met die goedkope meuk blijft het

meh...

Flesje Hertog Jan :beer:

Nu maar weer even over op het water om het vochtgehalte op peil te brengen, want slapen zit er voorlopig nog niet in :rock:

Qua alcohol was het wijn.. volgens mij.... herinner ik me niet meer helemaal.

Qua niet-alcohol heb ik zonet een glaasje aanmaak op.

Een lekker Chardonnay wijntje..mag ook wel lekker zijn voor die belachelijke prijs. Had de prijs niet gezien tot aan de kassa, heb ik me daar ff verschote :eek:

Geen idee of er een naam voor bestaat, dus ik noem het maar een Liquid-Raketje: mix van Bacardi Razz en Fanta, smaakt bij precies zoals een Raketje (je weet wel, dat waterijsje waarover Unilever nog een 1-april grap probeerde te maken maar al voor 1-april uit kwam dat het een grap was).

1/2 glas vodka + 1/2 glas groentesap + 20 druppels pompelmoeszaadextract
-heerlijk en geen maagzuur en geen kater
(+ wat pillen, maar die noem ik niet)

Terug
Bovenaan