Ontiegelijke trek in pep

Ik heb ook zo veel zin in pep, maar ik moet er van mezelf ff mee stoppen.. Maar ik zou toch zo graag zo'n mega dikke lijn naar binnen werken dat ik morgen vroeg pas weer trek krijg in een nieuwe dosis.. Ik ga dr alleen helemaal van naar de klote als ik zo door ga dus ik las die pauze maar ff in.. Misschien moet ik over een paar weken maar gewoon terug naar waar t begon elke zaterdag een gram coke, duurder maar gezonder en niet zo aantrekkelijk om dagelijks te gaan doen gezien de kosten..

Chris Pontius zei:
knolselderij zei:
aah nee ik had die foto niet willen zien :D

VERRASSING!

18725416.png

Is het heel gek dat ik alleen misselijk word als ik dat zie op een foto? :beer:

clockcable zei:
Das best sterke inderdaad. Klopt het overigens dat hoge kwaliteit pep meer brand in je neus?

Kan wel ja, maar ik heb net zo goed troep gehad die hard brandde. Het zegt helemaal niks. Het kan ook branden omdat het nog vochtig is, door knoeiers gemaakt is of omdat er kankerzooi inzit die er niet in hoort. Maar ik vind pep ook behoorlijk branden ja. :)

Wat hier nu te krijgen is is wel goed maar smaakt zo smerig dat het bijna tegen gaat staan.

Maar binnenkort als het goed is weer andere.

Drientje zei:
KoxBox zei:
clockcable zei:
Das best sterke inderdaad. Klopt het overigens dat hoge kwaliteit pep meer brand in je neus?
Het brand behoorlijk ja. :D
Dat hoeft echt niet.

Ik heb pep van 60% en die brand heus niet zo erg als de troep die ik hiervoor wel eens had.
Ik zeg ook niet dat het hoeft of dat hij meer brand of weet ik veel wat.
Ik zeg gewoon dat hij brand, ogen tranen etc.. Kan natuurlijk ook aan mij liggen omdat het al 2 jaar geleden was en mijn lieflijk neusje daar niet echt op voorbereid was.

verdomd erg!

maar nu ik al behoorlijk lang naar mijn muur heb ligge stare met deze hitte in bed ben ik toch al iets minder enthousiast :eek:

maar geen spijt hoor :rock:

NO KIDDING! de speed gaat er way trager door als het zo warm is als nu... Ik zweet als een rund, drink liters water, zweet nog meer, waardoor je dan nog meer drinken nodig hebt, etc etc.
vandaag bestaat uit 2 dingen: douches nemen en weer buiten koelte opzoeken :eek:

Wat fijn dat het weer zaterdag is :mrgreen: word weer fijne avond aan de pep heb gister speciaal niet gebruikt zodat ik zaterdagochtend fris zou beginnen en zo vind ik mijn pep het lekkerst. Maar man je zweet er wat van af niet normaal met deze hitte maar genoeg vocht naar binnen gooien dan komt t wel goed :rockband: :rock: :wave:

Net dacht ik wel, speed zou nou wel relaxed zijn. Maarja, ik ga er maar neit achteraan. Heb eht absoluut niet nodig en kan makkelijk zonder, maar toch opvallend. Steeds als er iets echt kuts gebeurd is dat toch een van de eerste gedachtes die door m'n hoofd gaat. Gelukkig is het niet moeilijk te weerstaan, al moet ik zeggen dat wanneer ik eht in huis had de stap misg wel al was gemaakt voor ik er erg in had.

Gister een puntje gekregen van iemand dus die trek was wel weg ('t was zo'n drie weken geleden)
:D ja nu heb ik wel weer geduld tot volgende week

Had voor de wedstrijd NL - BRA grammetje pep gehaald
Maar ik had niet verwacht dat het zo tering warm zou worden, dus maar verstandig gedaan en mooi laten liggen, bier smaakte er niet minder om iig :beer:

Net een klein puntje genomen om em te 'testen' :P

Maar dat gaat iig een mooi feestje worden morgen als we de finale bereiken dat heb ik al gezien.. :D

Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar :x Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :eek:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :x :x :x Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!

Moon zei:
Maar het is hier gewoon onvindbaar :x Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :eek:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :x :x :x Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!

als er weer een keer een feestje is, gewoon 15 min of half uurtje op de wc staan kome zat contacte langs :wink:

Aankomende zondag ben ik precies een jaar clean! :wave: Ontiegelijke trek in pep komt echt niet meer voor bij mij! :wave:

Goedzo :)
Ik ben nu één maand bezig en ik gebruik echt veel te veel. want het gaat zó makkelijk bij pep. Maar ik heb nog geen zin om er mee te stoppen :rolleyes:

Moon zei:
Mensen die pep verkopen, PB mij!

OT: nee heb geen trek.

Oeps, even niet verder terug gekeken... :oops: Iemand had een melding gemaakt van haar post en ik had dus alleen daar naar gekeken. Zal haar dan meteen even unbannen dan. :wink:

it'sme zei:
Tja, dat krijg je dervan :P Vind drugs nou ook niet bepaald het juiste hulpmiddel voor school :S Gewoon op tijd beginnen met alles? Dan hoef je geen nachten door te werken. :rolleyes:
HBO- opleiding en post HBO gedaan, nooit drugs voor nodig gehad ;) (heb het eigenlijk pas leren kennen na het behalen van al mijn diploma's)

Beetje late reactie maarre...ja op tijd beginnen als ik dat nou eens zou kunnen had ik dit niet hoeven doen nee. Maar 'gewoon op tijd beginnen' is helaas een hele opgave voor mij. :rolleyes:

Maar ja heb nu wel me 3e jaar van HBO gehaald want mijn verslagen zijn goedgekeurd :D . Voor het 4e laatste jaar ben ik van plan om écht op tijd te beginne met dingen zodat ik deze escape niet meer hoef in te zetten :)

On topic: Zaterdag lekker los in de Q dance feestfabriek maar ontiegelijke trek kan ik nog niet echt zeggen strange.... :s

Terug
Bovenaan