Drientje zei:Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!
Leve het leven!!!!
X
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Drientje zei:Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!
Leve het leven!!!!
X
jcutter zei:Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga![]()
Drientje zei:jcutter zei:Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga![]()
You should be!
Ayahuasca trekt je uit elkaar alsof je een puzzel bent, je bent niets meer dan een stofje in een universum, en zet je inelkaar zoals het hoort, zonder extra's. Je bent een naakte pasgeboren baby en zelfs lopen voelt nieuw...
X

Intoxicated zei:Ik wil pep.
Kheb niets gehad sinds zaterdag.. ehm gisteren dus.. sinds een jaar dagelijks gebruik.
Ik heb honger, en ik zweet me steeds helemaal kapot. Ik heb me voorgenomen om alleen in het weekend te gaan gebruiken. Maar pffft.
Het spul is ook te fijn voor alles.
Bah. Vrijdag is nog ver weg.
[SF] Safiertje zei:Intoxicated zei:Ik wil pep.
Kheb niets gehad sinds zaterdag.. ehm gisteren dus.. sinds een jaar dagelijks gebruik.
Ik heb honger, en ik zweet me steeds helemaal kapot. Ik heb me voorgenomen om alleen in het weekend te gaan gebruiken. Maar pffft.
Het spul is ook te fijn voor alles.
Bah. Vrijdag is nog ver weg.
Wow ik schrik hier echt van JW.. Pas alsjeblieft een beetje op jezelf.. Of beter nog.. Probeer te stoppen, als je zo door gaat ga je er aan kapot..

Worstenjongen zei:Ik denk dat ik van de pep van men leven maar afblijf
Had ongv 1,5 maand geleden een overdosis gehad ik weet genoeg ^^,

A sober mind should improve your life.lysergine25 zei:ik heb wel weer trek ......
![]()

:P
lysergine25 zei:drop da bomb ....... 100 mg .....
![]()
![]()
Drientje zei:Ben eigenlijk ook best slecht bezig... Kreeg een ieni mini lijntje aangeboden en ik kon geen weerstand bieden... Sorry marla!
Morgen zal ik boete doen! JWZ
Marla Singer zei:Drientje zei:Ben eigenlijk ook best slecht bezig... Kreeg een ieni mini lijntje aangeboden en ik kon geen weerstand bieden... Sorry marla!
Morgen zal ik boete doen! JWZ
Je hoeft je niet te verontschuldigen lieverd!Ik was woensdag bij een vriend die er wel pap van lust en ben uiteindelijk ook gezwicht....
Addick zei:Wat is speed toch verslavend he..
Flink onderschatte drug kwa verslaving als het aan mij ligt,en me omgeving zo even bekijk
dus ik hoop pas maandag uitgesnoven te zijn,, dan ga ik heerlijk lang slapen!!.. hmm.. geweldig