Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
drain bamage zei:een biologisch biertje met een nogal laag alcohol percentage

JD met 7up is echt belachelijk lekker, andere whiskeys drink ik ook liever met cola ...Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
devachiah zei:JD met 7up is echt belachelijk lekker, andere whiskeys drink ik ook liever met cola ...Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
Aking zei:Overheerlijke Hertog-Jan![]()
Petrovic zei:Aking zei:Overheerlijke Hertog-Jan![]()
Een van de betere merken he![]()
Heb net een Herton Jan Karakter op.
Flameon zei:Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
drain bamage zei:Flameon zei:Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
Jack Daniels is bocht, een goeie single maltjack daniels drink ik alleen als ik dronken wil worden, niet per se omdat het zo lekker is
Idd, wat een bout bewering. Dat is net zoiets als zeggen dat de maan blauw is. Zeg dan tenminste "ik vind Jack Daniels bocht", dan komt het tenminste over als je eigen mening en kan ik het respecteren (sorry, ben al heel de avond een beetje belerend bezig). Net als met muziek is het natuurlijk een smaakkwestie, single malt is idd lekker maar ook lang niet allemaal naar mijn mening. Jack Daniels is ook niet te vergelijken met single malt omdat het bourbon is. Maargoed, swa, van het weekend denk ik maar weer eens kats zat worden samen met Jack.cronos zei:drain bamage zei:Flameon zei:Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
Jack Daniels is bocht, een goeie single maltjack daniels drink ik alleen als ik dronken wil worden, niet per se omdat het zo lekker is
WTF Jack Daniels niet lekker![]()
![]()
????????????????????????????????????