Mijn laatste drankje was een..

glaasje absinthe (groene mari mayans uit spanje , heerlijk) verdunt met wat water en wat suiker erbij :) (heb me niet bezig gehouden met vuurtjes er bij houden en dergelijke , too lazy atm :p)

Rood wijntje erg vroeg vandaag maar goed, het is dan ook weekend. Vanavond bij mijn broer langs wat speciale biertjes drinken en superhelden van de lama's kijken :beer:

devachiah zei:
Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
JD met 7up is echt belachelijk lekker, andere whiskeys drink ik ook liever met cola ...

Hmmmz dat dan maar eens proberen. Jack Daniels vind ik best wel lekker om zo heel af en toe eens te drinken.

Mijn laatste drankje was een whiskey cola.
Erna een jointje gerookt en nu voel ik me heerlijk. Zal zo goed slapen :D

Een TAURO
2931719715_f8f87378a5.jpg

Flameon zei:
Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.

Jack Daniels is bocht, een goeie single malt :love: jack daniels drink ik alleen als ik dronken wil worden, niet per se omdat het zo lekker is

drain bamage zei:
Flameon zei:

Jack Daniels is bocht, een goeie single malt :love: jack daniels drink ik alleen als ik dronken wil worden, niet per se omdat het zo lekker is

WTF Jack Daniels niet lekker :eek: :eek: :eek: ????????????????????????????????????

cronos zei:
drain bamage zei:
Flameon zei:

WTF Jack Daniels niet lekker :eek: :eek: :eek: ????????????????????????????????????
Idd, wat een bout bewering. Dat is net zoiets als zeggen dat de maan blauw is. Zeg dan tenminste "ik vind Jack Daniels bocht", dan komt het tenminste over als je eigen mening en kan ik het respecteren (sorry, ben al heel de avond een beetje belerend bezig). Net als met muziek is het natuurlijk een smaakkwestie, single malt is idd lekker maar ook lang niet allemaal naar mijn mening. Jack Daniels is ook niet te vergelijken met single malt omdat het bourbon is. Maargoed, swa, van het weekend denk ik maar weer eens kats zat worden samen met Jack.

oke, ik vind dat JD bocht is!
Southern Comfort + ginger ale = :love: :love: :love:
kom op gasten, waarom zijn JD en Jameson (wat veel lekkerder is) zo goedkoop? Omdat het troep is! Het verbaasd met overigens wel dat ze JD nog niet in de schappen van de aldi hebben liggen :P
Ik ga toch voor kwaliteit ipv kwantiteit, sorry.

OT: groene thee :beer:

Op een kerstborrel, midden in de week:

Heineken
Witte Wijn van Albert Heijn
Baileys
Smirnhof.

Als ik het letterlijk neem, dit topic, dan was het wijn :) Die heb ik als laatste gehad :)

Terug
Bovenaan