Waar koop jij je wiet?

Ik haal mijn shit altijd in de shoppa's hier in Rotterdam!
En alleen de beste shoppa's!

Minimaal 6 euro per gram, 5 euro is niet meer te vinden.
Ik haal ZELDEN een voorgedraaide, want ze doen er altijd minder in dan ik zelf doe..

:mrgreen:

hoe kan je nog een voorgedraaide roke.. ze gooien er allerlei troep in... en het lekkerste jointje is toch je eigen jointje

Wat echt kutte voorgedraaide zijn, zijn "joints a la carte". Die verkopen ze nu vooral in Gronignen in de shops echt te ranzig voor woorden en je wordt er echt kut stoned van.
Ik draai liever zelf.

caatje zei:
Alles is al voorverpakt maar ik zie het liefst dat ze het voor je neus afwegen.

er zijn ook shops war ze het voor je neus afwegen...
ik ga altijd naar roosendaal, soms bij yellow moon, maar meestal bij azul... die is nie duur (tussen 4-9 euro en goeie hasj ook) die weegt da ook voor je neus af, en die geeft meestal ook teveel (onlangs nog 2g afgaan en hij gaf me 2.3)

nou, ik ging naar de shop, maar de laatste tijd zijn de prijzen zoooo fucking omhoog gegaan. Bij sommige shops hiero in nijmegen hebbe ze nog maar 1 soort :eek: dus is het tijdelijk verstandiger om het via via te halen, ben je stuk goedkoper uit en de kwalitijt is ook om van te ''smullen''

:wave:

ik haal men wiet vanaf nu gratis bij men homie dankzij de planten die ze gekocht heeft.. zalig gwn een hele voorraad te hebben!! allemaal gratis!!!

Freaky high zei:
ik haal men wiet vanaf nu gratis bij men homie dankzij de planten die ze gekocht heeft.. zalig gwn een hele voorraad te hebben!! allemaal gratis!!!
Die verkoop je dan toch weer door, heb je nou weer lekker veel geld :D

Osi` zei:
Freaky high zei:
Die verkoop je dan toch weer door, heb je nou weer lekker veel geld :D

kapitalist!

kvindt het smerig om iets da je gratis krijgt door te verkopen, zeker in dit geval... dan kunt ge wel bvb zegge, elk de helft van de winst, maar alles voor u houde, als ik die 'homie' (wa n gek woord btw) was zou ik je nooit nix meer geven...

Voor mensen die niet kunnen draaien weet ik toch wel wat truckjes hoor, je hoeft helemaal niet zoveel geld uit geven aan zon voorgedraaide..

Mijn wiet haal ik meestal bij één bepaalde Coffeeshop, hier in Arnhem. Maar ik haal voornamelijk hasj... als ik überhaupt haal.

1 vd 4 coffeeshops in het centrum van Apeldoorn wordt het gehaald. Ik krijg niet altijd mee soms wel soms niet best raar. Ben 17 dus ja.

Meestal bij 'n plaatselijke dealer €5 per gram, maarh wel hele goeie wiet.

Coffeeshop hier heeft echte k*t wiet, echt z'n geld niet waard!! (€5 de gram)

Ik koop niet bij vrienden maar bij kenissen. :wink:
Vroeger ging ik praktisch elke zaterdag naar Roosendaal voor minimum 25g.

Heey,

Ik zit op dit moment bij mijn vriend thuis en we hebben op t moment geen vervoer om naar wat shops in de stad te kunnen gaan.
We wonen in Nijmegen, weet een van jullie het nummer of wat dan ook van een wiettaxi?

Thx alvast!
:)

Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat ;).

Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid.

Waar ik nu van baal.
-_-

ach vroeger had een vriend van me allemaal planten in een kast staan thuis, echt goed spul. Maargoed, opgepakt blabla. Blow nu ook een stuk minder, dus gewoon shop dan maar he:) niet zo veel mis mee bij ons. (zeg omgeving alphen a/d rijn)

Een oud opgegraven topic.. maar volgensmij heb ik er nog niet eerder in gepost dus bij deze: Ik heb 2-3 verschillende standaard coffeeshops waarvan ik zeker weet dat wat ik er koop écht lekker is.

voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.

Delcasa88 zei:
Boelie zei:
voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.
:wave: hahahaha....
Kom zeg, dnek je echt dat dat ooit gaat gebeuren :rolleyes:

coffeeshops hebben een gele/rode kaarten regeling;
1 keer verkoop aan minderjarige (of overtreden van andere regels) = gele kaart
2e keer overtreden van regels = rode kaart

rode kaart: coffeeshop kan de deuren sluiten!

ken een aaantal shops waar het is gebeurt
No Name bijvoorbeeld aan de oudegracht in utrecht

Hunting-Butterfly zei:
Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat ;).

Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid.

Waar ik nu van baal.
-_-

dealer die aan huis brengt?

nah dealer... volgens mij is het nog legaal ook. In Haarlem zitten overal stickers opgeplakt met het telefoon nummer van de wiettax. Dan komt er zo'n dude op een brommertje of met een busje wiet bezorgen :D. Ik geloof dat ze in de buurt van Heiloo ook zoiets hebben, alleen heet het daar de cannabus ^^

Terug
Bovenaan