Ontiegelijke trek in pep

Nog steeds niet, morgen op Summer Darkness ga ik denk ik ook gewoon lekker alleen wat xtc nemen! :P

Dit weekend behoorlijk ervoor gegaan, maar niet zoveel pep.
En nu tijdens de afkick toch wel behoorlijke trek in pep.
Maar ga 't toch niet doen :). Wachten tot vrijdag.

's Middags al beginnen, tek en core, lijntje pep en 't hardst gaan van allemaal.

Nu clean van de pep sinds 12 juli en nu ik weet dat ik zwanger ben ga ik nog heeeeeeeeeel lang door met clean zijn!! :wave:

Ontiegelijke peptrek is dus heel ver te zoeken bij mij en gelukkig ook maar...

Go Marla! Beebies :love:

Gefelicitederd, dat is rap gegaan!
Leuk ook dat je het goede nieuws gewoon direct eruit gooit, ik word persoonlijk altijd erg zenuwachtig van die 'we-zeggen-het-nog-niet-want-we-wachten-voor-de-zekerheid-12-weken'-embargostellen. Ieder zijn manier natuurlijk, maar het getuigt van zulk enthousiast positief vertrouwen wanneer iemand van meet af aan beamt:
HEEL ERG ZWANGER!!! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

OT: Trek was weg, tot 'ie er weer was. *zucht*

Nog een beetje te vroeg op de dag om al trek te hebben. Heb men biologische klok netjes in de war gebracht, waardoor ik nu (6.44u) al klaarwakker ben. Ik vermoed dat de trek wel weer zal kome deze avond als ik wat gedronken heb. Voorlopig ga ik er ff niet aan toegeven (of toch een poging doen ;))

ag zolang je het serieus tot het weekend weet te beperken (eigenlijk niet ieder weekend maar toch) Ik vind het heerlijk maar doe het maar max 1 keer in de maand omdat ik nooit meer de hele week als n lijk wil uit zien en het speciale er wel af gaat MAARRE MORGEN Q-BASE DUS PEP PEP PEP

Mijn dagelijks gebruik van 100 a 150mg zorgt ervoor dat de dagen waarop mijn dealer soms moet zeggen "sorry het is er vandaag niet" en alles is net op, alles en iedereen de pot op kan en er niets anders op zit dan 50mg(!) valium te verspreiden over die ene dag om me rustig te houden.. :(
nee ik ben er niet trots op en ik wil niet al te puberaal doen maar een dagelijkse juiste dosering speed is gewoon te heerlijk als levensstijl zonder er aan tenonder te gaan...nuja...uiteindelijk wel 20 jaar eerder als God had voorzien maar dat is het me waard...

ENJA VANDAAG IS ZO'n FOKKING KUTDAG met mijn hele valiumgetypt verhaal...

sorry daarvoor
mazzel

psychopsychedelic zei:
volgens mij als je onder de pep gaat leren (zeker een hele nacht) dan vergeet je alles door de pep, en omdat je te lang aan het leren bent sla je het ook niet egt op,, geen combi :smoke: :wink:

nah..1 maybe 2 lijntjes en je kan je concentratie er zo bijhouden dat je alles nog kan onthouden mits review bij het ontbijt..
maar beste is nog even wegblijven van de pep zolang je braaf geacht bent achter de schoolbankjes te zitten uiteraard

Hele week alleeeeeen maar bezig voor school, vandaag om mezelf te beschermen tegen afleiding van thuis 5 uur langer op school gezeten.. Vervolgens ff met Chris Pontius biertje doen en thuiskomen en weer verder kunnen gaan.. Inmiddels 3:30 en om 8:30 gaat de wekker...

...Ja ik zou wel wat lusten ja, of althans, morgen :rolleyes:

Tja... Ook ik ben er zo één die ontiegelijk veel trek heeft. Zit nu zonder, maar weet bijgod niet hoe ik er op dit moment aan moet komen.

Erg frustrerend.... :x

Speedgirl zei:
Tja... Ook ik ben er zo één die ontiegelijk veel trek heeft. Zit nu zonder, maar weet bijgod niet hoe ik er op dit moment aan moet komen.

Erg frustrerend.... :x
Degene die op dit forum speed verkopen kunnen mij een pm sturen!

Njah flink doorgewinterd is overdreven.
Van woensdagochtend tot vrijdagavond.
Wel grappig het lijkt net of ik afgetraind ben met me buikspieren omdat ik best wel wat afgevallen ben. :lol:

Momenteel heb ik ook ontieglijke zin in een lijntje pep!
Ik heb 2 gram in de vriezer, maar ik houd me toch in! Goed van mij, hé!

ik wil een hele dikke lijn van minimal 250mg, sta al een week droog gezien wat problemen met de crisidienst en controlle etc... en geen geld voor pep :(

Mijn laatste keer speed was een heel klein puntje op een feestje en dat was voorlopig wel weer genoeg.

Ik heb enorm veel trek erin maar ik moet eerst andere dingen regelen voor ik mezelf weer naar de tering help. Ik weet waar de trek vandaan komt en dat moet eerst opgelost.

Ik heb de laatse tijd veel trek.
Droom vaak over die paar keer dat ik gebruikt heb, en ook dat ik andere drugs op heb.
Heb het maar 5 keer gebruikt jaar of 6 geleden,tog denk er tog zo nu en dan wel is aan.
De laatse weken is het best sterk zonder duidelijke aanwijsbare reden, behalve die dromen, maar weet ik de rede ook niet van :)
Heb niet de conencties meer om er binnen 5 minuten aan te komen.
Ik ga ef zoeken op een plek waar ik vermoed wel een dealer te vinden op straat.
:oops: vindt het best spannend wel, maar heb wel is zin om het te proberen weer.

nu geen pep omdat ik dan de nacht doorhaal
en dat moet ik morgen ook al doen
en 2 nachten redt ik niet.
jammer want ik heb zin in pep

Terug
Bovenaan