Mijn laatste drankje was een..

Casplantje.

Belezen gebruiker
Pammer zei:
Casplantje. zei:
Smirnoff. Geen Smirnoff Ice, maar de gewone wodka (met ijs).
Ja Smirnoff Ice is bucht.
Ach, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het écht niet lusten. Het smaakt gewoon naar Spa Groen/Citroen. Het heeft alleen wel een nogal loser-imago en daarom beter voor je zelfrespect om het niet te bestellen. En voor je portomonnee natuurlijk, want het is natuurlijk veels te duur.

OT: Wyborowa-Sinaasappelsap

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dit was niet mijn laatste drankje, maar om nu "ice-tea" te posten...

Wat dan weer wel het vermelden waard is, Goldstrike. Dat vind ik best wel een speciale/aparte drank.
Het ziet er alleen al gaaf uit, zo van die gouden stukjes die erin ronddrijven. Ik heb er eens een slokje van genomen, overduidelijk kaneel en het brandt best hard ! :openmouth:
Ik vind het iig een lekker drankje. :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Dit was niet mijn laatste drankje, maar om nu "ice-tea" te posten...

Wat dan weer wel het vermelden waard is, Goldstrike. Dat vind ik best wel een speciale/aparte drank.
Het ziet er alleen al gaaf uit, zo van die gouden stukjes die erin ronddrijven. Ik heb er eens een slokje van genomen, overduidelijk kaneel en het brandt best hard ! :openmouth:
Ik vind het iig een lekker drankje. :grin:

Heb het ook onlangs ontdekt, die stukjes goud dienen om je sneller dronken te laten worden. Je moet normaal nog na het glas te hebben uitgedronken de damp inademen (dat is toch het ritueel dat ik overal zie en ik ook met mijn vrienden doe :grin:).

OT: Een vierde fles champagne (is naast water ook mijn enige drank geweest afgelopen nacht).

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb gisteren zelfs gehoord dat het goud een afrodisiac is... :rolleyes:

Boeit me weinig eigenlijk, het smaakt goed. :sunglasses:

Bovenaan