Ontiegelijke trek in pep

Ja dus wel !
en normaal vind ik dat niet erg, omdat hij altijd goede kwailiteit had.

Maar dat is niet erg, morgen heb ik of 50,- terug of 1 gram normale kwaliteit. no problemo :D

Kan hij deze pakjes op z'n pannekoeken gooien als zoetstof.

Dit weekend voorlopig even de laatste keer dat het nog kan, want daarna begin ik aan mijn nieuwe baan en wil ik - zeker aan het begin - even een periode nuchter door het leven gaan. Morgen dus nog even goed uit mijn bol dus! :rock:

De trek, trekt harder dan een Trekker, the craving soul is pulling my balls.

Must be strong ....

Must show respect ...

:love:

:love: Er was trek en het lag al enige tijd in de planning en jahoor een fijn 130 mg capje slaat net in :mrgreen:
Nog 1 lijntje van 50 mg voor later op de avond, wiehoo :wave:

Carlitos zei:
Zou ook ontzettend graag wel weer is willen.
Binnenkort weer wat inslaan,ben er echt wel weer er aan toe :)

Done :)
Ik viel zowat in slaap van van de dex.
Vroeger had ik het ook met speed al wel is,dat verschilde toch nog vaak ene keer wel engergie andere keer niet (raar)
Maar vanmiddag kon ik zowat niet op me benen meer staan,heb wel ADD maargoed.
Volgende keer bom droppen,want toen werkte het fijner op me.

ik hen ook trek vandaag uit ge weest en dacht er echt heel de avond aan.. ma bon ben nu bijna 9 maanden clean en wil dat ook zo houden

when the energie starts to flow its all so clear now

The internel engine gets in to hyperdrrive.

And then the rush kicks in

oooooh yeah I'm the allmighty, The Master of Energy,

What a beautyfull Burnout.

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Danoontje powerrrrrrrrrrrrrrr. hahahahahahaha :smoke:

Sow, ik had met oud en nieuw voor het laatst gesnoven! :eek: :s
En deze avond lekker Pep en Keta op Yea eindelijk weer is harddrugs.. :love:

Marla Singer zei:
Tsja, ECHTE pep zou wel weer eens fijn zijn, maar lijkt niet te krijgen hier momenteel.... :(

Veel rotzooi in omloop idd. Ik was afgelopen donderdag nog bij de test shop, daar bevestigden ze dat ook. Ik krijg mijn resultaten a.s. donderdag. Heb het vrijdag getest en naar mijn gevoel is het geen bagger, maar ook niet het allerbeste. Dat wil zeggen circa 40%

Trek je scheikunde doos maar tevoorschijn, ik heb nog wel informatie over hoe het te maken is. Meth is makkelijker te maken trouwens. :D

Trek net mijn laatje open om een cd te pakken en zie mijn halve gram 48% pep van het weekend nog liggen..Krijg nu ontiegelijke zin jah..

Morgen vrij, en dalijk nog even met vrienden chillen..

Ach... :rolleyes:

Taat zei:
Trek net mijn laatje open om een cd te pakken en zie mijn halve gram 48% pep van het weekend nog liggen..Krijg nu ontiegelijke zin jah..

en..... heb je je laten verleiden?
Dan heb je het blije vooruitzicht dat je vanavond eindelijk kunt slapen. :D

Sooooooooooow anders ik wel, tis alweer week of 3 geleden maar hierow valt t de laatste tijd om de een of andere reden nie te krijgen.... PEP! :rock:

DonnieDark0 zei:
Taat zei:

en..... heb je je laten verleiden?
Dan heb je het blije vooruitzicht dat je vanavond eindelijk kunt slapen. :D
Jep, kon het niet weerstaan :love:
Heb die avond erna weer redelijk geslapen..

MAARRR...

Het is weer weekend en u weet wat dat betekend dames!! :rock: :rockband: :love:

Tja, als je, je contact kwijt bent dan heb je wel eens trek zonder dat je wat hebt, helaas.
Waar mijn ouders wonen (Arnhem, 200 km verder), neem ik wel eens een schepje extra mee van bekenden :-) om ook eens te genieten waar ik nu woon. Snik maar dat was met christmass voor het laatst

goeieemorgeee.. net zoals die hier boven eerste post dsu gaat wel fftekeer.. naja report van deze nacht saai rustig en dooieboel maja nu maar wachten tot de andere allemaal wakker worden..

zal gelijk weer een barre skep nemen heb het wel weer verdient na dit berichtje :)

ik geef het nu toe ... ik heb serieuze trek.

ik vecht er tegen, de trek komt door 2 dingen:

ik heb het verdient
ik heb vreselijke last van hooikoorts en weet dat de dex me kop leegt
ik heb eindelijk weer goede medicijntjes in het zakkie
mijn therapie begint en de bloed en urine afnames komen er niet
lex de psychiater kan dus niets controleren en me huisarts wil hem wel overtuigen dat ik braaf ben

ik tel al 5 legale redenen om een bommetje te droppen.

mss zijn er nog crisis hulpverleners online nu die me kunnen stoppen ?

Flameon ... kom er maar in ...

:love:

o ja het is mooi weer en
het is nog vroeg
en ik moet heel veel doen
en ik ben kennelijk nog behoorlijk verslaafd zelfs na maanden niets gehad te hebben

goed ben nog clean ....

crisis is gelukkig voorbij, tot de 17 de juni hou ik vol.
Therapie is te belangrijk voor me.

Thanks

Ik heb zo'n half jaar dagelijks gebruikt en ik heb er zomaar helemaal geen behoefte aan. Heb 2 weken niets gebruikt en heb er ook helemaal geen trek ik. Maar eerst maar eens zien hoe dit zich ontwikkeld :) .

Heb er geen behoefte meer aan. aangezien de echte pep ver, heel ver te zoeken is.

Elke keer weer beloven ze je +60% en toch elke keer is het weer een teleurstelling :wave:

peppie zei:
Heb er geen behoefte meer aan. aangezien de echte pep ver, heel ver te zoeken is.

Elke keer weer beloven ze je +60% en toch elke keer is het weer een teleurstelling :wave:

Echte pep is net goud, het is er wel, maar het ligt niet voor het op rapen.
Maar idd van slechte pep krijg je een goede anti trek, kamagra doet dan het werk misschien wel voor je ?

:wave:

Wat ik me ook niet kan herineneren van pep, is dat ik er zo'n opgeblazen gevoel van krijg.
Bij de pep die nu steeds heb lijkt het de dag erna of mijn buik op knappen staat.
Vroeger had ik dat nooit.
Zalwel door de caffeine komen. :s

iig is de ontiegelijke trek in pep steeds verder weg

Zoals Emile Ratelband het zou verleggen:

Wees blij dat je geen pep meer kan krijgen, want nu ben je niet meer resistent en ga je de eerst volgende keer 100 x maal harder ... en dat is gunstig want dan kost het minder.

:wave:

Terug
Bovenaan