Ja Smirnoff Ice is bucht.Casplantje. zei:Smirnoff. Geen Smirnoff Ice, maar de gewone wodka (met ijs).
Ach, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het écht niet lusten. Het smaakt gewoon naar Spa Groen/Citroen. Het heeft alleen wel een nogal loser-imago en daarom beter voor je zelfrespect om het niet te bestellen. En voor je portomonnee natuurlijk, want het is natuurlijk veels te duur.Pammer zei:Ja Smirnoff Ice is bucht.Casplantje. zei:Smirnoff. Geen Smirnoff Ice, maar de gewone wodka (met ijs).
Nog wat meer van die nu weer25tolife zei:Grolsch Kanon, paar van die![]()
jcutter zei:Golden shower, ik onder mijn pissende en masturberende oma van 90![]()

Hoe vind je die? Volgens mij is dat de enige Bowmore die ik nog niet gehad heb.Xeloc zei:Bowmore Legend.
Sublimo zei:Dit was niet mijn laatste drankje, maar om nu "ice-tea" te posten...
Wat dan weer wel het vermelden waard is, Goldstrike. Dat vind ik best wel een speciale/aparte drank.
Het ziet er alleen al gaaf uit, zo van die gouden stukjes die erin ronddrijven. Ik heb er eens een slokje van genomen, overduidelijk kaneel en het brandt best hard !![]()
Ik vind het iig een lekker drankje.![]()