Supervlieg
Wijs gebruiker
Dubbeldrank sinaasappel perzik JWT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

jcutter123 zei:Morgen ga ik lekker aan de advocaat![]()
Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde.Marla Singer zei:jcutter123 zei:Morgen ga ik lekker aan de advocaat![]()
Gatver jcutter, dat drinken ze toch vaak alleen in het bejaardentehuis?
jcutter123 zei:Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde.Marla Singer zei:jcutter123 zei:Morgen ga ik lekker aan de advocaat![]()
Johannes de Tripper zei:jcutter123 zei:Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde.Marla Singer zei:jcutter123 zei:Morgen ga ik lekker aan de advocaat![]()
Wanneer onze generatie (of misschien een halve later) aan het bejaardenhuis toe is zijn de advokaatjes weer doodhip en ben je helemaal up to date, terwijl de oudjes zich verwennen met die superzoete breezertjes, die toch zo ouderwets zijn.![]()

Kimmerd zei:bier , bier en nog eens bier..
Flameon zei:Gisteravond met een vriendin een hapje gaan eten bij de Griek.
Als voorgerecht kreeg je een shotglaasje ouzi. Best lekker spul, maar niet om puur te drinken en om veel van te drinken![]()