Waar koop jij je wiet?

A

Anonymous

Gast
Ik haal mijn wiet in de coffeeshop, of ik bel mijn connectie en hij komt het binnen een half uur brengen.

A

Anonymous

Gast
:openmouth: zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.

matthijs

Badass junkie
:openmouth: Zo duur...
Ik heb nooit meer dan 3 euro voor een voorgedraaide betaald. Het is hier tussen de 2 en 3 euro.
En ja. Meestal bij de shop en als ik snel even wta wil hebben ga ik naar de dealer (alleen is die nu opgepakt :P)

A

Anonymous

Gast
De voorgedraaide hier is wel premium kwaliteit. Als je niet tevreden bent met je joint ga je terug, geef je de shopmedewerker een teug, als ie het met je eens is krijg je een nieuwe.

Psykaholik

Wijs gebruiker
nu nergens meer
maar normaal in maastricht
of bij de plaatselijke dealer die op 1 min van mijn huis is verwijderd

Kim

Wijs gebruiker
Ja maar dan moet er wel een coffeshop hier in de buurt zitten ........ en die zit er niet. :(

minn

Badass junkie
BobG zei:
:openmouth: zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.

muwhahaha
connecties :grin:
normaal is het 2.50 per voorgedraaide, maar laat het nu net een vriend van me zijn die daar werkt op n aantal dagen :mrgreen:

Lilii

Experimenterende gebruiker
Hier in de shop is het ook 2.50 voor een voorgedraaide Joint of Hasjjoint.
En bij de dealer 2 euro voor een joint, 5 euro per gram. :)

lot

Badass junkie
ik koop geen wiet meer
en anders kocht ik het altijd van zo'n gastje gezien ik niet bij de shop mee krijg

Ik haal mijn wiet uit de coffeeshop. 2,50 voor een voorgedraaide en vanaf 5 euro heb je een grammetje, maar de betere soorten zijn 6,- per gram

Freaky high

Bewuste gebruiker
hier in België heb je geen coffeeshops dus er zijn mogelijk heden:
1/ je rijd met de auto naar nederland (als je 18 bent en een auto hebt :P )
2/ je koopt van een dealer op school of op straat of een kennis...
ik ben geen 18 dus ik koop van dealers. voor een voorgedraaide is het 2.50€ en voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
ik koop nooit voorgedraaide alleen als ik weet dat ze veel van het goeie er in doen :mrgreen: want sommigen zijn erg gierig en misbruiken dat. als ze mij vragen voor voorgedraaide ben ik wel eerlijk en draai ik ze zoals ik ze zou draaien. als ze een dikke joint vragen dan vraag ik mss 3€ maar dan ben ik zeker niet gierig :mrgreen:
als ik 18 ben, en ik heb een auto kom ik zeker eens een bezoekje brengen naar de coffeeshops in Nederland :stoned:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Freaky high zei:
voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
quote]
je betaald teveel... je moet echt niet meer dan 10euro voor 2gr geven aan een straatdealer tenzij het echt GOEIE weed is...

Freaky high

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
Freaky high zei:
quote]
je betaald teveel... je moet echt niet meer dan 10euro voor 2gr geven aan een straatdealer tenzij het echt GOEIE weed is...
dat is de normale prijs hier in belgie hoor. dus ja, nederwiet is altijd beter dan de belgische

Osi`

Bewuste gebruiker
Of je hebt ook de mogelijkheid om de bus te nemen.
Ik neem altijd de bus van Hasselt naar Maastricht, heb je maar 2 bussen van in hasselt

20A of de 45 (iets meer flikke controles)
Het beste is toch dat je dat op een woensdag doet, kga altijd met de 20A en nog nooit politiecontroles gehad, kheb het wel nog maar 10 keer gedaan ..

Verder haal ik altijd de goedkoopste wiet, ik ga altijd naar de Kosbor, niet ver van de markplaats waar de bussen stoppen, ik haal m'n shit en ik ben weer weg, khaal altijd "Supermix" 5 euro de gram :) En ik word daar nog wel goe knetter van, tis ook wiet die al gemalen is .. En als ik geld teveel hebt of zin hebt in een ander soortje, pak ik wel Santa Maria of NLX of een Haze wietje. Maar Supermix is goed genoeg voor mij, het smaakt en kword er knetter van. :wave:

Jeller

Badass junkie
van een dealer.. bijna altijd 5€ de gram en meestal wel goeie kwaliteit.. soms wel beetje te veel takjes ertussen :angry:

maar meestal ook echt van die lekkere dikke toepen :smoke:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Jeller zei:
van een dealer.. bijna altijd 5€ de gram en meestal wel goeie kwaliteit.. soms wel beetje te veel takjes ertussen :angry:

maar meestal ook echt van die lekkere dikke toepen :smoke:
idd altijd ongeveer 5euro de gr

zakkie

Freaky high zei:
Mr.jiho zei:
Freaky high zei:
quote]
dat is de normale prijs hier in belgie hoor. dus ja, nederwiet is altijd beter dan de belgische

Inderdaad wel veel hoor. Als ik een 25 koop en er zit maar 4gram in moet hem niet hebben ( als het zeer goede kwaliteit is natuurlijk wel)
Laatst een 25 gekochten daar zat 6.5 gram in van best goede kwaliteit

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik ben maar 2 maanden in eindhoven en was een beetje moeilijk om goeie en dagelijks betaalbare wiet te vinden uiteindelijk is coffeshop highlander met highlander special is de beste in prijs/kwaliteit verhouding
ze hebben zakjes van 7 euro en 12 euro met 7 euro zakje draai ik(als ik alleen ben) 4 jointjes minimaal en de wiet is echt goed

Osi`

Bewuste gebruiker
Ik kan mss aan een blok hasj komen voor maar 5 euro, en da's ne serieuze blok als ik m'n maat zo hoort, ik zo zeggen, 2 blikjes cola, zo groot is die blok ongeveer ...

zou zalig zijn als ik het in m'n handen hebt, voor maar 5 uro is het waard, ook al ist slechtte shit maja ^^ ge wordt er high van :grin: en maar verkopen dan voor nen iets duurdere prijs!

Obyt

Ik heb een goeie connectie hier in België, hij is een redelijk goeie maat, enkele maten van me kennen hem al langer dus die geeft altijd goed, weegt het altijd waar je bijzit dus zet je heus niet in het zak, is altijd goeie wiet enkel soms te tamme wiet, ik betaal ongeveer 4€ per gram.

Bovenaan