Mijn laatste drankje was een..

Ik zit nu aan een rose'tje, mijn eerste sinds een paar weken. Lekker wel, vanavond eindelijk weer eens stappen, yeeeeeeeh!!!!!!!!! :wave:

Om te rijmen, en dan ook welgemeend.

HELAAS, een Maes.
Met voorgaand wat triple Leffe en Jupiler.
Maar helaas moeten afsluiten met Maes.

Het gaat over je laatste drankje en niet over je laatste alcoholische drankje, "drankje" is verder een heel breed begrip en dus kan je alles wat je als laatste gedronken hebt, hier spammen..... :P

OT: water

jcutter123 zei:
Marla Singer zei:
jcutter123 zei:
Morgen ga ik lekker aan de advocaat :)

Gatver jcutter, dat drinken ze toch vaak alleen in het bejaardentehuis?
Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde.

Wanneer onze generatie (of misschien een halve later) aan het bejaardenhuis toe is zijn de advokaatjes weer doodhip en ben je helemaal up to date, terwijl de oudjes zich verwennen met die superzoete breezertjes, die toch zo ouderwets zijn. :wink:

Johannes de Tripper zei:
jcutter123 zei:
Marla Singer zei:
jcutter123 zei:
Morgen ga ik lekker aan de advocaat :)

Gatver jcutter, dat drinken ze toch vaak alleen in het bejaardentehuis?
Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde.

Wanneer onze generatie (of misschien een halve later) aan het bejaardenhuis toe is zijn de advokaatjes weer doodhip en ben je helemaal up to date, terwijl de oudjes zich verwennen met die superzoete breezertjes, die toch zo ouderwets zijn. :wink:

LOL!
Oma wat ben je toch ouderwets ZOOOO 1999, hier neem een advocaatje, dat is HET drankje!
En sherry wordt dan ook weer volop gescoord! :beer:

O.T. Yoghootje eigen merk Plus zonder suiker! 8)

Gisteravond met een vriendin een hapje gaan eten bij de Griek.
Als voorgerecht kreeg je een shotglaasje ouzi. Best lekker spul, maar niet om puur te drinken en om veel van te drinken:)

Flameon zei:
Gisteravond met een vriendin een hapje gaan eten bij de Griek.
Als voorgerecht kreeg je een shotglaasje ouzi. Best lekker spul, maar niet om puur te drinken en om veel van te drinken:)

_0_ In griekenland fles ouzo gekocht, en je was gewoon echt strontdronken na 1 fles. :\

Terug
Bovenaan