Ontiegelijke trek in pep

Nou ja het was nou ook niet bepaald alsof ik een wedstrijdje deed met mezelf:kijken hoelang ik er vanaf kan blijven... Ik heb deze keuze bewust gemaakt en ik heb misschien een stomme keuze gemaakt maar evengoed is het nu al een beetje te laat he?

X

Best wel aardig beetje zin nu eigenlijk, toch wel. :)

EDIT: PEP maar gehaald en uiteindelijk een beetje geproefd, je moet toch weten wat je in huis hebt hè :wink: .

Drientje zei:
Nou ja het was nou ook niet bepaald alsof ik een wedstrijdje deed met mezelf:kijken hoelang ik er vanaf kan blijven... Ik heb deze keuze bewust gemaakt en ik heb misschien een stomme keuze gemaakt maar evengoed is het nu al een beetje te laat he?

X

Hmm.. Je klonk zo vastberaden na de ayahuasca het niet meer te nemen.. Ik vind het zonde, maar goed, zelf weten!

Ik vind het ook zonde en voelde me er ook niet lekker bij, maar toen was het kwaad al geschied...

Lief van je dat zeker, maar het is echt mijn eigen schuld...

Drientje ik wil niet hypocriet doen want ik ken je niet, maar toch wens ik je sterkte :(
x3.

Ik vind speed eigenlijk de verslavendste drug buiten nicotine.

PurpleFlower zei:
*knuf voor drientje*

Nu weer alleen trippen?? ;)

Trippen is veel leuker! Soms maak je keuzes en dat is dan ineens minder leuk, dan als wanneer je er 5 min langer over na had gedacht...

En ach, iedereen heeft toch recht op een hele dikke terugval eens in de zoveel tijd?...
Thanks Vidaloca, had ik met even nodig... :rock:

Nou ik de trek is bij mij wel weg. Wat ben ik mezelf tegengevallen zeg.

Even bij een vriend op visite, zaterdag, en hij wist dat ik niets meer wou gebruiken, maar hij is zo iemand, die verkoopt een blinde nog een bril, en hij ging me dus op zitten naaien... En als je dan eenmaal een lijn op heb dan blijf je ook doorgaan. Echt zo stom gewoon... pfff

*knuffel geeft aan doortje*

Even een vraag hoor. Maar als iemand die weet dat je echt geen pep meer wilt toch door blijft gaan tot je t neemt, is diegene dan wel echt een vriend?

Ja, daar heb ik mijn licht ook al over laten schijnen. Ik denk dat ik hem gewoon sneu vind, en dat hij daardoor net een 'beetje' meer bij mij kan flikken dan bij iemand anders. Ik heb hem nog niet gesproken maar ik ga hem zeker bellen als ik niet zo moe meer ben, anders ga ik toch alleen maar ruzie maken en dat wil ik niet...

*knuffel geeft terug*

X

Niet doen hoor marla! Je voelt je erna zoooo kut! Ik ben nu pas weer een beetje normaal van mijn pep weekend vorig weekend! Ben nu eindelijk niet moe meer, je vergeet dat soort dingen zo snel, echt het is het niet waard!!!

Knuffel en een dikke kus!!!

Sinds Ruigoord (26 juli) geen pep meer aangeraakt, maar ik moet zeggen dat ik er nu toch wel weer ONTIEGELIJKE trek in begin te krijgen!!! Was behoorlijk verrot na dat Ruigoordfeestje, het heeft ook echt een lange tijd geduurd voordat ik daar van hersteld was, maar dat kwam hoofdzakelijk door de combinatie met mdma denk ik. Als ik alleen op de pep zo'n weekendje doe, ben ik altijd na een paar dagen weer de oude (duurde nu meer dan een week). Omdat ik na afloop zo gaar en emo was, had ik eigenlijk besloten om de rest van de maand augustus rustig aan te gaan doen, maar of ik dat ook echt ga volhouden???

Hoi
men eerste post op dit forum maar ik heb hier al wel enkele keren dinge aan et opzoeken geweest
Heb best wel zin in pep maar heb aan men vriendin belooft om het eve niet te doen omdat het de laatste weke een beetje teveel begon te worden, naar verslaafde op aan
maar de zin blijft wel :)
naja, paar weekends geen pep doen en dan er terug invliege :p
in tussentijd kunne we nog atlijd ket, lachgas en ether doen
kwestie van een beetje afleiding ;)

Jaja, trek genoeg, maar een gebrek aan (goede) pep...laatste testresultaten waren 25% amf en de rest caffeïne, die is terug naar de verkoper gegaan, daarna nog gekker, 1% methamfetamine, 25% caffeïne, en de rest bindmiddel, die ligt in de prullenbak, en de zooi die nu bij de testservice ligt schat ik al even goed (lees:slecht) in... :s

Wat is het toch met al die versnijders, zitten ze krap bij kas ofzo??? Ik betaal graag een goede prijs, maar krijg dan ook graag goede pep :x En zo gaat mijn trek dan vanzelf weer over :D

Hemi

overdosis lijkt me idd redelijk sterk.. ik heb wel vaak genoeg gehad dat ik zoiets had van..: oke oke nu heb ik egt te veel gehad, (voornamelijk bij de uitwerking) maar een overdosis :eek: dan moetje je neus en/of maag wel erg naar de klote helpen :wave:

hij praat ook maar wat!

// OT

Ik heb geen zin in pep, heb het 3 keer gedaan, en vond het 3 keer niks =D

Volgende week van vrijdag t/m maandag vrij, met Tyler afgesproken dat we dan wel weer wat mogen. Dan zijn we er ook keurig vier weken helemaal van af gebleven. Jeeeeh, nu al zin in dus! :wave:

Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)

Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..

Hoop dat het lukt! :wave:

Taat zei:
Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)

Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..

Hoop dat het lukt! :wave:

vroeg thuis:O.. dan doe je iets niet helemaal goed vrees ik :love: was ik maar op decibel :eek: :xtc: :rock: dan was ik nu nog niet thuis :rock:

Genoeg pep liggen hier, maar moet nog werken morgen :( (en wil dus nog slapen)
Dus had ik voor de verandering eens een grammetje coke gehaald (januari voor het laatst gedaan).
Eerst een normale lijn gelegd 1/5 van een halfje en...... helemaal niets/nauwelijks het smaakte zelfs naar iets zoets poepersuiker ofzo. Ietsje opgewekt alleen. Dus nouja nog maar echt een dikke lijn gelegd en..... weer nauwlijks iets grrrrr :x ik haat versnijders.

Morgen even een zeer hartig woordje wisselen met mijn normaal redelijk betrouwbare bron.

Dus nu maar een vingertje mdma genomen, als compensatie :D en dat kicked net een beetje in :P

Terug
Bovenaan