Ontiegelijke trek in pep

Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga 8)

jcutter zei:
Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga 8)

You should be!

Ayahuasca trekt je uit elkaar alsof je een puzzel bent, je bent niets meer dan een stofje in een universum, en zet je inelkaar zoals het hoort, zonder extra's. Je bent een naakte pasgeboren baby en zelfs lopen voelt nieuw...

X

Drientje zei:
jcutter zei:

You should be!

Ayahuasca trekt je uit elkaar alsof je een puzzel bent, je bent niets meer dan een stofje in een universum, en zet je inelkaar zoals het hoort, zonder extra's. Je bent een naakte pasgeboren baby en zelfs lopen voelt nieuw...

X

Zonder extra's? Geen fratsen, dat scheelt! C1000

Hee dit is geen Ayahuasca topic hoor ! :)

Ik heb zojuist mijn ontiegelijke trek bevredigd :mrgreen:

De omstandigheden lieten het toe..... :wave:

Ik wil pep.
Kheb niets gehad sinds zaterdag.. ehm gisteren dus.. sinds een jaar dagelijks gebruik.
Ik heb honger, en ik zweet me steeds helemaal kapot. Ik heb me voorgenomen om alleen in het weekend te gaan gebruiken. Maar pffft.

Het spul is ook te fijn voor alles.
Bah. Vrijdag is nog ver weg.

Intoxicated zei:
Ik wil pep.
Kheb niets gehad sinds zaterdag.. ehm gisteren dus.. sinds een jaar dagelijks gebruik.
Ik heb honger, en ik zweet me steeds helemaal kapot. Ik heb me voorgenomen om alleen in het weekend te gaan gebruiken. Maar pffft.

Wow ik schrik hier echt van JW.. Pas alsjeblieft een beetje op jezelf.. Of beter nog.. Probeer te stoppen, als je zo door gaat ga je er aan kapot..

[SF] Safiertje zei:
Intoxicated zei:
Ik wil pep.

Wow ik schrik hier echt van JW.. Pas alsjeblieft een beetje op jezelf.. Of beter nog.. Probeer te stoppen, als je zo door gaat ga je er aan kapot..

JW, ik vond het fijn je gisteren te spreken, maar kreeg een bezorgheidsgevoeletje en terecht blijkt nu. Nu lees ik dit pas. En ik wil niet dat zo'n chille, lieve gozert als jij aan de pep ten onder gaat.
Je moet er natuurlijk zelf achter staan, maar echt doet me best pijn om te lezen, dat je al een jaar aan de pep zit. :cry: :(
Probeer afleiding te zoeken. Kom lekker meeten bij ons. Wij houden je wel van de pep af. Met ons heb je geen pep meer nodig.
Lieverd, je wilt toch ook niet eindigen als een psychotisch persoon die de buren hoort praten en denkt dat er overal youtube camera's hangen die hem filmen!
Jij bent zo chill, je bent altijd zo'n heerlijk rustpunt tijdens mijn tripjes. Mijn TripGod. Zo heb ik Ruth als mijn TripElfje. Net als met die agecoin toen je me gered had, dat ik niet meer wist of die voor of na erin moest! Die lange, relaxte, mede Oreokoekjess verslaafde slungel.

Pak maar een lekker Oreokoekje steeds bij behoefte aan een lijn pep.
Blijf zoals JW! Ik wil je graag helpen dat staat vast. Je weet je kan altijd terecht bij Mama Djo!
Dus moet je even stoom afblazen, gewoon wat kwijt bel de Mama Djo Service!

:love: :rockband:

Wat Djo zegt.. Ook ik wil je met alle liefde helpen!! Je bent zo'n geweldig persoon, laat je leven alsjeblieft niet verneuken door die rotzooi..

Worstenjongen zei:
Ik denk dat ik van de pep van men leven maar afblijf :D
Had ongv 1,5 maand geleden een overdosis gehad ik weet genoeg ^^,

jezus :eek: hoeveel had je in totaal genomen dan? dat moet dan tog wel tegen de 5 gram aanliggen ofzo?! :wave:

hoe kut het spul eigenlijk ook is,.
het blijft een lust,, kheb er weer zin in!!,, maar tog een tijdje niet!!, psychedelica ga ik me deze vakantie meer op richten!! :love:

*Slaat met een liniaal op de handen van lysergine25!!* Foei! Foei! Zonde om weer te beginnen als je zolang niks gebruikt hebt! :mrgreen: :P

Ben eigenlijk ook best slecht bezig... Kreeg een ieni mini lijntje aangeboden en ik kon geen weerstand bieden... Sorry marla!

Morgen zal ik boete doen! JWZ

Toevallig net nog wat oude pep en dex gevonden,over 2 weken maar is nuttigen en goed hard.

Drientje zei:
Ben eigenlijk ook best slecht bezig... Kreeg een ieni mini lijntje aangeboden en ik kon geen weerstand bieden... Sorry marla!

Je hoeft je niet te verontschuldigen lieverd! :wink: Ik was woensdag bij een vriend die er wel pap van lust en ben uiteindelijk ook gezwicht....

Wat is speed toch verslavend he..
Flink onderschatte drug kwa verslaving als het aan mij ligt,en me omgeving zo even bekijk

Marla Singer zei:
Drientje zei:

Je hoeft je niet te verontschuldigen lieverd! :wink: Ik was woensdag bij een vriend die er wel pap van lust en ben uiteindelijk ook gezwicht....

Je krijgt een kusje van me!!!

mwa.. heb er nu opzich wel zin in, denk dat het een hele saaie zondag gaat worden. maar beter blijf ik er nog eventjes vanaf zodat ik op het eerstvolgende feest uit me dak kan gaan :D

Addick zei:
Wat is speed toch verslavend he..
Flink onderschatte drug kwa verslaving als het aan mij ligt,en me omgeving zo even bekijk

tsjah, daar zit je dan weer midden in de nacht op drugsforum met 2 gram voor je neus,, (nog niet alles in mn neus gelukkig :lol: )

maar wel voor 2 nachten,, meer dan een grammetje per nacht no way!! niet meer,, mischien doe ik er zelfs nog langer mee,, wat ik wel betwijfel.. met 1 gram doe ik vanaf begin avond tot ong begin avond (eind middag, soms sochtens al) en dan ist op :mrgreen: dus ik hoop pas maandag uitgesnoven te zijn,, dan ga ik heerlijk lang slapen!!.. hmm.. geweldig :beer: :rock: :rock: :rock: :rock:
:love: :wave:

als je wilt stoppen dan zeg ik: NEEE je was zo goed bezig.. en na 1 lijn wil je standaard meer!!
be carefull!! ik kan het natuurlijk niemand verbieden want ben nu ook nog een lijn aant leggen,, maarals je er van af wilt dan moetje gewoon keihard nee zeggen tegen jezelf!!
succes :stoned:

tja, je bent wel een beetje te laat nu hoor!! :D . Maar ja ik heb het idee dat ik niet meer wil zometeen. Ik moet mezelf bewijzen op mijn stage en ik kan het gewoon niet maken om steken te laten vallen.... Dus nu heb ik de kans om nog eens uit de band te springen en zal ik het dus niet laten!

X

Terug
Bovenaan